Zoover

6,6

Fantastische

Jamilla
11-6-2018

Vriendelijk personeel! Voor kinderen is hier genoeg te doen! Speeltuin,animatie, zwembad. Maar ook het personeel is altijd bezig met de kindjes! Er werdt voor ons en de kleine super gezorgd. Het eten was prima! Niet veel variatie maar genoeg restaurants in de buurt om een hapje en drankje te doen voor een lage prijs! Dagjes weg ook erg leuk. Wij hebben deze geboekt bij lokaal bureau ipv het hotel omdat dit kwa prijs veel lager lag en zij gewoon Nederlands spreekt! Ook dat was super geregeld! De kamer spreek voor zich. Simpel ingericht met heerlijke bedden! Ook voor de kleintjes zijn er speciale bedjes! De hamman van het hotel is super en totaal niet duur in vergelijking met andere hotels in derankjeatouche buurt! Dit was voor mij de 5e keer sharm en 1e keer met het gezin! Dit jaar gaan wij weer naar falcon omdat het gewoon super verzorgd is! 😊

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Fantastisch hotel zeker een aanrader

Marianne de Rooij
6-3-2018

Fantastisch hotel. Goede service fantastisch personeel. Is er iets niet naar je zin, geef het door en het wordt voor je geregeld. Wij gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Een gemoedelijk,maar gedateerd hotel.

Gea valk
15-2-2018

Een gemoedelijk en gedateerd hotel.

Het eten is iedere dag het zelfde,maar voor een weekje prima.

Het strand is op loopafstand,maar het zwembadwater bij het hotel is erg koud.

Wíl je naar de old market,dat is ongeveer een half uur lopen.

Voor een week heb je een leuke vakantie.

Gereisd Met partner in februari 2018

Leuk hotel, met ontzettend vriendelijk personeel.

Mirjam
10-2-2018

Verouderd, kleinschalig hotel.

Schoonmaak redelijk.

In de winter geen verwarmd zwembad.

Eten was eenvoudig.

Locatie is goed.

Gereisd Met partner in november 2017

Nooit meer

Nicolette
18-1-2018

Het personeel is heel vriendelijk. Het eten is weinig keus en niet lekker..kamers zijn niet schoon. Zwembaden heel koud. Drinken weinig keus

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Alleen leuk bij maximaal duiken

Tim
6-1-2018

Falcon Hills is een okay keuze als je van plan bent om je hele vakantie te gaan duiken. Het hotel heeft een prima duikschool. Voor de rest is het hotel niet bijzonder te noemen. Het personeel is vriendelijk maar de faciliteiten zijn niet geweldig. Voor de rest is er in de omgeving vrij weinig te beleven.

Gereisd Met vrienden in december 2017

niet beter op geworden

M.G. Bos
6-4-2015

Voor de tweede keer in dit hotel. Wij hadden de indruk dat de, overigens zeer gastvriendelijke medewerkers, niet meer de service mochten verlenen zoals ze dat twee jaar geleden deden. Tijdens de maaltijden moest je zelf je drankjes gaan halen, waar ze dat eerder dus heerlijk voor je deden. (zal wel te maken hebben met het gemiddeld verbruik, dat dan wellicht lager wordt) Wij hadden een goede twee persoons kamer, maar de schoonmaak liet wel zwaar te wensen over. De tegels in de badkamer waren echt zeker een jaar niet schoongemaakt en te vies om vast te pakken. Twee keer een prima vakantie gehad, maar de volgende keer Egypte wordt voor ons geen Falcon Hills meer. Sorry,maar ondanks de lage prijs kan ik de verhouding met de voor ons belangrijke zaken als kwaliteit van schoonmaak, hygiëne en maaltijden niet op de goede lijn krijgen.

Goed hotel

otje90
23-9-2014

Het hotel is prima qua prijs kwaliteit het is alleen jammer van het eten. Maar dat is dus in heel Egypte het is teveel gericht op russen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Super vakantie!

brechje
22-3-2014

Wij zijn met twee vriendinnen geweest en hebben er heerlijk kunnen ontspannen en echt vakantie kunnen vieren (aangezien wij het heel druk hebben gehad). Het personeel was zeer vriendelijk, eten was gewoon goed en de ligging is perfect.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed, je moet niet meer verwachten voor wat je betaald.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Mooi hotel, met goede ligging

Dennis
12-1-2014

Niet direct aan het strand, maar op loopafstand van het strand.

(wel entree betalen a 15 LE)

Verder goede kamers, en alles wat je nodig bent is aanwezig.

Het hotel bestaat uit 2 gedeelten. Voor, bij het restaurant en receptie.

Achter, bij het tweede zwembad.

Achterste gedeelte zijn betere kamers en geen muziek van annimatie.

Gereisd Met partner in januari 2014