Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Aanrader qua ligging-strand en service perosneel

Otto
16-3-2018

Resort is kwalitatief zeer goed.

Strand echt mooi en 40 mtr zee in lopen en er is een rif met koraal en honderden visjes om te snorkelen uitmuntend. Geen gedoe met handdoeken klaarleggen is meer dan ruimte genoeg voor iedereen. Eten en drinken voor Egyptische maatstaven boven gemiddeld. ( we hebben inmiddels 8 verschillende resorts gehad). Zeer klantvriendelijk personeel en het ligt dicht bij Hurgada dus een uitstapje naar de stad is eenvoudig en goedkoop.

Verwarmd zwembad en lekkere terrassen zowel bij zwembad en lobby.

Kortom een aanrader en wij gaan hier tergukomen.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

nooit meer

maurice
28-7-2017

service en eten zeer slecht ,dat je zelfs voor het water op je kamer moet betalen .

personeel totaal niet gemotiveerd . Dit hotel verdiend zelfs geen 3 sterren .

Gereisd Met vrienden in juli 2017

zeer goed hotel

lia
10-9-2012

het was weer heerlijk thuiskomen in de prachtige hotel iedereen was weer blij dat we er waren geen enkele op of aanmerking ga in maart weer terug

Gereisd Met vrienden in september 2012

Leuk Hotel

Petra Hoek
21-7-2012

Hotel Sea Star is een mooi hotel met een mooie ligging, wel wat afgelegen van het centrum maar met taxi goed te doen. Ideaal hotel voor duiken, er zit een goede engelstalige duikschool bij het hotel.

De all inclusieve is wat beperkt, meerdere extra activiteiten zoals bijv poolen moet je extra voor betalen.

De kamers zien er goed uit maar de bedden zijn voor nederlandse standaarden hard.

geen ander hotel meer:D

tim
9-3-2011

kom hier al jaren met veel plezier met mijn vriendin en ouders

perfecte duikschool duik er altijd mee,

eten is prima kamers prima goeie service

echt aardig personeel:D

primaa hotel echte aanrader

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Mooi hotel

Linda
2-11-2010

Het hotel is gelegen aan een rustige straat.

De kamer vonden wij mooi en deze werd elke dag schoongemaakt. Het eten vonden wij echter wel veel slechter. Eten was vaak lauw of koud, weinig smaak eraan en niet zo heel veel keus.

Het animatieteam was in een woord geweldig! Aardige mensen die jong en oud erbij betrekken.

Wij vonden de excursies die er aan werden geboden ook niet duur. Wel vonden wij de prijzen van de discotheek na 00.00 uur heel erg duur, voor 4 biertjes 120 pond betaalt, zo'n 15 euro.

Voor de rest hebben wij een hele leuk week gehad hier!

Super mooi

Sandy van Rooij
20-5-2010

Mooie ligging met eigen rif om te snorkelen.

Alles netjes en goede service

Gereisd Met vrienden in mei 2004

Mooi hotel aan de Rode zee

Jeroen
20-4-2010

Het hotel ligt mooi aan de rode zee. Maar, verder is er niet veel te doen in Hurghada. Water van het zwembad is erg koud.

Gereisd Met vrienden in november 2002

egyptisch vijfsterren, nederlands driesterren

Ellis
19-3-2010

De ligging is matig, de service matig (geen roomservice, geen lach, afgeknepen), het eten matig, de receptie prima. De kamers schoon maar gedateerd. Vergeelde en vergane kitranden, keiharde bedden, geen gastendoekjes, budget toiletzeep zonder verpakking, en ja er is amusement, als je van rust houdt is dit gegil dus niet echt fijn tot 22.30 uur in de avond. Het sprei en gordijnen waren sinds 1970 niet gewassen volgens ons. De badlakens in de ochtend al over de bedjes geclaimd. Verschoten meubels. Als je van middelmatigheid houdt of een goedkopere vakantie wilt: stel je in op hollandse 3 sterren en je hebt een heel prima hotel. Per begin dit jaar een nieuwe eigenaar die wat minder zijn best doet.

Het eten Brrrrrr!!!!

H. Gjaltema
23-1-2010

Een mooi hotel met goede kamers en service.

De zwembaden en het strand zijn prima, alleen ja, het eten is blijkbaar voor dit soort resorts het probleem.

Of je nu in Spanje, Turkije of zoals nu in Egypte bij Sea Star bent, het eten is echt bagger.

Gelukiig vantevoren een mooi week met Nijlcruise gehad met perfecte hotels en boot.

Dan geeft het toch een kater, als je in zo'n hotel je reis besluit.