Zoover

7,6

Het ging wel !

Appie Van hoppe
21-5-2019

Mooi hotel , slecht eten dagelijks hetzelfde , meestal koud !

Gereisd Met partner in mei 2019

Niet weer

Jaldert van der veen
19-8-2017

Wij gaan minimaal 2x in het jaar op vakantie maar ik raad dit hotel af er zijn veel beter hotels in de omgeving van Hurgarda.

Eten weinig keus en vaak hetzelfde.

Personeel is wel vriendelijk maar de mensen achter de bar weten niet wat ze moeten doen, ze hebben een cocktail kaart maar ze kunnen maar 1 maken, bier vaak in kleine plastic bekertjes echt klein duizend keer lopen naar de bar.

Het hotel is ook compleet overgenomen door boerka's en eigen Egyptische volk wat een ongelofelijke tering bende er van maakt en met niemand rekening houdt.

9 dagen all in geboekt maar bij uitchecken om 12 wordt het bandje doorgeknipt mag je niet meer gebruik maken van het eten en drinken( dit hebben wij nog nooit meegemaakt).

Wij komen in ieder geval nooit weer in dit hotel.

Geweldige locatie voor een goede strandvakantie

Marcel
22-10-2013

Prima hotel voor een goede strandvakantie, standaard kamer, niet overdadig luxe, maar goed onderhouden en ruim opgezet. Hotel ligt in het oude gedeelte van de stad, direct aan het strand en heeft meerdere zwembaden. Er is voldoende gelegenheid om te relaxen, vriendelijk personeel. eten in buffetvorm, met voldoende keuze en variatie, daarnaast een a la carte italiaans restaurant, eten is prima!!

Rustig verblijf

Raymond
3-7-2013

Het verblijf is ons zeer goed bevallen. De kamer waren zeer goed onderhouden Het personeel was zeer vriendelijk en dit zonder de gebruikelijke fooien. Er waren 2 niet te grote zwembaden met voldoende ligstoelen. Prachtig strand met de nodige infrastructuur. Alles zeer goed onderhouden. s'Avonds is er animatie voorzien voor de kinderen (1 uur) en daarna 1 uur voor de volwassenen. Wij hadden gekozen voor een late checkout omwille van het feit dat we een avondvlucht hadden naar België. We konden deze kamer behouden tot 18:00 u zonder hiervoor te moeten betalen. Het eten is in buffetvorm en hier hadden wij soms problemen omwille van de variatie. Ik begrijp dat er verschillende culturen aanwezig zijn en voor iedereen aangepast koken kan niet. Wij hadden het gevoel dat na 5 dagen alles hetzelfde smaakte. Hier is volgens mij verbetering mogelijk. Wat

sea star beach

mars
5-4-2013

eten in het restaurant is niet lekker, kip is niet altijd gaar, oud brood. bij de zwembadbar is het eten wel beter. erg irritante russen. bediening is goed. hotelkamer is erg mooi. ook het strand en de locatie is mooi.

Gereisd Met partner in november 2012

Heerlijke vakantie gehad

L. de Jong
2-7-2012

Hotel is wat ouderwets ingericht. Wel mooi en netjes afgewerkt. Zwembad is heerlijk, bedjes zijn netjes. Handdoeken service top!

Beetje buiten het centrum. Buffet vaak hetzelfde, wel gaar en warm. A la carte stelt weinig voor, je kan kiezen uit 2 menu's bestaande uit rijst of pasta. Dit kan je ook krijgen in het buffetrestaurant. Tegen betaling wel lekkere pizza gegeten.

Dagelijkse schoonmaak is super, helemaal als je een fooitje geeft. Wel is er een duidelijk verschil in service tussen "vaste" gasten en de grote massa.

vies hotel

Goossens
4-5-2012

Het hotel is nog geen drie sterren waard.

Alles vies en wilde katten rond je heen.

In de kamer was het niet veel beter op het bed lag nog een oud deken zoals vroeger. VIES!

Eten was ook slecht.

Na een overnachting zijn we vertrokken!

Gereisd Met partner in april 2012

Zeer zeker een aanrader!

Hans
16-9-2011

Hotel gelegen op 10 minuten lopen van het centrum van Hurghada, zeer netjes en vriendelijk.

Voornamelijk Duitse en nette Russische gasten.

Gereisd Met partner in september 2011

fantastische vakantie

Sean en Jacqueline
9-9-2011

We hebben een geweldige vakantie gehad, alles is goed hier, alleen ligt het hotel bij het stadje dus buiten het hotel niet veel te doen. Gelukkig hebben ze een goede taxi aan de overkant.

Het eten was ook goed en het personeel was erg vriendelijk, ze willen alles wel voor je doen.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Super!

Jenni
9-12-2010

Wij hebben echt een super vakantie achter de rug.

Kamers zijn mooi en netjes. Worden elke dag schoongemaakt.

Het hotel zelf en de tuin wordt ook netjes bijgehouden.

Snap niet dat mensen zeuren over het eten. Je bent in Egypte hoor! Er is genoeg keus, pasta, vlees, vis, kip, salades, soep, groenten, fruit.. noem het maar op.

Als inderdaad iedereen gewoon de deksels dicht doet blijft het eten goed op temperatuur.

Personeel was super vriendelijk, of je nou fooi geeft of niet.

De mensen van het animatieteam doen erg hun best om iedereen te vermaken. Vooral 's avonds hebben ze leuke programma's.

Het is niet zo dat alleen bij deze accommodatie de strandbedjes geclaimd worden vroeg in de ochtend. Dit hebben wij bij meerdere accommodaties meegemaakt. Als je er vroeg bij bent heb je gewoon een plekje aan de zee. Dat heb je zelf in de hand.

Kortom; super hotel! Aanrader!