Zoover
Hotel Hurghada Long Beach Resort

Hotel Hurghada Long Beach Resort

6,5

In één woord geweldig hotel!

Dick en Gine
8-4-2019

Iedere keer worden we geweldig ontvangen door de staf en de overige personeelsleden. Dit keer zijn we ontvangen en werden blij verrast door Reda Elaraby en Essam (zie één van de bijgevoegde foto's).

We moeten onze complimenten maken aan het management en het personeel van Long Beach Resort. Na de altijd goede opgedane ervaringen in de loop der jaren zien we een verbetering in zowel de bezetting als in de renovatie van diverse gebouwen/ kamers/ restaurants. Er kan zelfs aan de chefkok van het Bodium á la carte Restaurant, Romani, gevraagd worden om een speciaal gerecht te laten maken. Wij hebben dat een aantal keren gedaan en het was echt heerlijk! In de bijgevoegde foto's een aantal van de overheerlijke gerechten.

Onze ervaringen heeft geleerd dat bij al het aanwezige personeel alles bespreekbaar is. Service en dienstbaarheid staan bij hen hoog in het vaandel.

We moeten onze complimenten maken aan het management en het personeel.

Gereisd Met partner in april 2019

Fijne vakantie

Adrie
8-2-2019

Dat het hotel wat gedateerd is maar nog goed vakantie te houden

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Erg verouderd hotel , weinig hulp van receptie.

Jason
27-9-2018

Animatie team was goed in het hotel. Erg vermakend. Hotel zelf erg verouderd en gebrek aan hulp bij vragen aan de receptie. Eten is elke dag het zelfde weinig variatie.

Gereisd Met partner in september 2018

Slecht nooit meer terug

Koko
25-8-2018

Heel slecht hotel .Heel veel mieren in de kamers. Onvriendelijk personeel , ik heb 3 kamers gehad en nog was ik niet tevreden .heel veel insecten. Verkopers blijven hangen . Weinig boorden/glaZen Nooit meer echt nooit

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Nooit meer

Karlijn
5-7-2018

Slecht hotel, eerste dag wakker geworden met mieren die over me lichaam heen liepen veel kapot in het hotel en rond omheen. Eten is prima te doen alleen beiden ziek geworden, wij hadden ook erg veel last van de wind waardoor we niet konden snorkelen of op het strand konden liggen

Voor de rest zon was goed zwembad was goed wel vermaakt maar ga hier niet meer naar toe

Gereisd Met partner in september 2017

Net voldoende!

Muter
13-5-2018

Het personeel is heel vriendelijk en willen je graag overal mee helpen.

De ligging aan het strand is prima, maar het hotel zelf ligt overal heel ver vandaan.

De zwembaden zijn mooi!

Het eten is eentonig, vaak niet warm, weinig keus en elke dag hetzelfde.

Er was ook maar 1 restaurant open.

De kamers waren gedateerd maar prima.

Gereisd Met partner in mei 2018

Waar voor je geld

Hanneke
9-5-2018

Ruime schone kamers, vriendelijk personeel, schoon zwembad.

WiFi is alleen aanwezig in een bar, vaak erg druk waardoor de verbinding slecht is.

Het eten is prima, vullen optijdig aan. Als je later op de avond eet kan wat eten al koud zijn maar dit geld lang niet voor alle bakken.

Je zit zon 20 min van hurghada zelf af, met de taxi prima te overzien.

Meerdere zwembaden aanwezig waaronder een stilte zwembad, hier vind je dan ook geen kinderen of grote groepen. Een mooi stil zwembad (zonder poespas erbij)

Fitness ruimte is klein maar alles wat je nodig hebt staat er. Loopband, fietsen crosstrainer en genoeg kracht apparatuur.

Gereisd Met partner in mei 2018

Geen Hilton waardig hotel

Jacqueline Beulink
1-4-2018

Prachtig zwembad,goed personeel maar het interieur van de kamer simpel maar ruim.Overal plastic bekertjes op het strand en een rij voor het buffet.Eten was lauw.Mooi aangelegde tuin en een rif om te snorkelen.

Gereisd Met partner in maart 2018

Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt, baggerzooi!

Remco
7-12-2017

We hebben ondanks de laatste recente recensies geboekt omdat we vaak zien dat er altijd gezelschappen zijn die nergens blij van worden. Al ruim 20 keer in Egypte geweest dus we weten wat we kunnen verwachten, althans dat dachten we. Dit hotel slaat echt alles, bij aankomst snel een kopie/foto gemaakt van de voucher voor de kamer omdat ze erg zenuwachtig werden toen ze het type kamer zagen staan. We zouden een betere kamer krijgen werd verteld, was wel groter maar ongeveer 900 meter van de receptie, zwembad etc. Meteen gebeld naar de receptie en kregen ge horen “ we know, tomorrow you Will get better room at 14:00 “ ! 1 dag kwijt dus al ! Dan het eten, zo ongelofelijk bagger dat mijn partner al 3 dagen ziek op bed ligt,het is vies, onhygiënisch, koud en slecht. Bij de receptie gevraagd om te reserveren voor a la cart op dag 3 maar bleek vol te zitten, verteld van mijn partner en ineens was er wel plek. Kan nog 3 pag vol maken met bagger

Gereisd Met partner in december 2017

Genoten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Fam janssen
26-11-2017

Voor nog geen 600 euro samen een weekje naar de zon. Verwachtingen waren vanwege de lage prijs niet heel hoog, helemaal gezien de laatste referenties hier. We hebben heel wat reiservaring, met name de 5* resorts in Turkije (Lara) en hebben dus best wel wat referentiemateriaal. Kort samengevat, prijs/kwaliteit is hier gewoon goed. In Turkije zouden ze hier uiteraard nog geen 3 sterren halen maar de plusjes: korte transfertijd, mooi zwembad, royaal strand met boel snorkel mogelijkheid, super vriendelijk personeel als je ze af en toe een euro geeft, kamers gedateerd (voegen/kitrandjes/inrichting etc) maar worden goed schoon gehouden, er zijn geen rijen bij de bars (november), eten redelijk voldoende keuze maar als je geen buffet wilt kan je gewoon elke avond zonder bijbetaling a la carte eten na reservering en dat is meer dan goed. Als je echt afhankelijk bent van Calvé pindakaas of Nutella bij je ontbijt adviseer ik dat gewoon mee te nemen. All incl formule is inderdaad enigszins beperkt maar volgens mij kan je dat weten op het moment dat je het boekt? Hiermee bedoel ik dat er geen 24uurs bar is, cocktails tegen meerprijs, bar opent vrij laat en strand/zwembadbar sluit bij zonsondergang, minibar met alleen water en rest kan tegen betaling. Eerste dag idd veel aanspraak van mensen die iets willen verkopen, excursies/massage/pedicure/duiken etc maar als je de moeite neemt die mensen netjes uit te leggen dat je geen interesse hebt dan heb je daarna geen last meer. Paar keer contact gehad met de klantenservice, oa vanwege een verzoek tot kamerwissel, steeds vriendelijk en goed geholpen. Kortom, mooie week gehad tegen een prijs waar je normaal nog geen week centerparcs voor boekt....

Gereisd Met partner in november 2017