Zoover

7,6

wij zijn van 5 to 12 december in dit hotel geweest en het

tilly
21-12-2006

wij zijn van 5 to 12 december in dit hotel geweest en het is er geweldig.

Het is juist heerlijk dat je niet midden in het centrum zit, want alle winkels verkopen zo'n beetje hetzelfde.

De taxi voor de deur brengt je voor 3 euro naar het centrum en na 1 keer heb je dat ook wel weer gezien. In het hotel wordt genoeg georganiseerd zodat je je niet hoeft te vervelen. De jeepsafari naar de woestijn is een echte aanrader. We komen hier zeker nog een keer terug.

Wij zijn in juli met z'n tweeën naar dit hotel geweest en

Patrick en Marijke
18-12-2006

Wij zijn in juli met z'n tweeën naar dit hotel geweest en wij vonden het een super vakantie. Lekker weer, super hotel, een geweldig koraalrif voor de deur, vriendelijk personeel. Kortom een aanrader. Wij gaan beslist nog een keer terug en dan met onze kinderen.

Gereisd Anders in december 2006

Wij zijn vannacht terug gekomen, na 10 fijne dagen

Edwin
26-11-2006

Wij zijn vannacht terug gekomen, na 10 fijne dagen. Wij sluiten ons aan bij

vorige reactie.

Wij en ons kind hebben geen enkele buikklacht/diarree gehad.

Ligt wel aan het einde van Hurgarda, maar je hebt dan ook wel een weids uitzicht op de zee.Snorkelen

is heel mooi, vergeet alleen geen waterschoenen/zwemvliezen.Personeel zeer vriendelijk.Vergeet niet te tippen.

Duiktripje geboekt bij Divers,

halen je op voor hotel en brengen je weer terug.Kostte 50 Euro, 2 duiken, tussendoor snorkelen was ook fantastisch.

Dit was ons tweede bezoek aan dit prachtige hotel

Yvonne, Frans, Alie en Luut
9-11-2006

Dit was ons tweede bezoek aan dit prachtige hotel. Het hotel ziet er prachtig uit, de mensen zijn vriendelijk en het eten is goed. Niets te klagen dus!!!!

Een dagtrip naar Luxor is erg aan te raden, maar hou rekening met extreme hitte. Snorkelen bij het hotel is echt super. We komen hier zeker weten nog eens terug.

Gereisd Anders in november 2006

Wij zijn gisteren teruggekomen van dit resort

Jolanda
18-10-2006

Wij zijn gisteren teruggekomen van dit resort. Het was een supervakantie! Het hotel ligt inderdaad wel wat afgelegen (lekker rustig), maar voor 4 euro zit je binnen 10 minuten in het centrum. De kamers zijn erg ruim en schoon. Het eten is prima, bediening is supervriendelijk. Er zijn ook voldoende activiteiten; waterpolo, jeu de boules, volleybal, voetbal, surfen en iedere dag een leuk animatieprogramma, met bijvoorbeeld buikdansen. Kortom, echt een goed hotel om naar toe te gaan.

Mooi hotel met mooie lokatie alleen jammer aan het eind de

Gerda en Pierre
1-10-2006

Mooi hotel met mooie lokatie alleen jammer aan het eind van de stad de wereld houdt hier nagenoeg op, er is nagenoeg niets te doen dan moet je naar het oude of nieuwe centrum van Hurgada.Moooie lokatie om te snorkelen maar wel surf schoentjes meenemen ook een tochtje met de glasboot en aansluitend snorkelen is heel leuk om te doen duurt ongeveer 2 uur en kost 15 euro pp.Het eten was niet slecht maar in het grote restaurant wel een beetje eenzijdig kunt beter beneden bij de italiaan zitten heeft daar niets mee te maken maar is wel goed eten anders dan in het grote restaurant.Bediening was wisselend er waren een hoop obers heel aardig maar er waren een paar zuren bij.De kamers waren mooi en schoon en hadden mooie uitkijk Bij het zwembad en aan het strand was de bediening goed.Vond het een mooie lokatie en hotel maar zou er niet direct weer naar toe gaan.

Wij komen net terug van dit resort 20 Sept 2006

Jos Wassenaar
27-9-2006

Wij komen net terug van dit resort 20 Sept 2006.

Het Hotel ligt aan een mooi strand waar constant een koele wind over waait.

Dit maakt het verblijf enorm aangenaam en er is in de zee aardig wat vis te zien.

Je kunt geen lange strandwandelingen maken omdat links en rechts van het resort gebouwd word.

Het eten is goed ( prijs kwaliteitsverhouding)met uitschieters naar zeer goed en zeker als je van lekkere toetjes houd.

Het personeel is vriendelijk en bijna alle kamers hebben zeezicht.

Taxi standplaats voor de deur en daar kun je ook gewoon onderhandelen over de prijs.

Wij zijn van 9 tot19 september 2006 in Sea Star geweest

Ellen & Gerard
25-9-2006

Wij zijn van 9 tot19 september 2006 in Sea Star geweest.Heerlijk weer. Mooi&schoon hotel, bedden&badkamers prima. Centrum niet om de hoek. Zwembaden fijn, veel ligplekken ook opt strand&Gratishanddoeken. Waterschoenen meenemen.

Vriendelijk&dienstverlenend personeel. Eten lekker&voldoende, wel allebei(en anderen) ande diarree geraakt(ofbij excursie). Excursies Cairo&Luxor (47graden) waren zeer de moeite waard, wel lang onderweg,dus kussen mee! Bij Zeetrip handdoek mee.

Animatie soms/vaak vervelend, geen rust. Hotel in een U-vorm, dus geluid overal te horen. Geen onbeperkt water gratis verkrijgbaar. All-inclusive van houdt laatste dag om 12h op, wij kregen tot 14h, daarna bandje doorgeknipt.

Al met al goed bevallen!

Ben hier oktober 2005 geweest

B Vos
19-9-2006

Ben hier oktober 2005 geweest. Ligging was heel prettig met een aardig rif voor de deur. Het personeel was over het algemeen wel vriendelijk, maar het duurde meestal erg lang voordat je wat te drinken kreeg. Zeker 's avonds na 21:00 was dit een drama. Het bier was ook niet geweldig, geen schuim. Voor een goed biertje moest je eigenlijk een fles bestellen en hiervoor betalen. Verder een prettig hotel met een goede ligging.

Mooi hotel

Ben Verburgt
18-9-2006

Mooi hotel. Er was wel veel eten maar het grootste deel was niet lekker. Personeel is supervriendelijk, in tegenstelling tot het volk erbuiten. Het hotel ligt wel buiten het centrum. Meestal ga je savonds pas weer terug naar Nl, maar je moet om 12 uur je kamer uit zijn en je All-in bandje inleveren, maar als je het aan de receptie vraagt mag je meestal het bandje houden tm de lunch en krijg je nog badhanddoeken zodat je heel de dag nog aan het strand kan liggen en er is aparte kamer waar je kan douchen voor je weggaat. Animatie was magertjes. Als je savonds uitgaat probeer dan de DutchBar eens daar is het na 11uur echt super gezellig.Er zitten echt niet alleen maar nederlanders. Wij hadden nog een vistrip geboekt bij hotel maar ze hadden ons een hele andere trip gegeven. Het snorkelen voor het hotel is geweldig. Pyramides is leuk om te zien, maar het volk dat ervoor loopt is vreselijk