Zoover

Hotel Dana Beach Resort

Hotelstersterstersterster

Jenny
17-1-2020

Prachtig hotel, alles wordt de hele dag schoon gemaakt, het eten geweldig, kamers zijn schoon en verzorgd, personeel vriendelijk en netjes. Ga niet naar de spa voor hamam of behandelingen, massages: enorm duur en totaal wordt het geen je beloofd wordt niet waar gemaakt, ze worden boos als je er iets van zegt! Kijk uit als je naar de dokter moet, deze stuurt je direct door naar een smerig, vies hospitaal Al Haya en ze verplichten je 24 uur te blijven, doe je dit niet (wat je ook zeker niet wilt) krijg je een fikse rekening van bijna €1000 wat direct betaald moet worden. In Hurghada handhaven alle hospitaal de 24uur service. Zelfs menzis heeft een hospitaal die op zwarte lijst staat, Nile hospital waar hun zaken mee doen, onbegrijpelijk. In de omgeving is niets te beleven dus ben je wel op het hotel aangewezen.

Gereisd Met partner in januari 2020

Een super geweldig park

Nico Trommelen
13-12-2019

We wilde eens een keer all-in proberen, na heel wat vergelijkingen kwam ik bij Dana beach terecht.

Dat was zeker geen verkeerde keuze, achteraf hoorde je ook alleen maar dat dit de beste keuze was.

Alles was tot in de puntjes geregeld, het eten, was een keuze uit 5 restaurants, het eten was echt super , voor iedereen wat wils, het meeste werd vers voor je bereid, drinken in overvloed, de bedienten vriendelijk en behulpzaam.

Op zonneterrasjes zat je amper of de bediening stond naast je, je kwam niks te kort.

De zwembaden waren prachtig, zeer netjes en zuiver, de hotel kamers waren super schoon, allemaal met balkon of een terrasje, iedere dag schonen handdoeken.

Kortom een geweldig park en zeker de prijs waard.

Gereisd Met partner in december 2019

Als je dit niks vind, dan vind je niks in Egypte!

Wendy Witteveen
10-10-2019

Super hotel, bediening erg vriendelijk. Schoon resort. Meerdere restaurants, eten erg lekker. Genoeg plek aan zee of zwembad. Drinken wordt gekoeld in ice buckets gebracht. Als je dit niks vind, dan bind je niks in geypte.Voor ons de 2e keer, volgend jaar weer.

Dana is Dana niet meer

Phons Stokkermans
24-9-2019

We zijn zojuist terug van onze 17e vakantie in Dana Beach Resort. Voorgaande vakanties was er telkens een verbetering te constateren, waardoor wij Dana Beach een perfect hotel vonden.

Dit keer hebben we tijdens onze vakanties lichte irritaties gehad:

- Obers brengen de verkeerde bestelling (meer dan 5 keer). Het zijn bijna allemaal jonge knullen zonder ervaring.

- Het bord met eten wordt van tafel gehaald terwijl je nog niet klaar bent.

- Stoelen bij Zum Kaiser en Castello bar zijn stuk (zitting zit los of plastic is kapot). Niet 5 sterren waardig.

- Tijdens ons verblijf is men overgeschakeld op een ander merk wijn (Obelisk is vervangen door Arabesque). Hier is in principe niks mis mee. Echter wordt de wijn bij de bars (niet in de restaurants) van een fust getapt. Deze is echt niet te pruimen. Gelukkig heb ik bij onze ober in de Castellobar de lekkere versie van het restaurant kunnen krijgen.

- ook het bier is voortaan van het fust. Vaak krijg je een pull zonder schuimkraag. Wil je dit niet, dan kun je gewoon om een fles Stella vragen.

- ’s-Avonds is de muziek bij het podium van Kaiserblick. Dit heeft echt veel minder sfeer dan bij de “Tanztempel” bij Castello bar. De kwaliteit van de muzikanten was slecht en we hebben slechts 1 avond bij Kaiserblick gezeten. Andere jaren waren de live optredens een feest, dit jaar niet.

Ondanks deze punten hebben we een heerlijke vakantie gehad, maar we hadden van ons verblijf meer verwacht.

De vakanties in Dana worden duurder terwijl de kwaliteit minder wordt. Dat geeft ons te denken of er aan de Rode zee geen hotels zijn met een betere prijs/prestatie verhouding.

