Zoover
Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

Hotel Pickalbatros Aqua Park Resort

Goede ervaring opgedaan voor de volgende uitdaging

Li-Joann
20-5-2019

Op de luchthaven het beste om met dollars ($25) voor het visum te betalen dan € 25. Is voordeliger, mag niet gepind worden, alleen cash betaling.

Zowel 's middags snacks, ontbijt-, lunch- en avondeten vielen erg tegen. Vlees-, vis-, groenten- en vruchtsoorten zijn niet te spreken. Vers geperste sinaasappels blijkt gemengd te zijn met sinaasappel limonade. Ontbijt elke dag hetzelfde! Geen kwalitatieve eten! Genoeg opdringerige verkopers voor trips/massage of iets dergelijks. Boek het liefst online. Via het reisbureau contactpersoon kom je duurder uit. Neem geen taxi bij White Shark taxi balie, bij de ingang van het hotel. Werken samen met een andere man (Abbas van Ramses Shopping) in Hurghada centrum. Ze willen alleen euro/dollars uit jou aftroggelen. Let op: op de luchthaven wanneer je naar de transportbus gaat, vragen ze allereerst tip voordat ze de koffers inladen in de bus. En idd wil de chauffeur ook tip :-(

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Ontspannen

Dunja
12-5-2019

Fijn hotel voor een weekje ontspannen. Alles is goed geregeld en omdat het hotel zo groot is is er veel te doen qua waterpret. Er is ook een 50 meter banenbad en een fitness. Een badmuts is verplicht bij het banenbad en de kosten zijn €2,- per keer. Dit zorgt er voor dat het zwembad altijd rustig is. Als je van water houd is hier genoeg te doen. Kamers zijn basis maar prima en worden goed schoongehouden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Mooie vakantie voor de zonliefhebber

Walter Oude Vrielink
2-5-2019

Hotel is onderdeel van meerdere hotels naast en tegen over het hotel. Van de andere hotels mag je gebruik maken van de zwembaden en het strand. Tijdens ons verblijf waren ze nog aan het verbouwen (geen last van gehad) en het word prachtig. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Neem losse euro's mee om ze daarvoor te belonen. WiFi op kamer en bij zwembaden is goed. Eten is anders dan we gewend zijn, maar we hebben elke keer goed gegeten en gedronken. Kamers waren groot genoeg en schoon, bedden waren ook goed. Afwerking is inderdaad net iets anders dan dat we bij ons gewend zijn. Er zijn wel 15 verschillende zwembaden, voor elk wat wils, bedjes super voor elkaar. Er is ook een handdoek service. Excursies hebben wij bij reisorganisatie geboekt, veel goedkoper dan die van het hotel. Aanrader om te gaan snorkelen. Ook vonden de jongens het quad rijden geweldig. Al met al een echte aanrader dit vernieuwde hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Een leuk hotel

De ceuster wim
15-4-2019

Wij vonden het een goed verblijf onze kamer was niet groot maar wel heel goede matras en extra kussens.wil je aan zee liggen mag je van het hotel aan de overkant gebruik maken en was best wel leuk veel golven 😀.animatie was ook goed veel ned en Belgische meiden ook een Engelse die veel plezier maakt en dan de boys die kunnen dansen je zult je niet vervelen

Gereisd Met partner in maart 2019

Veelzijdig en schoon

Eliza
2-3-2019

Heel goed hotel voor een top prijs, doet niet onder voor een 5 sterren hotel. De hele dag door wordt er gepoetst overal en overal ook bij de kamers is beveiliging. Eten is ook goed en gevarieerd, de hele dag door. Voor de glijbanen die op de foto's te zien zijn moet je minstens 55 kg wegen dus dat was wel jammer, maar er waren nog meer glijbanen voor de kinderen aanwezig. Zwembaden waren heerlijk verwarmd tot 30 graden wat heerlijk is in februari.

Tip: boek thuis je excursies bij een gids, scheelt enorm

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2019

nooit meer

Joseph De Wit
6-2-2019

Als je wil afkicken van alcohol en een beetje vermageren is dit een aanrader. De accommodatie en service was OK maar de maaltijden en drank waren ondermaats.

Gereisd Met partner in januari 2019

Geweldig resort, goede service, leuke mensen!

Lotte
15-1-2019

Super resort met onwijs leuke Nederlandse animatie. Sfeer is erg gezellig en er zijn vele activiteiten. Wil je op excursie dan kan je dit het beste doen via de app getyourguide, hiermee bespaar je enorme veel geld! En je stap b.v. dezelfde boot als waar andere gasten heengaan die wel bij touroperator geboekt hebben. Eten en drinken is prima geregeld en je kan naar de andere omliggende resorts.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader met kinderen van 8-14 jaar.

Sven
11-11-2018

1 Week Pickalbatros Aquapark met vrouw en dochter (8jaar).

Voordeelkamer geboekt en bij aankomst upgrade (210 Euro) gedaan naar Familiekamer, aanrader als je kinderen hebt. De gewone kamers zijn echt te klein om een beetje comfortabel te zijn met 3 personen. Kamer is oke maar verwacht geen mooie afwerking of dergelijke. Dat is nog slechter uitgevoerd dan een slechte doe-het-zelver. Schoonmaak was in orde

Basic hotel met redelijk eten in het aziatisch/italiaans restaurant. Hoofdrestaurant is enkel aan te raden voor het ontbijt dat dik in orde is.

Glijbanen zijn super maar het water werd pas op het einde van herfstvakantie opgewarmd wat echt niet logisch is want de eerste dagen was het water veel te koud en zaten er maar weinig mensen in het zwembad. Het groot zwembad van Aquavista is een aanrader maar werd ook pas onze 2 laatste dagen verwarmd.

Animatie leuk met 2 Nederlandse dames.

Kortom heb je kinderen van 8-14 jaar? Aanrader dan.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Geweldig.

Babs
26-7-2018

Het personeel is vriendelijk, netjes en behulpzaam. Kamers gedateerd maar schoon en netjes. De bedden kunnen beter. Het eten is oke, weinig keus, vaak hetzelfde. Het aquapark is niet te groot en niet te klein, en veel water plezier voor jong en oud.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Gemoedelijk gezellig hotel

Susanne Kooiman
29-4-2017

Wij waren vorig jaar naar aqua vista het hotel wat ernaast ligt maar deze werd gerenoveerd vandaar dat we in albatros aqua park zaten

Prima hotel heel gezellig overzichtelijk en vriendelijk personeel

Het eten is prima ,de kamers ruim en erg kindvriendelijk

Leuke glijbanen ,enthousiast animatie team alleen s'avonds viel het een beetje tegen met het programma

Wij komen hier graag je mag van 3hotels gebruik maken het loopt allemaal in elkaar over

Het strand is op ongeveer 500 Meter prima te lopen ook rijd er een busje die je voor de deur afzet

Het is geen super de Luxe hotel maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs

Personeel doet alles voor je ,erg behulpzaam en vriendelijk

Vooral complimenten voor Ashraf de Barman die ons de hel week van heerlijke drankjes heeft voorzien