Zoover

7,6

Mooi hotel

Linda
2-11-2010

Het hotel is gelegen aan een rustige straat.

De kamer vonden wij mooi en deze werd elke dag schoongemaakt. Het eten vonden wij echter wel veel slechter. Eten was vaak lauw of koud, weinig smaak eraan en niet zo heel veel keus.

Het animatieteam was in een woord geweldig! Aardige mensen die jong en oud erbij betrekken.

Wij vonden de excursies die er aan werden geboden ook niet duur. Wel vonden wij de prijzen van de discotheek na 00.00 uur heel erg duur, voor 4 biertjes 120 pond betaalt, zo'n 15 euro.

Voor de rest hebben wij een hele leuk week gehad hier!

Super mooi

Sandy van Rooij
20-5-2010

Mooie ligging met eigen rif om te snorkelen.

Alles netjes en goede service

Gereisd Met vrienden in mei 2004

waanzinnig!!!!!

mariska den ouden
22-4-2010

wij gaan gemiddeld twee keer per jaar naar dit hotel en zjn enorm tevreden..wat is het toch een heerlijk kleinschalig mooi en goed runnend hotel!!

snorkelen voor de deur, vriendelijke mensen, en animatie top. gezelligheid, heerlijk ontspannend terug komen.

wij gaan al 7 jaar naar dit hotel, en genieten elke keer opnieuw.

ja er is muziek, wij kozen daarvoor, ja er is annimatie, leuk toch..voor ieder wat wils..je hoeft niet mee te doen!

het eten vind ik top. er is in mijn ogen genoeg keus,je kunt elke dag kiezen tussen pasta vis vlees,patat, dus ja als je zelf elke dag het zelfde kiest is het eenzijdig..

maar goed! over twee weken gaan wij weer,kijk er enorm naar uit!~

Mooi hotel aan de Rode zee

Jeroen
20-4-2010

Het hotel ligt mooi aan de rode zee. Maar, verder is er niet veel te doen in Hurghada. Water van het zwembad is erg koud.

Gereisd Met vrienden in november 2002

egyptisch vijfsterren, nederlands driesterren

Ellis
19-3-2010

De ligging is matig, de service matig (geen roomservice, geen lach, afgeknepen), het eten matig, de receptie prima. De kamers schoon maar gedateerd. Vergeelde en vergane kitranden, keiharde bedden, geen gastendoekjes, budget toiletzeep zonder verpakking, en ja er is amusement, als je van rust houdt is dit gegil dus niet echt fijn tot 22.30 uur in de avond. Het sprei en gordijnen waren sinds 1970 niet gewassen volgens ons. De badlakens in de ochtend al over de bedjes geclaimd. Verschoten meubels. Als je van middelmatigheid houdt of een goedkopere vakantie wilt: stel je in op hollandse 3 sterren en je hebt een heel prima hotel. Per begin dit jaar een nieuwe eigenaar die wat minder zijn best doet.

heerlijke vakantie gehad

habi&easy
28-2-2010

wij zijn in februari een weekje in see star beau rivage geweest,ik begrijp werkelijk niet al de negatieve reacties over het eten ,o.k het is geen ala carte maar voor 500 euro een week all incusive mag je wat mij betreft niet klagen!!!!!prachtig schoon hotel,zou zo weer gaan...nicole en patrick

Gereisd Met partner in februari 2010

Het eten Brrrrrr!!!!

H. Gjaltema
23-1-2010

Een mooi hotel met goede kamers en service.

De zwembaden en het strand zijn prima, alleen ja, het eten is blijkbaar voor dit soort resorts het probleem.

Of je nu in Spanje, Turkije of zoals nu in Egypte bij Sea Star bent, het eten is echt bagger.

Gelukiig vantevoren een mooi week met Nijlcruise gehad met perfecte hotels en boot.

Dan geeft het toch een kater, als je in zo'n hotel je reis besluit.

Dit hotel raad ik niet aan"

Peter en Lena
8-11-2009

Wij zijn hier geweest in de 2e week van oktober. Het hotel verdient zeker geen 5 sterren, 3 komt eerst. Het eten was saai, weinig variatie. Het huisrif was matig. Gelukkig waren wij met vrienden, de zon scheen en hadden wij een super nijlcruise achter de rug, dus dan neem je dit op de koop toe. Het hotel is GEEN aanrader!

Wij hebben goed vergelijk!

Wat een ellende, dit nooit meer

Monique
7-11-2009

Een absolute sof. Eten is slecht. Vet, koud en weinig variatie. Vechten om ook maar iets te krijgen. Service aan zwembad is bedroevend. Zeer onvriendelijke "obers". Alleen als er met Euro's gestrooit wordt gaan ze werken.

Animatie is redelijk. Wel veel lawaai. Voor kinderen is erg bijna niets te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009

Goed resort

Joar
25-6-2009

Dit hotel is ons zeker niet tegengevallen.

Het eten was goed te noemen, als een ieder de deksels sluit na het opscheppen blijft het eten wel warm.

Er was redelijk wat variatie in het eten, bier en wijn zijn goed te drinken.

Aan het strand en zwembad worden de drankjes in witte plastic weggooi bekertjes geschonken, misschien niet zo luxe maar wel hygiënisch.

Animatie en disco is goed georganiseerd.

Kamers zijn netjes, kluisje bij de receptie, bank, pinnen, winkeltjes in het hotel maar ook buiten het hotel voor de deur.

Het hotel ligt aan de rand van het centrum van Hurghada, wil je winkelen en de markt op neem dan een taxibusje via het hotel.

Misschien is de 5 sterren clasificatie wat overdreven maar het is hier toch goed vertoeven.