Het is maar zeer de vraag of wij een 18e keer in Dana zullen zijn. Dana Beach Resort is meer wat het geweest is.

geweldig hotel

Ria Smits
22-9-2019

Wij komen al heel wat jaren in Dana Beach en delen onderstaande beoordelingen totaal niet. De kamers worden gerenoveerd en mocht de toegewezen kamer niet bevallen dan naar de receptie en om een andere kamer vragen, moet je wel zelf even actie voor ondernemen. Het eten is prima, nog nooit ziek geweest en klachten gehad, mocht je bij het ene restaurant niets lekker vinden, dan ga je naar het andere maar dan moet je wel even lopen. De opmerking over de duitsers ben ik het mee eens, maar wij trekken ons hier weinig van aan. De coffeecorner is perfect. Neem het koffiezetapparaat van thuis mee zou ik zeggen. Wij gaan in november weer een heerlijke week naar Dana Beach om heerlijk te genieten.

Gereisd Met partner in januari 2019

Super service

Carla
22-9-2019

Onze eerste keer egypte

Super resort,super service

Geen fooi gegeven en overal heel goed bediend,ook op het strand emmertje met ijs en flesjes water gebracht.

Eten overal heerlijk.

Wij kregen gelukkig een gerenoveerde kamer met super douche

Park is niks voor tieners en als je niet van duitse mensen houd moet je hier niet komen,want daar is veel op afgestemd daar

Elke avond live muziek en dansen,alleen beachparty stelde niks voor.

Wij komen hier zeker nog terug

Geweldig!

Kitty
19-9-2019

Prachtig hotel met geweldige service! Overweldigend mooie tuin, 7 uitstekende restaurants, prachtige kamers. Wel zijn er een aantal familiekamers die aan renovatie toe zijn. Op dit moment onder de maat van dit hotel. Problemen worden opgelost door vriendelijke mensen aan de receptie.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Overal vooral lachende obers die voor iedereen klaar staan! Echt heel prettige bediening!

Één minpunt: de jongens op het strand helpen alleen als je geld geeft! Ik leg overigens graag zelf mijn handdoeken op het bedje en haal mijn eigen drankjes wel, maar dit principe klopt zeker niet. Ik heb geen euro gegeven en ze negeren je totaal!! Jammer dat dit gebeurt! Dit is de reden dat de service een 8 krijgt. Zonder dit zou het een 10 zijn!

Gereisd Met vrienden in september 2019

Mooi hotel, maar oersaai

Edwin
8-8-2019

Viel behoorlijk tegen.

Eten was bijna dagelijks hetzelfde

Geen muziek behalve bij de active pool maar zeer zacht. Veel voornamelijk arrogante Duitsers die daar met de scepter zwaaien en denken dat ze God zijn.

Kamer was ruim met een koelkast standje lauw.En we hadden logees namelijk veel mieren en soort van fruitvliegen.

Het immens terrein is goed onderhouden en alles ziet er met het blote oog schoon uit.

Personeel doet alleen maar aardig omdat ze graag fooi willen of vragen heel gehaaid of je wilt wisselen ;)

Animatie was drama. Je zag ze nergens.

Kidsclub zat een jonge meid die er absoluut geen zin in had en dat duidelijk liet merkrn.

Heel jammer van zo'n groot complex.

Tip: gooi animatie team eruit en organiseer wat voor de jeugd en focus je niet op de bejaarden, de jeugd heeft de toekomst. Onze zoon werd door mede vakantiegangers bijna het zwembad uitgekeken omdat de oudjes rust willen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Gaat achteruit

Max
1-8-2019

Al vele malen hier geweest, maar deze keer was het echt veel minder dan de andere keren.

Jammer, we hadden al geboekt om nog een keer te gaan dit jaar maar daar hebben we spijt van!!!

Kamer erg verouderd, douchegordijntje, kraan op 50 cm hoogte, douche loopt over. Wordt niets aan gedaan, geen stoel op de kamer

Airco was niet instelbaar.

Eten: vaak hetzelfde dus ééntonig

Bediening: fantastisch

Schoonmaak:redelijk

Receptie: luisteren niet naar wat je te vertellen hebt, dus wordt er niets gedaan aan je klacht

Gereisd Met partner in juli 2019

Tegenvaller

Monica
30-7-2019

Ok..Het is er schoon, het personeel is erg vriendelijk ( behalve bij de receptie) maar de lovende recensies vind ik zwaar overdreven.

Het is voornamelijk een rustoord en voor mensen die hoogstwaarschijk geen wereldreizigers zijn.

Ben al tig x naar Hurghada geweest en vind dit de slechtste van allemaal.

Animatie is een aanfluiting en het eten is bijna overal hetzelfde.

En die koffiebar, nou sorry vond de koffie zo sterk.

Geef mij maar Rixos in Sharm of Oberoi.

Voor het eten of voor entertainment ( vooral voor de oudere kids) is het huilen met de pet op. Animatie zag ik vooral vaak....eten in de restaurants!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019