Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Het was voor ons de eerste keer in Egypte

Jan en Marja
18-3-2007

Het was voor ons de eerste keer in Egypte. 1e week maart, wel veel wind, maar de hele dag zon.

Personeel was erg vriendelijk, waardoor we mede door hun een fijne vakantie hadden.

Elke dag schone lakens en handdoeken. Zelfs op het strand hadden we strandlakens. Het restaurant was ook heel goed.

Gereisd Anders in maart 2007

Ik begrijp ook inderdaad al die negatieve verhalen niet

stefan
23-2-2007

Ik begrijp ook inderdaad al die negatieve verhalen niet. Zijn net terug van dit het hotel en het was echt super!! geweldig ontvangen, vriendelijk personeel en ze rennen de hele week voor je ( wat wij uiteraard beloonde met een leuke tip). Geen opdringerige verkopers, goed eten, mooie kamers en prima service. Kortom een echte aanrader!! Veel pleziet in dit hotel

Toe aan een weekje rust na heel erg hard werken

P.A.Jansen
20-2-2007

Toe aan een weekje rust na heel erg hard werken.Het hotel is gewoon top,eten uitstekend,bediening top,personeel behulpzaam en vriendelijk,faciliteiten uitstekend,kamers schoon en ruim,ontspanning genoeg kortom zeer ok.

Maar 1 ding moest ons wel even heel duidelijk van het hart nl:De mensen die daar werken,werken 25 dgn achter elkaar en daarna 5 dagen vrij en dat 15 uur per dag voor ons gemak!Gemiddeld verdiend een personeelslid rond de 300 Egyptponden wat neer komt op zo'n 75 euro per maand!Dan zijn er nog landgenoten,russen,zweden en weet ik veel wat nog meer kneusjes die praatjes hebben en die mensen als stront behandelen!All inclusive betekend niet dat deze mensen "slaven" zijn en je maar alles tegen ze kunt roepen.

Beloon ze regelmatig met een kleine tip 20 egyptische ponden wat neer komt op 2 euro 50 cent en deze mensen maak je intens gelukkig en doen werkelijk alles voor je.

We zijn vannacht terug gekomen van SSB! Dit was ons 7e in

Mootje
7-2-2007

We zijn vannacht terug gekomen van SSB! Dit was ons 7e jaar in Egypte en kunnen dus wel wat vergelijkingen doen.. Het is een schoon en mooi hotel! Personeel niet echt vriendelijk alleen de beachboys. Hou je eten goed vast want het wordt echt onder je neus weggegraait. Het eten is aardig, veel kip vis en pasta beetje eenzijdig.

Ligging was zeker niet goed, op de laatste punt van Hurghada en er was toen wij er waren veel wind....en ver van de bewoonde wereld! Verder erg leuk gehad want we hadden een leuk clubje en mooi weer en daar gaat het om!! Groeten aan Noortje & Roy, Ronald & Agnes, Dick & Angelina Groeten van RudYYYY & Mo

Wij zijn van 30-12 t/m 6-1 geweest

Gerwin & Susanne
29-1-2007

Wij zijn van 30-12 t/m 6-1 geweest. Het was onze huwelijksreis. Dit stond vermeld in onze reispapieren. Er werd door het hotel geen aandacht aanbesteedt helaas. Na het geven van een fooitje ongeveer 10 egyptische pond en een foto werd toch onze hele kamer versiert door de schoonmaak. Verder een goed hotel. Het is er zeer schoon! Goede service; onze douchekop werkte niet goed, na melding kregen wij binnen het uur een nieuwe. Handdoeken service op het strand prima. Schermen op het strand ook prettig want er stond veel wind. Aanrader om in het hotel je euro's te wisselen. Wissel alvast op schiphol ong.50 euro zodat je wat ponden hebt bij aankomst voor evt.wat fooi etc.

Elke kamer heeft zeezicht!

Kortom wij hebben hier een prima verblijf gehad.

ben net terug uit egypte

Bilo & daphne
28-1-2007

ben net terug uit egypte.

Het is een top hotel en personeel is ook echt vriendelijk en betreft het fooi is onzin. Ik heb bijna geen fooi gegeven en ze waren zo vriendelijk. Maar wel russen dat verpest het wel jij neemt koffie om 9 uur s óchtends al dus je weet wel hoe ze dan s'avonds zijn.

Maar je moet het zeker doen de beste hotel van hurgada.

Gereisd Anders in januari 2007

Ook wij gaan voor de tweede keer naar dit fijne hotel,en 8

Joke en Ad
25-1-2007

Ook wij gaan voor de tweede keer naar dit fijne hotel,en deze keer voor 10 dagen,wij vertrekken 8 maart a.s.de avonden zijn ook dan nog vrij fris,dus een trui/vest is zeker aan te bevelen.Maar overdag is het heerlijk, maar het er kan hard waaien.

Gereisd Anders in januari 2007

We zijn vannacht teruggekomen uit Egypte

Bibi en Martin
21-1-2007

We zijn vannacht teruggekomen uit Egypte. Super hotel, vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie ligging. Goede duikschool bij het hotel. We moesten ons er erg bewust van worden dat je werkelijk overal fooi moet geven. Dat is ook waar we het meeste geld aan uit hebben gegeven. Maar als je weet wat de mensen verdienen en hoe hard ze werken, geeft dat ook niet. Beautysalon Mido is zeker de moeite waard! Ik heb mijn benen laten harsen op de Egyptische wijze -> pijnloos en bijzonder om te zien. ;-)

Wij zijn van 2 t/m 9 januari geweest

F. Peters & C. Verhaaf
16-1-2007

Wij zijn van 2 t/m 9 januari geweest. Het is een zeer mooi hotel met een prachtig uitzicht. Je kan vanuit het hotel heerlijk snorkelen, maar er stond nu jammer genoeg teveel en te koude wind om te snorkelen. Neem zeker ook warme kleding mee want 's avonds koelt het flink af. Jeepsafari is af te raden. Wat de reisleider vertelt klopt voor geen meter en je betaalt daar teveel voor. Probeer het via een lokaal bureau te regelen als je toch wilt gaan. Jammer dat de bevolking erg opdringerig is. We gaan zeker nog een keer terug als het warmer is om te snorkelen.

Wat een heerlijk hotel is dit! Het personeel supér en

Monique Vijverberg
2-1-2007

Wat een heerlijk hotel is dit!

Het personeel supér vriendelijk en het animatieteam helemaal top!

Het was wel zeer winderig en als je rond deze periode gaat is het wel raadzaam om een dikkere jas, lange broeken, en misschien zelfs ook een trui mee te nemen. Vooral 's avonds koelt het af en dan lopen sommige Egyptenaren zelf met handschoenen en een muts buiten rond.

Na de latere uitcheck om 17.30 uur hoefden we niet de gebruikelijke Euro 30,- te betalen maar dit was denk ik ook omdat we na 12 dagen het halve hotel ook kenden en we iedere dag een fooitje gaven.

Beautysalon Mido beneden in het hotel moet je zeker ook proberen!

Mido en zijn team doen werkelijk wonderen! Het is jammer dat ze in Hurgharda zitten want hier in Nederland heb ik de juiste kapper en beautysalon nog niet gevonden!