Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Wat een ellende, dit nooit meer

Monique
7-11-2009

Een absolute sof. Eten is slecht. Vet, koud en weinig variatie. Vechten om ook maar iets te krijgen. Service aan zwembad is bedroevend. Zeer onvriendelijke "obers". Alleen als er met Euro's gestrooit wordt gaan ze werken.

Animatie is redelijk. Wel veel lawaai. Voor kinderen is erg bijna niets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Prachtig hotel wat je niet snel vergeet

Debby
20-12-2008

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De kamer was ruim en schoon. Het eten was goed maar wel wat eenzijdig.Wij gaven daar een ober iedere dag een fooi en daardoor werden we als koningen behandeld.

Het animatieteam was super. Hele leuke acts, wel iedere week hetzelfde.

Ook voor kinderen prima. Ze zijn erg kindvriendelijk.

Wij gaan zeker terug

Goed te doen

Regina
10-11-2008

Ik ben hier in februarie 2007 met mijn familie op vakantie geweest. Opzich is het goed bevallen, op het eten na. Iedere dag hetzelfde en dat het nou echt lekker was kan ik niet zeggen. De ligging van het hotel, helemaal aan de rand van de bewoonde wereld en tussen de bouwputten was ook niet helemaal optimaal. verder wel ontzettend naar de zin gehad, en de excursies zijn zeker aan te raden!!

helemaal geweldig

helen,henk,rutger,nicole
19-10-2008

echt een verwen vakantie. super personeel, lekker eten en ook volop. hoe laat je ook aanschuift. kamers allemaal met een top uitzicht (zwembad en/of strand)

excursie naar Luxor erg vermoeiend maar moet je wel gedaan hebben het is echt een belevenis.

wat ook moet is snorkelen want daarvoor ben je in egypte toch? dus echt een andere cultuur waar je van moet genieten.

Goed naar de zin gehad.

Edwin
30-7-2008

Na een week te hebben rondgereisd in Egypte (en dat is echt een aanrader!) een week in Sea Star uitgerust. De eerste indruk was helaas niet helemaal top. De receptie was niet vriendelijk en hetzelfde gold voor de bediening aan de pool bar en we hadden wat twijfels (mindere obers de eerste avond) bij de hygiëne in het restaurant. Toch was het uiteindelijk een prima week.

Héél goed !

Ted
23-7-2008

Net terug van 15dgn Sea Star. We hebben erg genoten van alles en iedereen. Voor een tip wordt alles voor je geregeld, tot aan drinken toe op het strand. Natuurlijk halen we ook zelf, maar ze kwamen regelmatig langs om wat drinken te brengen. Het hotel wordt erg schoon gehouden, de hotelkamers zien er netjes en verzorgd uit. Het strand wordt ook continu vrijgemaakt van aangespoelde zeewier. Het avondeten is goed, niet uitmuntend, maar zeker ook niet slecht. Wij zijn wel aan de diarree geraakt, maar dat wordt overkomt de gemiddelde Egyptenaar ook. Het advies is om Antinal (plaatselijk 15 pond) te kopen, zowel door de hostess als Mido werd dat geadviseerd. Wij kunnen terugkijken op een zeer geslaagde vakantie. Vragen ? vraag !

we zijn met het gezin gegaan het was ontzettend gezellig,

familie Nagel
19-5-2008

we zijn met het gezin gegaan het was ontzettend gezellig, goed hotel vriendelijk personeel animatieteam was heel goed vooral jiji en MC dat waren toppers.

alleen je moet met een taxi naar het centrum maar dat kost bijna niks.

we willen er graag weer naar terug gaan.

Gereisd Familie in mei 2008

In diverse europese landen all-in gezeten, maar eerste dus

Lilian en Marco
5-5-2008

In diverse europese landen all-in gezeten, maar eerste keer Egypte dus in die zin moeilijk vergelijk.

Eten; ontbijt zeer goed, lunch en diner toch wat minder,wel uitgebreide saladebuffetten maar miste toch variatie ook al vind ik dat ze wel hun best doen. Bedienend personeel ZONDER stropdas bijzonder aardig, zodra de rang wat hoger is, zakte de gastvriendelijkheid nog wel eens. Zeker niet het gevoel dat er alleen met fooi hard gewerkt wordt! (7 dagen aan een stuk, van vroege ochtend tot late avond, ong. 3mnd achter elkaar, doe het maar na!)

De animatie overdag prima, avondprogramma vaak matig, maar het is dan ook een relatief klein hotel wat wij absoluut een voordeel vinden dus wij hebben daar niet zoveel moeite mee. Er is ook een leuke disco voor de jongelui.

Kamers redelijk, wel groot maar bij eentje stonk de badkamer vreselijk zodra licht/afzuiging aanging. Iedere dag keurig schoongemaakt en lekker dikke grote handdoeken. Ook strandhandoeken prima.

Niet echt heel luxe maar OKE !

Wat een sof

Alex
3-5-2008

Wat een sof. Wij hadden er zo naar uitgekeken. Lekker 1 weekje weg. Zon, zee en je flink laten verwennen. Afgegaan op andere beoordelingen. Niets van uitgekomen. Ik noem het "Het Kromme Klauwen Land" Alléén als je voor elke dienst een Euro extra betaalde, liepen die gasten wel. Als je dat dus niet deed, is iedereen ZEER onvriendelijk. 5 Sterren is het NIET waard. Het eten is altijd koud en van slechte kwaliteit. Zeer slechte bedden in een grote kamer. Je sliep op een plank met een dun matrasje. S'avond VEEL lawaai van wat ze het "animatie" programma noemen. Alleen maar geschreeuw. Voor m'n dochter werd bijna niets gedaan en een ijsje NA 17.00 uur zat er ook vaak NIET bij.

Het is een prachtig hotel met mooie schone ruime kamers

R. Miedema
29-2-2008

Het is een prachtig hotel met mooie schone ruime kamers. hotel heeft 2 zwembaden waarvan 1 verwarmd. (is lekker in de winter maanden)ligt iets buiten het centrum ongeveer 15 min lopen, maar stopt een busje voor de deur.Animatie team is leuk en geven s avonds een hele mooie shows. Disco en bruin cafe in het hotel zijn ook erg gezellig. All inn formule zit goed in mekaar van alles genoeg. zou zo weer naar dit hotel gaan.