Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Rustig hotel buiten hoogseizoen.

Jennifer
13-4-2013

Het is een net, rustig hotel. Het ligt wat afgelegen, maar 10 minuutjes met de taxi en je zit in het gezellige Egyptische straatje met leuke winkeltjes.

De drukke winkelstraat, vond ik persoonlijk niks! Veel te druk en chaotisch.

Verder een heerlijke vakantie gehad in Egypte. Snorkelen was fantastisch, gewoon voor het hotel al. Al in zo'n excursie natuurlijk nog net wat mooier. Zeker in februari nog een keer het bezoeken waard!

Wat een ellende, dit nooit meer

Monique
7-11-2009

Een absolute sof. Eten is slecht. Vet, koud en weinig variatie. Vechten om ook maar iets te krijgen. Service aan zwembad is bedroevend. Zeer onvriendelijke "obers". Alleen als er met Euro's gestrooit wordt gaan ze werken.

Animatie is redelijk. Wel veel lawaai. Voor kinderen is erg bijna niets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Prachtig hotel wat je niet snel vergeet

Debby
20-12-2008

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De kamer was ruim en schoon. Het eten was goed maar wel wat eenzijdig.Wij gaven daar een ober iedere dag een fooi en daardoor werden we als koningen behandeld.

Het animatieteam was super. Hele leuke acts, wel iedere week hetzelfde.

Ook voor kinderen prima. Ze zijn erg kindvriendelijk.

Wij gaan zeker terug

Het hotel ligt buiten het centrum, heerlijk! Niet meteen !

EKA
26-3-2008

Het hotel ligt buiten het centrum, heerlijk! Niet meteen getoeter en handelaren om je heen als je naar buiten loopt. Wil je het opzoeken? Dan neem je een taxi voor weinig.

Verder een mooi hotel, heerlijk eten, schoon, enorm vriendelijke mensen (niet opdringerig) en een prettig animatieteam.

Enig nadeel (voor ons met klein kind zwaarwegend): het kinderbadje was niet verwarmd en lag op een plek die niet goed tegen de wind beschut is waardoor het bij een redelijke wind al best wel snel fris is.

Beter was geweest het kinderbadje bij het verwarmde zwembad (nagenoeg windvrij) te plaatsen.

Maar verder niets dan lof !

zeer mooi hotel, met mooi uitzicht op de rode zee

hessel jongerius
4-2-2008

zeer mooi hotel, met mooi uitzicht op de rode zee. het eten is uitgebreid en gevarieerd. heel groot restaurant.

de all-in formule werkt prima, je hebt ook alles inbegrepen. pin automaat staat in de hal!!!

in de omgeving is weinig te beleven. betaal voor een taxi naar centrum nooit meer dan 30 pond!!!!!

Gereisd Anders in februari 2008

Dit is geen 5 sterren waard! Personeel kijkt bijna te

Edje
27-7-2007

Dit is geen 5 sterren waard!

Personeel kijkt bijna altijd chagerijnig, niets te doen om het hotel heen, het eten is eenzijdig en lauw! Dat is iets wat niet kan bij een ***** sterren hotel, vandaar dat een week voor ons ook lang genoeg was!

Ik zou dit hotel niet adviseren, er zijn genoeg betere!!

Gereisd Anders in juli 2007

zeer goed hotel maar het meeste personeel is erg

piet bakker
25-6-2007

zeer goed hotel maar het meeste personeel is erg onvriendelijk.

Gereisd Anders in juni 2007

Anouschka ,hen , stefan, frank,joost Echt een heerlijk .

anouschka
20-4-2007

Anouschka ,hen , stefan, frank,joost

Echt een heerlijk hotel met leuk personeel . Niets is ze te veel en als je het bed te hard vindt regelen ze direct een zachter bed. eten wel wat eenzijdig maar goed van kwaliteit . we zijn in februari 20t/m 27 geweest Het was heerlijk weer savonds wel een vest of trui nodig. een echte aanrader en ook

op de laatste dag doet niemand moeilijk over je allinclusive bandje en je krijgt keurig een kamer om te douchen voor vertrek

Het is een super mooi en leuk hotel

Simone Koornstra
7-4-2007

Het is een super mooi en leuk hotel. De mensen zijn er erg aardig en doen alles voor je. Alles is schoon en het eten is heerlijk elke dag weer. De kamers zien er goed en schoon uit.

Gereisd Anders in april 2007

hallo ik wil even kwijt dat dit hotel super is echt alles

angelique
5-4-2007

hallo ik wil even kwijt dat dit hotel super is echt alles oke eten,kamer,strand,personeel allemaal toppie, alleen de ligging kon wat beter,maar met een taxi kom je een heel eind voor maar 3 euro enne de dutch bar is ook een aanrader echt doen super

leuk, halve liter bier voor 1.5 euro. nou wens jullie een goede reis groetjes angelique en john

Gereisd Anders in april 2007