Zoover

8,2

Helaas gaat het achteruit

Fred & Joke
20-10-2019

Nog maar eens proberen nadat mijn vorige review is verdwenen.

Ons eerste bezoek was in 2009 toen was alles maar dan ook alles super goed.

Ons tweede bezoek was in 2015 toen was alles goed dus niet klagen.

Nu zijn we net terug van dit mooi gelegen park en moeten we helaas toch concluderen dat het langzaam achteruit gaat, we vinden het nu redelijk voor de betaalde prijs, het eten is niet meer wat het geweest is vaak lauw/koud en de bediening is ook niet meer super. de mensen op het strand zijn super die lopen de benen uit het lijf en doen erg hun best om het naar je zin te maken. helaas kan dit de boel niet volledig redden. Natuurlijk is het niet alleen maar negatief het rif is super mooi de ligging is nog steeds mooi. Als je hier voor het eerst komt heb je niets te klagen.

maar als je hier door de jaren heen een paar keer komt zie je achteruitgang, dat is wel erg jammer. Voor ons was dit de laatste keer Arabella.

Gereisd Met partner in oktober 2019

Bedenkelijk geworden

M&M
1-10-2019

Na regelmatig met veel plezier in dit hotel geweest te zijn is er een verandering in gekomen. Na altijd een flinke fooi aan de obers gegeven te hebben besloten we om de fooi enigzins te beperken. Ipv bij elke bezorging een fooi te geven deden we het 1x. Bij het zwembad werden we overgeslagen. In het restaurant was het lang wachten op de ober. De kamerschoonmaker bleef zijn werk goed doen. Aan het zwembad lagen al om 05.30 uur handdoeken op bedjes, Twee gasten hadden zelfs 2 bedjes gevorderd en hadden de bedjes behangen met handdoeken maar lagen er vrijwel niet op. Na 2 dagen waren wij het zat en haalden handdoeken 12.00 van bedje en om 14.00 uur stond Heinrich te schreeuwen dat het zijn bedje was. Veel personeel erbij om mij te overtuigen dat het Heinrichs bedjes waren. Het bleek dat deze oosterburen er een maand logeerden en daardoor meer rechten zouden hebben. Jammer dus voor Heinrich.

Eten wordt minder, eentonig, niet vers etc.

Kor

Gereisd Met partner in september 2019

Goed eten, goede bedden, prima resort!

Rick
18-9-2019

Erg prettig resort. Wij hadden een standaard kamer en deze was behoorlijk ruim, met een bankje en een balkon (helaas geen kluisje in de kamers zelf). In de eerste instantie kamer met 2 losse bedden terwijl we een 2-persoons bed hadden geboekt. Dit werd gelukkig snel opgelost door het vriendelijke personeel. De bedden zijn overigens erg goed en de kamers worden goed schoongehouden (Mr. Hassan you were awesome!) Het eten is goed en warme eten varieert per dag dmv thema's in het restaurant. Het ontbijt- en lunchbuffet is alleen in het hoofdrestaurant en dit kan een eindje lopen zijn afhankelijk van welk appartement je hebt. De bar vlakbij de receptie had zowaar goede koffie! De zwembaden zijn top, zonder belachelijk veel chloor. Handdoekje leggen is niet toegestaan en wij konden altijd wel ergens een bedje vinden. Het hotel heeft een huisrif waar je kan snorkelen, maar stel je hier niet teveel van voor. Wij raden dit resort absoluut aan!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Frank en Marion.
8-9-2019

We zijn net een week thuis dit was onze 14 de keer en zeker niet de laatste. Alles wat je nodig heb vind je op dit resort. Een mooi kamer die goed schoon gehouden word bedden die heerlijk liggen,eten en drinken er is voor iedereen wel wat,een mooi huis riff en mooi strand waar genoeg bedjes staan en waar je op je wenken bediend word,2 zwembaden een duikschool (duits) mocht je naar een Nederlands duik school willen kunnen wij u Voodoo divers aanbevelen. En het belangrijkste van alles een heel team die tijdens je verblijf voor je klaarstaat niets is hun te veel.kortom een heerlijk vakantie waar wij met veel liefde weer terug komen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

het was leuk voor 1 keer

Miranda
26-8-2019

Je werd erg hartelijk ontvangen met een drankje.

zwembaden schoon

de zee is ook mooi schoon. Het snorkelen vond ik erg tegenvallen tegenover vorig jaar Marsa alam.

