Zoover
Hotel Dive Inn Resort

Hotel Dive Inn Resort

Hotelsterstersterster
7,5

Prijs/kwaliteit goed, volgende keer ergens anders

Leo Huysmans
9-8-2018

Dive inn is een gezellig resort met fantastisch personeel,de kamers worden elke dag goed schoon gemaakt,alhoewel de bedden hard liggen toch goed geslapen.

Je komt er tot rust,dicht bij Il Mercato.

Eten is matig vooral in de keuze, en er is maar 1 plek waar je drinken kunt bestellen.

Hun eigen strand is ongeveer 1 km ver weg gratis met eigen shuttelbus te bereiken maar het strand is van slechte staat,kunt beter tegen een geringe vergoeding een andere strand nemen.prijs/kwaliteit is voor dit resort gewoon goed.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Volgend jaar weer een weekje meivakantie.

Maureen Ton
21-6-2018

Wat kan tegenvallen als je een gigantisch resort verwacht is dat het vrij rustig is, zonder dronken mensen in de bar tot in de kleine uurtjes.

Echter, ik was er met mijn drie pubers en ze hebben zich totaal niet verveeld, integendeel. Animator Etsh heeft ons zelfs allemaal meegenomen en begeleid naar een foam party op het strand: geweldig om dat samen met je kids te kunnen doen. Verder heeft het alle faciliteiten die je nodig hebt, veel sport in het zwembad waar je zelf kiest of je mee doet of niet.

De family room is net een huis, met woonkamer en volledige keuken, en het eten is er prima.

Het personeel is bijzonder vriendelijk en gezellig, en het hotelstrand heeft een heel mooi eigen koraalrif, en ook op het strand is het personeel super behulpzaam.

We gaan nooit naar dezelfde plek maar de kinderen hebben me op het hart gedrukt om volgend jaar weer te boeken: fijne plek!!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Prima verblijf, slordig in onderhoud.

marchel
13-5-2013

Service is prima, vriendelijk, goed heerlijk zwembad alles vrij kleinschalig.Elke dag schone handdoeken en beddengoed. Hotel ligt naast supermarkt (erg vriendelijk), apotheek, duikshop, groot winkelcentrum Il Mercato. Prijs/ kwaliteit in verhouding maar qua hotelinrichting en kamers 3 sterren.Het eten is prima, maar wat vreemde tijden worden aangehouden (9-1030/ 13-1430/ 19- 20;30). Wordt gesproken over nachtclub en meerdere restaurants; dat is niet waar. Nachtclub is stoffige vergaderruimte. Entertainment doet erg zijn best en weet leuke uitgaansgelegenheden met goedkoop of gratis vervoer en goedkope tickets. Voor personeel en rust zouden we terug gaan, verder toch niet. Voor ons had dit hotel het net niet. Het is allemaal voldoende voor een eenvoudige rustige vakantie en als je niet meer verwacht is dat prima. Wij zijn als reizigers best veel gewend en daarom is dit als korte vakantie best te doen. Verwacht geen luxe.

great stay,fantastic snorkling at beach,nice staff

Serena
23-4-2013

Wij zijn er voor een hele goeie prijs heen gegaan en het was onze eerste Egypte en all in vakantie. Hadden geen idee wat te verwachten maar we hebben geen spijt gehad van onze keus. Misschien dat onze waardering hoger ligt omdat we geen vergelijkingsmateriaal hebben en niet moeilijk zijn. Het hotel is zoals heel veel hotels niet nieuw meer maar alles werkt en is schoon. Sommige algemene plekken zijn een beetje oud/vergane glorie maar de eetzaal, het zwembad en de kamers zien er netjes uit en worden elke dag schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam al spreken ze niet allemaal goed Engels. Het eten is goed te doen en had wel wat variatie maar niet heel veel. Het eten is wel allemaal veilig voor de Nederlandse maag. Het hotel strand is niet heel groot maar de zee daar is werkelijk prachtig! mooiere vissen dan we op andere plekken zagen.Voor wat we hebben betaald was het zeker de moeite waard en zouden we terug kunnen gaan maar ik zou er niet 1.5 keer zoveel voor betalen.

een vakantie om nooit te vergeten...

