Zoover

7,6

Dit nooit meer

Hans
12-4-2009

Het enige van dit resort dat 5 sterren waard is zijn de kamers. Voor de rest absoluut niet. Het eten is over het algemeen smakeloos en zeker niet de moeite waard. Ben zelf een goede koker dus weet er genoeg van. Drankjes worden geschonken in van die plastic bekertjes, beetje camping-achtig en de bediening heeft er absoluut geen verstand van hoe iets in te schenken. Nee dit resort niet meer er moeten betere zijn al betwijfel ik het.

Prima hotel

Marlies Ribbink
29-3-2009

Het is een prima hotel en super schoon.

Het eten is goed en het personeel erg vriendelijk. Ze doen alles om het jouw zo goed mogelijk naar de zin te maken. Het animatieteam is erg goed. Al met al een fijne vakantie.

Gereisd Met partner in maart 2009

Super

Angelique Wiegers
25-3-2009

Echt een geweldig vakantie gehad. Prachtig hotel, heel schoon, ieder dag schoon beddengoed en zelfs nieuw kussen. Eten was erg varierend en zeker niet vet, vooral het italiaanse restaurant was perfect. Personeel was heel aardig en behulpzaam. Enige minpunt als je blond bent laten ze je echt niet met rust. Ieder moment dat je alleen bent wordt je wel weer lastiggevallen, van manager tot ober.

Gaan we niet naar terug

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Aanrader

Scheerman
6-2-2009

Heerlijke week gehad lekker gerelext

vooral ontbijt heerlijk ,personeel heel vriendelijk op een na bij de bank rechts achter bar kon geen lachie af ,kamers heel schoon.

Aanrader.

Gereisd Met partner in februari 2009

Ga er niet meer naar terug ,geen 5 sterren waard

Familie Vos
25-1-2009

Doordat het eten echt niet goed van kwaliteit is kan ik mij niet voorstellen dat dit een 5 sterren hotel is. Eten is voor ons de belangrijkste voorwaarden.

Jus d orange is hier een onsmakelijke ranja ,de koffie is slootwater en het eten is over het algemeen lauw of koud.

Weinig variatie.

De rest is wel goed te noemen.Schoon,ruime kamers,goede service.

Helaas geen kamer gekregen met zon op het balkon.

Ga er nooit meer naar terug.

Fantastisch hotel

Mieke van Ginkel
19-1-2009

Fantastisch hotel. Wij zijn er van in januari 2009 geweest en hebben het er enorm naar onze zin gehad.

Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Kamers zijn super schoon. Privé strand is heel mooi geleggen aan de Rodezee, met parasols, goede ligbedden en een windscherm.

Gereisd Met partner in januari 2009

We gaan zeker nog een keer terug

Fam Middag
4-1-2009

Sea Star Beau Rivage in Hurgada, is een schitterend Hotel,met vriendelijk personeel,het eten is uit de kunst,geen dag hetzelfde,goede kamers die netjes en schoon zijn 5 meter van het strand af,handdoeken worden netjes voor je op het ligbed gelegd,het Kerstdiner was fantastisch met een prachtige live-show We hebben het erg naar ons zin gehad

Gereisd Met vrienden in december 2008

zeker naar toe gaan

Fam. Frenay
30-12-2008

sea star beau rivage is een goed,en schoon hotel.Gedurende de hele dag word er schoongemaakt en iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken.Ze waarderen het enorm als je ze een keer een extra'tje geeft.Het eten is geweldig, er zijn iedere dag nieuwe gerechten.Er zijn verschillende bars die erg gezellig zijn, waarvan één met live muziek.Iedere avond is er entertainment.Met kerst was het diner geweldig zou niet weten wat er niet was.Er werd zelfs een kerstman (op kameel)geregeld voor de kinderen.De handdoekenservice is ook erg makkelijk, je hoeft geen badhanddoek mee te nemen.Als je van snorkelen houd moet je zeker bij het hotel de boottocht naar giftun eiland maken, de onderwaterwereld is echt erg mooi.Geen snorkelspullen bij je dan word dit voor je geregeld.Dahar waar je naar toe kunt lopen is echt egyptisch, ze willen wel graag verkopen maar als je beleeft blijft heb je er geen last van.Dit hoort gewoon bij de cultuur.Wij gaan zeker terug naar dit hotel.

Prachtig hotel wat je niet snel vergeet

Debby
20-12-2008

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad. De kamer was ruim en schoon. Het eten was goed maar wel wat eenzijdig.Wij gaven daar een ober iedere dag een fooi en daardoor werden we als koningen behandeld.

Het animatieteam was super. Hele leuke acts, wel iedere week hetzelfde.

Ook voor kinderen prima. Ze zijn erg kindvriendelijk.

Wij gaan zeker terug