Zoover
Hotel Le Pacha Resort

Hotel Le Pacha Resort

Hotelsterstersterster
7,5

Er zijn betere hotels in hurghada

Carine vanhoutte
1-3-2019

Er wordt niet in het Engels gesproken. Animatie alleen in het Russisch . Als Belg wordt je niet bij de animatie betrokken.

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Goed, weinig op aan te merken.

JPK
28-11-2018

Een heerlijke vakantie gehad met prachtig weer. Hotel en kamer waren dik in orde. Er was geen lift en dat was mij niet bekend. Snap het commentaar op het eten in andere reviews niet : ontbijt, lunch (ook op het strand!!) en diner waren gewoon goed. Volop variatie. De bar was wat minder : niet al te koud bier in lauwe, dikke glazen. Bier werd er in "gegooid" uit aangebroken halve liters. Soms waren er 3 aangebroken flessen nodig om een glas vol te krijgen. Had gelukkig een eigen glas bij me. Vriendelijk personeel. Strand : goed : volop zware, houten ligbedden en parasols gratis. Volop plaats.

Heerlijke matrassen. Strand loopt rustig af in zee. Veel keien dus waterschoenen kunnen handig zijn, anders pleisters meenemen.

Op straat : vermoeiend : where are you from ? Special price for you !!

Naar kapper geweest in achteraf straatje : geweldig geknipt voor maar € 5 !! Neem ook biljetten van € 5 mee, ze willen graag munten (fooi) inwisselen.

Gereisd Alleenreizend in november 2018

Voor herhaling vatbaar. op

Danielle
12-7-2018

Fijne locatie

Goed eten en vriendelijk personeel.

Steentjes aan het strand wat minder dus waterschoenen is een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk hotel midden in het centrum

Jol
14-4-2018

Le Pacha is een hotel dat aan de winkelstraat van Hurghada ligt, maar aan de achterkant van dit hotel heeft het een prachtige tuin en leuk strand met heerlijke en genoeg strandbedjes en merk je niks van de drukke winkelstraat.

Het eten is goed en het personeel is erg vriendelijk.

Wij komen graag voor de derde keer terug 

Gereisd Met partner in maart 2018

prima hotel ,het eten helemaal waardeloos

Maria buitendijk
19-1-2018

Het hotel was goed en personeel erg vriendelijk , ook de animatie was erg leuk. Het eten was echter een grote tegenvaller. na 6 jaar Egypte weten we dat het eten niet veel voorsteld, daar stel je je op in, maar zo slecht als in le pacha hebben we nog niet meegemaakt. Totaal geen variatie en met het ontbijt vaak dingen niet meer te krijgen. Wat we nog nooit gedaan hebben is dat we de laatste 3 dagen buiten het hotel zijn gaan eten. Het hotel is erg ingesteld op Russen, soms tot het irritante toe.

Gereisd Met partner in januari 2018

heel goed te doen

Huub Vendrik
29-10-2017

hotel is prima te doen hoor. Eten is wel eenzijdig en de drank koel houden ook.

Wijn alleen te verkrijgen in het restaurant tijdens de openingstijden.

Personeel over het algemeen vriendelijk. Direct in het centrum. Van de drukte voor het hotel merk je aan de zwembaden en het strand niets. Voor ons was het goed zeker als je in acht neemt wat wij ervoor betaalde.

Vier sterren beoordeling vind ik aan de ruime kant.

Prachtig hotel

Jolanda
15-10-2017

Ligging is perfect, midden in het centrum. Breed strand met de heerlijkste strandbedden van Hurghada en een leuke, gezellige strandbar.

De mooie kamers liggen verspreid in een prachtige onderhouden tuin.

Kortom heerlijk hotel.

Gereisd Met partner in maart 2017

Strand perfect maar eten zeer slecht

Jaarlijkse bezoeker met Partner
9-10-2017

Strand goed ligbedden goed en ligging goed sommige van personeel zeer aardig maar de meeste onvriendelijk terwijl egypte om zijn vriendelijkheid bekend staat.Komen er al 10 jaar maar de laatste vakantie eten zeer slecht en er werd geen verandering in gebracht als je er wat van zei alleen voor vaste gasten werd er minimaal wat gedaan

een gekookt ei bij ontbijt maar daar red je het niet mee Cola light was ook steeds een probleem, bier wat te drinken was kreeg je ook alleen als vaste gast .Duitsers klaagden ook zoveel .Maar geen verandering. Alleen toen er een Reisorganisatie kwam was alles perfect in orde ze waren nog niet weg of het oude systeem was er weer.Dit hotel was 10 jaar gelden zeer goed maar is nu niks meer nog geen 2 sterren waard alleen ligging en strand zijn prima.Met mensen gepraat die er voor de 1e x waren wij komen nooit meer zeiden ze.

Dit hot nooit meer

Soraya
11-8-2016

Het is er erg achteruit gegaan veel huisjes leeg, weinig toeristen, wij waren de enige nederlands en nog een belgisch gezin verder veel egyptenaren. De kamers waren jammer genoeg erg vies met haren en beestjes. De kamer werd daarvoor schoongemaakt, maar geen verandering. Eten was niet goed! Personeel onvriendelijk en keken ons aan alsof we twee apartelingen waren.

Prima hotel

rijnberk
28-10-2015

Goed hotel met mooi aangelegde tuin. Bij hotel kan je leuk snorkelen wij hebben diverse vissen gezien, anemoonvissen [nemo's],grijze murenen, keizervissen, kogelvissen, inktvissen, zee-egels wij en de kinderen vonden het leuk om hier te snorkelen en als duikers zijn wij toch erg verwent. Mooi en schoon strand met voldoende ligbedden. Hotel ligt direct in het centrum met veel winkels, de mac, burgerking en kfc zijn ook vlakbij. Maar hiervan merkt je niets als je in het hotel bent. Wij zijn toch al +/- 15 maal in Hurghada geweest in diverse hotels.

Als je voor een leuke prijs een hotel zoekt is dit een goede keuze.

Als je in Egypte ben gaan dan in ieder geval snorkelen met een boot en als je het leuk vindt doe dan ook eens een intro duik.

Wij zijn dit jaar met touroperator geweest en hebben zeer scherpe prijzen voor de excursies, bv intro duik 2x € 45.-, snorkeltrip € 35.- en grote kans op dolfijnen.