Zoover

7,6

wij zijn geweest van 16juli t/m 31juli hotel op zich goed

karina
11-8-2007

wij zijn geweest van 16juli t/m 31juli hotel op zich goed personeel oke als je ze maar wat geeft wordt je op je wenken bediend kamers mooi en ruim verders een paar kleine puntjes zoals water moet je betalen je eerste levensbehoefte nog nooit meegemaakt,water van zwembad stond veel te laag was gewoon smerig pas na twee weken opgelost toen wij naar huis gingen,geen tennisbaan.bij vertrek om 12.00uur de kamer uit en geen drinken meer tot 21.00uur of je moest veel bijbetalen slecht geregeld van gobest.verders wel net hotel maar niet meer voor ons en ook geen reizen meer met gobest

Een heel fijn hotel voor een goede prijs

fam Selders
31-7-2007

Een heel fijn hotel voor een goede prijs. Wanneer je vriendelijk bent voor het personeel, zijn ze dat ook voor jou. Wij (man, vrouw, dochter 15 en vriendin 17) hebben hier niets op aan te merken.

Gereisd Familie in juli 2007

Eind maart een week geweest in dit hotel

Fam. van Bree
13-7-2007

Eind maart een week geweest in dit hotel. Een net hotel met ruime,goed onderhouden kamers en vriendelijk personeel (op een enkele kok na). Eten is wat eenzijdig, maar verder goed van kwaliteit.Ook in dit hotel zijn onze russische vrienden weer nadrukkelijk aanwezig. De 2 zwembaden zijn (in maart) vrij koud om in te zwemmen. De zee (en het strand) vond ik erg tegenvallen.Wij hadden een kind van 3 bij, maar echt spelen in het zand was er niet bij vanwege het harde kiezeltjes/zandstrand en de enorm harde wind. In het water zak je tot je enkels weg in de klei en er waren enorm veel kwallen.In de nabijheid van het hotel niets te doen. Gezien de prijs/kwaliteitsverhouding toch een goed hotel, maar 1 week was voor ons lang genoeg.

Het is een heel mooi en verzorgd hotel

Greet G.
10-4-2007

Het is een heel mooi en verzorgd hotel. Alles is er netjes en mooi aangelegd. Het hotel ligt afgelegen, een 20min. wandelen van het centrum van Dahar maar vonden dit op zich een voordeel: weg uit de drukte, geen last van lawaai (vooral het constante claxoneren!!!!!). Net over het hotel enkele winkeltjes maar het is te doen om te voet naar ginter te wandelen! Voor een All in vond ik het iets minder. Eten was verzorgd en goed, maar er was weinig afwisseling. Aten elke dag wel wat anders maar was constant kip. Dit kan beter. Wat wel een nadeel was: pas vanaf 10u kan je drinken krijgen en dat is wel wat laat want je eet hier vroeg, je bent snel aan het strand of zwembad en dan is het tot dan dorst leiden.

Qua animatie: dit is een serieus werkpunt.Animators in begin weinig gemotiveerd en krijgen publiek moeilijk mee, waardoor de shows ook zwakjes waren. Voor de rest: het was een REUZE vakantie en het hotel is al bij al een aanrader als je nog niet veel andere All ins gedaan hebt.