Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Wij zijn net terug gekomen uit seastar! Dit is een heel en

Ryanne
14-7-2006

Wij zijn net terug gekomen uit seastar! Dit is een heel goed hotel met mooie en ruime kamers. Alles is er keurig schoon! Het personeel is vriendelijk en zijn bereid je te helpen.

Het eten is goed, er was voldoende keus! De zwembaden zijn prima en er zijn ligstoelen aanwezig, als het druk is wel reserveren 's ochtends!

Een prima hotel vooral in verhouding van prijs en kwaliteit.

Buiten het hotel zijn de arabieren wel erg opdringerig! Maar in de winkeltjes van het hotel kun je rustig rondkijken!

De excursies naar luxor en cairo zijn erg leuk, maar houd rekening met de warmte. Een pluspunt van dit hotel zijn de ontbijtboxen en het late diner voor de excursies.

Ook het Italiaanse restaurant aan het zwembad is een pluspunt. Hier kun je 's middags heerlijk lunchen! En als je reserveert is dit gratis!

Veel plezier als je naar dit hotel gaat!

Ik ben hier vorig jaar als afsluiting van een rondreis In

Nicolle
5-7-2006

Ik ben hier vorig jaar als afsluiting van een rondreis geweest. In principe een prima hotel maar als je eerst in andere delen van egypte bent geweest dan valt het gruwelijk tegen. Het personeel is minder vriendelijk, soms zelfs onvriendelijk. Het eten was drie keer niets maar nu ben ik sowieso niet iemand die een buffet in dank afneemt maar de pizza's bij het zwembad waren meer dan welkom. Taxi voor de deur denken dat ze een te hoge prijs kunnen vragen maar als je daar niet intrapt dan ga je lekker goedkoop naar het centrum. Hou je hart wel vast want van verkeersregels hebben ze niet gehoord en van de strepen op de weg wordt ook niets aangetrokken.

Superhotel!! Net terug van een weekje Sea Star! Hele ruime

Astrid
22-6-2006

Superhotel!! Net terug van een weekje Sea Star! Hele ruime kamer en allen zien wel wat vd prachtige zee, ruim balkon en zeer goed onderhouden

(en schoon!). Hele vriendelijke werknemers, zowel ad receptie als in de restaurants en op het strand. Prachtig prive strand voor het hotel, ruim en schoon en de mooie Rode Zee met koraalrif ligt aan je voeten. Eten is all inclusive, gevarieerd en goed, geen klachten gehad. Als je meer afwisseling wilt kun je ook in het Italiaanse restaurant pizza of pasta eten. Het hotel ligt een beetje afgelegen maar dat vonden we juist prima, want Hurghada zelf stelt weinig voor. Een echte aanrader dit hotel!!!

uitstekend hotel, wel erg afgelegen

henriette
17-5-2006

uitstekend hotel, wel erg afgelegen. geen taxi's voor het hotel, daarvoor moet je lopen naar de hoofdweg. erg vriendelijk personeel. mooie kamers, groot balkon. fijn strand mét bediening. prima keus aan buffet.

aanrader voor weekje zon.

Gereisd Anders in mei 2006

Rita: Een uitstekend hotel met prima personeel, goede en

Rita Weel
29-3-2006

Rita:

Een uitstekend hotel met prima personeel, goede service en een prima ligging met een mooi strandje. Erg schoon. Alleen de bedden waren erg hard.

Het hotel was niet in het centrum, wat wij een voordeel vonden. Alleen maar lof.

Gereisd Anders in maart 2006

20-03-2006 We zijn van 7 tot 14 maart in dit hotel hebben

Ad en Joke
20-3-2006

20-03-2006

We zijn van 7 tot 14 maart in dit hotel geweest,en hebben het fantastisch naar onze zin gehad.Prima hotel met goede service.Sommige obers kijken wel uit naar een fooitje.(Wel

begrijpelijk als je zo weinig verdient)

Het ontbijtbuffet was heel uitgebreid.De kleine lunch bij het zwembad viel wel wat tegen.Maar verder weinig minpunten.Ga dus met een gerust hart naar:SEASTAR BEAU RIVAGE

geweldig hotel

wiel en wilma baets
15-3-2006

geweldig hotel . Prima service.alles gewoon toppie. heb nog nooit zo een geweldig hotel gehad. Zeer vriendelijke bediening. en heel behulpzaam. Is zeer geschikt voor rolstoelers. ben samen met een rolstoeler van 7 maart tot 14 maart geweest. het weer lag rond de 30 graden met een heerlijk windje.zeker een aanrader voor invalide .

Gereisd Anders in maart 2006

Zijn net terug 9 maart 2006 prima hotel en goede service

Sandra en Piet
11-3-2006

Zijn net terug 9 maart 2006 prima hotel en goede service. Alleen sommige obers begrijpen niet alles en komen niet terug als je een drankje vraagt.Mooi strand niet zo dicht op elkaar met goede windschermen erbij. Jongens op het strand doen alles voor je zelfs de teer onder je voeten vandaan halen. Schone kamers grote bedden 120 br. Eten was goed maar niet subliem veel pasta.

Goed weer gehad alleen laatste dag zandstorm. Ligt jammer genoeg iets te ver van centrum. Kom hier graag terug

Wij zijn met 11 man naar Sea Star geweest in de lekker en

XXX
3-3-2006

Wij zijn met 11 man naar Sea Star geweest in de voorjaarsvakantie, lekker weer en veel wind de mensen die er werken zijn ontzettend behulpzaam en erg aardig als je ze wat fooi geeft, lopen ze nog harder voor je. Het eten was in buffetvorm het was wel redelijk, het is maar wat je gewend bent. Maar wel elke dag vers en het ontbijt is ook goed. Het hotel ligt aan het strand, mooier kun je het niet treffen. En er zijn koraalriffen voor het hotel. SUPER!!

Mensen, dit hotel is echt toppie!! In Oktober geweesst,

Bill
21-2-2006

Mensen, dit hotel is echt toppie!!

In Oktober geweesst, helemaal af!

Misschien in juli/augustus andersdat weet ik niet maar ik heb zeker geen klagen. Pak de taxi en je bent zo in het centum! Eten was heerlijk, de keuze was niet maximaal maar alles was echt lekker en vers...

Gereisd Anders in februari 2006