Zoover
Hotel Falcon Hills

Hotel Falcon Hills

7,1

Voor dat geld kun je niet veel verwachten !!

Marco Brokx
3-7-2019

Mooi complex.

Personeel niet vriendelijk

Eten zeer slecht

Veel plaatselijke bewoners

Iedereen ziek geworden

Maar voor het geld kun je ook niet veel verwachten !!

Gereisd Met partner in juni 2019

Perfect vacante

Yasar
19-6-2019

Was een heerlijk week

Staaf perfect

Hotel is redelijk goed schoon

Mooi uitzicht bij het bad

Klein bedrag foei doet wel met personeel in de bar en restaurant

Dús goed voor wat je betalen

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

fantastisch

wilma driel
16-6-2019

ongelofelijk vriendelijk personeel kleinschalig hotel niet aan het strand maar supermooie stranden in de omgeving. 1 strand met 3 hele mooie riffen je betaald 5 pond voor een handdoek en een flesje water. Top vakantie gehad dicht bij old market het oude egypte en leuk centrum van sharm el sheik. Door het negatieve reisadvies in heel sharm el sheik ligt het toerisme op zijn kont en daardoor de economie Heel veel mensen durven niet naar egypte. Wij gaan al jaren naar egypte, nooit problemen gehad en altijd mooi weer. Wij zijn zoals de egyptenaren zelf zeggen, egyptenaren. Ik ben van plan volgend jaar weer terug te gaan met heel veel plezier.

Gereisd Met vrienden in september 2018

Goedkoop is duurkoop

Peeters
29-3-2019

Goedkoop is duurkoop dat zie je maar weer ben voor de 12x in scharm el schijk nooit meer in dit hotel falcon hils verblijf van 8 dagen na 3 dagen ramp geen warm eten 4de dag bus met Russen helemaal een ramp eten te kort geen glazen geeninterteenment na klacht wordt niks met gedaan ja touroperator komt met beter hotel voor 4 dagen tegen kost prijs van 250 € open taxi kosten na afwijzing goedmakertje van 50€ na 4de dag nog erger zijn van Allen de maar elke dag uit eten geweest nooit meer 3 sterren hotel

Gereisd Met partner in maart 2019

Heerlijke en gezellige vakantie!

Romario
28-3-2019

Mijn advies is: Luister niet naar die klagende mensen! Het is een leuk en klein hotel dat keurig is onderhouden. Kamers waren schoon , eten was heerlijk, zwembaden fris, maar wel lekker en 2 losse stranden waar je overigens na toe gebracht word! Gratis bendelbusje naar de 2 grote steden en annimatie en andere medewerkers willen graag in gesprek met je.

Betreft het laatste, dit kan als nadeel gezien worden maar zo ontmoet je ook mensen onderweg na het strand! ;)

Wel hebben we beetje last gehad van onze Oosten buren die veel lawaai maken, maar meld dit bij de receptie en je krijgt een nieuwe kamer.

Kortom een leuk hotel om een weekje of 2 weg te zijn!

Helemaal top!

FJM van de Wiel
19-3-2019

Alle negatieve reviews die zijn geschreven zijn onzin!

Wij ervaren Falcon Hills als een prima resort en wij gaan in het najaar zeker weer terug.

- Het personeel is vriendelijk en heel behulpzaam

- Het eten is prima, elke dag zijn er diverse gerechten waar je uit kunt kiezen en als er wat ontbreekt dan kun je het gewoon aan de kok vragen.

- De kamers zijn ruim en schoon

- Er gaat een shuttle bus naar het strand of naar een van de bekende winkelcentra

- Je hoeft nooit te zoeken naar een taxi. Bij de ingang zit een taxi service

- In het begin krijg je op het terras een vrij kleine plastic beker met frisdrank of bier. Vraag gewoon even om een grotere en je krijgt in het vervolg een grotere beker

Kortom, een prima resort voor een prachtige vakantie!

Gereisd Met partner in maart 2019

Met een andere ook zeker weer

Caroline
31-1-2019

Het personeel was super vriendelijk, kamer werd prima schoon gemaakt een min puntje is dat wij t eten slecht vonden

Gereisd Met vrienden in januari 2019

zeer goed, wil graag nog eens terug

Willy
24-1-2019

goed hotel en vriendelijk personeel. Was de prijs die we betaalden echt waard

Gereisd Met partner in januari 2019

Nooit meer want is super slecht

john dijkhuizen
4-9-2018

Heel vriendelijk personeel maaaar het eten is een ramp en dit was onze 29e keer in Egypte.

en de pech dat het ramadan was wat op zich helemaal niet hinderlijk is maar hier was de overnachtingen voor christelijke egypte nare bijna voor niks dus als je in of bij het zwembad wilde zitten moest je oordoppen op want ze wilden harde muziek. En er werd gerookt in het zwembad compleet met de peuken erin.

De roosters van het zwembad waren bijna alle kapot en dus heel gevaarlijk.

Dus nooit meer hier

Gereisd Met partner in mei 2018

Fantastische

Jamilla
11-6-2018

Vriendelijk personeel! Voor kinderen is hier genoeg te doen! Speeltuin,animatie, zwembad. Maar ook het personeel is altijd bezig met de kindjes! Er werdt voor ons en de kleine super gezorgd. Het eten was prima! Niet veel variatie maar genoeg restaurants in de buurt om een hapje en drankje te doen voor een lage prijs! Dagjes weg ook erg leuk. Wij hebben deze geboekt bij lokaal bureau ipv het hotel omdat dit kwa prijs veel lager lag en zij gewoon Nederlands spreekt! Ook dat was super geregeld! De kamer spreek voor zich. Simpel ingericht met heerlijke bedden! Ook voor de kleintjes zijn er speciale bedjes! De hamman van het hotel is super en totaal niet duur in vergelijking met andere hotels in derankjeatouche buurt! Dit was voor mij de 5e keer sharm en 1e keer met het gezin! Dit jaar gaan wij weer naar falcon omdat het gewoon super verzorgd is! 😊

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017