Zoover
Hotel Sea Star Beau Rivage

Hotel Sea Star Beau Rivage

7,6

Zeker gaan mooie omgeving !

kraats
25-9-2018

Het was een mooi hotel ,wat goed werd onderhouden .

Alleen of het een 5 sterren hotel is dat was voor mij een vraagteken ?

Het eten was niet altijd even goed !

Het was van te voren nadenken wat je ging eten !

All-in was beperkt wat gezonde drankjes ,daar moet toch voor bij betaald worden.

WiFi moet je ook bijbetalen !

Strand zee en zon was prima

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

het was er zalig

maritta
12-8-2013

Heel goe hotel met goede service

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

om terug te komen

maritta
4-7-2013

Zeer goed hotel proper en heel vriendelijk , het eten mag enkel meer gevarieerd zijn maar wel lekker. Een hotel om zeker terug te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Goed hotel met een gezellig sfeertje

jan van de wardt
14-2-2013

Net en schoon hotel, vriendelijk personeel, erg behulpzaam. Eten was prima zeer gevarieerd en warm.

Kamers zijn schoon en hebben een goede standaard.

De zwembaden op het terrein zijn erg mooi en worden goed onderhouden.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2013

Goed te doen

Regina
10-11-2008

Ik ben hier in februarie 2007 met mijn familie op vakantie geweest. Opzich is het goed bevallen, op het eten na. Iedere dag hetzelfde en dat het nou echt lekker was kan ik niet zeggen. De ligging van het hotel, helemaal aan de rand van de bewoonde wereld en tussen de bouwputten was ook niet helemaal optimaal. verder wel ontzettend naar de zin gehad, en de excursies zijn zeker aan te raden!!

helemaal geweldig

helen,henk,rutger,nicole
19-10-2008

echt een verwen vakantie. super personeel, lekker eten en ook volop. hoe laat je ook aanschuift. kamers allemaal met een top uitzicht (zwembad en/of strand)

excursie naar Luxor erg vermoeiend maar moet je wel gedaan hebben het is echt een belevenis.

wat ook moet is snorkelen want daarvoor ben je in egypte toch? dus echt een andere cultuur waar je van moet genieten.

Goed naar de zin gehad.

Edwin
30-7-2008

Na een week te hebben rondgereisd in Egypte (en dat is echt een aanrader!) een week in Sea Star uitgerust. De eerste indruk was helaas niet helemaal top. De receptie was niet vriendelijk en hetzelfde gold voor de bediening aan de pool bar en we hadden wat twijfels (mindere obers de eerste avond) bij de hygiëne in het restaurant. Toch was het uiteindelijk een prima week.

Héél goed !

Ted
23-7-2008

Net terug van 15dgn Sea Star. We hebben erg genoten van alles en iedereen. Voor een tip wordt alles voor je geregeld, tot aan drinken toe op het strand. Natuurlijk halen we ook zelf, maar ze kwamen regelmatig langs om wat drinken te brengen. Het hotel wordt erg schoon gehouden, de hotelkamers zien er netjes en verzorgd uit. Het strand wordt ook continu vrijgemaakt van aangespoelde zeewier. Het avondeten is goed, niet uitmuntend, maar zeker ook niet slecht. Wij zijn wel aan de diarree geraakt, maar dat wordt overkomt de gemiddelde Egyptenaar ook. Het advies is om Antinal (plaatselijk 15 pond) te kopen, zowel door de hostess als Mido werd dat geadviseerd. Wij kunnen terugkijken op een zeer geslaagde vakantie. Vragen ? vraag !

we zijn met het gezin gegaan het was ontzettend gezellig,

familie Nagel
19-5-2008

we zijn met het gezin gegaan het was ontzettend gezellig, goed hotel vriendelijk personeel animatieteam was heel goed vooral jiji en MC dat waren toppers.

alleen je moet met een taxi naar het centrum maar dat kost bijna niks.

we willen er graag weer naar terug gaan.

Gereisd Familie in mei 2008

In diverse europese landen all-in gezeten, maar eerste dus

Lilian en Marco
5-5-2008

In diverse europese landen all-in gezeten, maar eerste keer Egypte dus in die zin moeilijk vergelijk.

Eten; ontbijt zeer goed, lunch en diner toch wat minder,wel uitgebreide saladebuffetten maar miste toch variatie ook al vind ik dat ze wel hun best doen. Bedienend personeel ZONDER stropdas bijzonder aardig, zodra de rang wat hoger is, zakte de gastvriendelijkheid nog wel eens. Zeker niet het gevoel dat er alleen met fooi hard gewerkt wordt! (7 dagen aan een stuk, van vroege ochtend tot late avond, ong. 3mnd achter elkaar, doe het maar na!)

De animatie overdag prima, avondprogramma vaak matig, maar het is dan ook een relatief klein hotel wat wij absoluut een voordeel vinden dus wij hebben daar niet zoveel moeite mee. Er is ook een leuke disco voor de jongelui.

Kamers redelijk, wel groot maar bij eentje stonk de badkamer vreselijk zodra licht/afzuiging aanging. Iedere dag keurig schoongemaakt en lekker dikke grote handdoeken. Ook strandhandoeken prima.

Niet echt heel luxe maar OKE !