Petra
20-4-2013

wij hebben een fantastische vakantie gehad...de combinatie van mooi weer goed eten en leuke mensen om ons heen..

natuurlijk zijn er punten...kamers sober..maar je doet er weinig ..strandje van het hotel pure armoede maar je kan er verschrikkelijk mooi duiken echt hele mooie dingen gezien!!

de mensen die er werken zijn ook top ...ben net thuis en ik wil wel weer terug!!

Heerlijk resort

Margreet de Vries
15-4-2013

Schoon resort, aardig personeel, gelegen in de wijk Hadaba, pal achter winkelcentrum "Il Mercato". Geen gratis WiFi.

Gereisd Met vrienden in maart 2013

goed verzorgd en niet al te groot all-inn hotel

Monique
26-3-2013

Prettig hotel en door zijn niet al te grote omvang heel persoonlijk.

Bij aankomst om 22:30 werd er nog een maaltijd op de kamer bezorgd.

Fijne hartelijke mensen. All-inn was goedverzorgd. Gratis shuttlebus naar het strand en het bruisende Na'amabay. Kamers netjes en schoon, fijne bedden, goed werkende airco, lekker donker zodat je goed kunt slapen, na elf uur geen lawaai meer op het complex.

Zwembad meer dan schoon. Er loopt de hele dag een legertje schoonmakers rond. Het enige wat wij miste was de mogelijkheid om s' avonds nog even naar zee te kunnen lopen.

Hotelstrand is klein maar met een prachtig rif en goed te doen voor een paar uur, wil je langer naar het strand, ga dan naar het naastgelegen El Fanar beach tegen betaling van 60 L.E heb je alles bij de hand, schone toiletten, bar, strandstoelen, parasol en natuurlijk ook een prachtig rif.

Als je net als ons niet van de grote massahotels houdt is Dive inn zeker een aanrader. Wij zouden zonder aarzeling nogmaals boeken.

Wederom geweldig genoten

Koops
3-3-2013

Wederom voor de derde keer naar Dive inn. Waarom? omdat het een zeer gastvrij en gezellig hotel is. Het is voor ons altijd weer thuiskomen. Het eten is prima, de kamers netjes en schoon en de service is uitstekend. Vlakbij ligt il mercato waar je goed kunt winkelen en eten. Met de taxi ben je voor een prikkie zo in Naama bay en the old market. Een echte aanraderis het strand el fanar disco beach, 1stop verder dan het hotelstrand. Je kunt daar genieten van een prachtig uitzicht en het is er niet druk. Je kunt er heerlijk lunchen en de service en bediening zijn uitstekend. Dus een echte aanrader!

Wij gaan volgend jaar zeker weer terug in de voorjaarsvakantie!!

Lekker relaxt!

Cor Wijker
31-1-2013

Na de negatieve laatste beoordelingen toch wat voorbehoud, maar volgens ons onterecht! Vriendelijke ontvangst en we kregen een nette schone kamer. Iedere dag schoonmaak en bedden opmaken. Ook iedere dag weer een verrassing wat hij voor leuks met de handdoeken had gemaakt. Accomodatie ziet er leuk uit. Eten is prima, voor ieder wat wils. Iedere dag vers gebakken ei, pasta's etc. Personeel is erg aardig, onze wijn stond iedere keer al gereed in de eetzaal. Uiteraard proberen ze je haar te knippen of je te laten masseren. Beide gedaan en het was prima. Twee keer animatie gehad. Bij winkelcentrum Mercato om de hoek geen opdingerige verkopers. We zijn ook naar het stand geweest, alleen niet op hotel beach, maar naastgelegen strand El Fanar. Kost wel 120 EP maar wel bedje, handdoek en gratis flesje water. Prachtig snorkelen! Al met al een heerljke relaxte week gehad. Weer kon iets beter, maar je kunt niet alles hebben voor die prijs!

een keer maar nooit weer

p hulsink
17-1-2013

sterk verouderd moet nodig vernieuw worden, en beslist geen 4 sterren waard de omgeving staat mooier op de foto als het inwerkelijkheid is.het uitzicht is nihil het personeel is wel klantvriendelijk, buiten het resort is het een smeerboel,en de hygiene laat ook behoorlijk te wensen over,vooral achter de bar.en geen bed verschoond in 14 dagen

Gereisd Met partner in december 2012