Het eten was goed maar niet heel veel keus.

Wat ik erg jammer vond dat er savonds niks te doen was aan muziek. Het was erg saai

De trips geboekt via het hotel waren goed.

Alleen erg jammer bij de snorkeltrip dat ze Island voorbij varen omdat het erg druk was daar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Zeker nog een keer terug

André
22-8-2019

Zeer fraaie accommodatie. Niet te groot. Bij de zwembaden en strand plek genoeg om te liggen. Eten is prima in orde. Genoeg keuze. WiFi is erg slecht, maar voor een paar tientjes koop je een telefoonkaart met genoeg data.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nog steeds goed

Roxanne
13-7-2019

Ons 4e keer in dit hotel

Kamer in het E block genomen met bijbetaling, kamer is schoon en wordt schoongemaakt door de beste schoonmaker van het resort.

Je wordt nog steeds goed bediend op het strand, eten in het Libanese restaurant was echt goed! (Tegen bijbetaling) overige restaurants ook prima niet heel uitgebreid maar genoeg keuze

Het enige wat wij minder vinden geworden is de avond, het is er een dooie boel geworden. Overige hotels draaien harde muziek maar arabella veranderd in stillabella, livemuziek is ook weg vanwege het klagen van meerdere gasten over niet kunnen slapen, wat ons betreft erg jammer. Wij snappen dat ze luisteren naar gasten maar wat ons betreft moeten ze niet alles doen wat zij willen. Klagers heb je altijd

Huisrif nog steeds erg mooi en hotel gewoon nog steeds prima. Wel vrees ik dat ze gaan leiden onder de hoge prijzen van de touroperator,

Luxere hotels worden goedkoper via andere organisaties. Arabella duurder.

Gereisd Met partner in juli 2019

Veel waar voor je geld

Roel Radius
9-7-2019

Superhotel , voor 8 dagen te kort . Mooie kamers , schoon , ijskast gevuld en goed van eten en drinken. Vriendelijk personeel . In 2006 , 2008 en in 2018 en 2019 geweest . Gaan snel weer . Mooie zwembaden en geweldig huisrif voor snorkelen .

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi hotel, maar niet voor herhaling vatbaar.

Fam. DeWit
3-7-2019

Even wennen aan alle gebouwen en gangen, maar vooral 's avonds zó sprookjesachtig. Huisrif prachtig! Kamers heel erg schoon. Top! Het overige personeel niet gemotiveerd. Behalve het überblije animatieteam. Voor het overige personeel leek alles teveel. Strandbar eerder dicht. Iedere dag lauw bier. 's Avonds 1 bar open. Erg druk voor 1 personeelslid, dus ook geen zin om buiten te bedienen. Restaurantpersoneel slecht. We waren met 6 personen, altijd moeilijk schijnbaar. Bleven tafel van 4 aanbieden. Personeel wil continue geld bij je wisselen. Niet prettig. Het eten is niet bijzonder, maar er is altijd wel iets wat je lekker vindt. We zijn 1 week geweest en waren er allemaal over eens dat dit niet ons ding was en wij hier niet meer terug komen.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Goeie vakantie gehad, maar nooit meer terug.

Fam. Poort
27-6-2019

Het huisrif is echt prachtig. Je stapt het water in en je ziet de mooiste vissen.

De kamers waren mooi en schoon. Het eten was matig.

Ik heb nooit eerder meegemaakt dat je als gast zo slecht behandeld word door het personeel in een resort. Dat is ook de reden waarom ik hier nooit meer terug zal gaan.

Een dag mee geweest met de boot. Dat was echt geweldig.

Gereisd Met vrienden in mei 2019