Zoover
Hotel Flamenco Beach & Resort

Hotel Flamenco Beach & Resort

Hotelsterstersterster
5,8

Super gezellig en klein schalig resort

Ron
24-10-2019

Klein, relaxed en gezellig resort! Super vriendelijk personeel, gedateerde maar schone kamer. (Zijn bezig met renovatie van de kamers.) Maaltijden zijn gevarieerd en smakelijk. Mooie saladebar! Strand is echt top, voldoende ligbedden en schone matrasjes. Zwembaden zijn schoon en ook daar voldoende ligbedden. Leuk animatieteam, niet opdringerig. Wat we wel misten was een beetje live muziek op het terras. Prachtige welness met heerlijke massages, echt een aanrader. Quadtocht is te boeken op het strand voor een redelijke prijs. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Elke dag schone handdoeken en zeer regelmatig schoon beddegoed.

Gereisd Met vrienden in oktober 2019

Niet slecht en niet perfect

Kamardine
5-9-2019

Het was mooie hotel geen luxe maar wel proper prachtig uitzicht, prachtige strand , medewerkers zijn zeer vriendelijk, WiFi is een ramp bijna geen verbinding plus is niet gratis het kost 10 euro voor 5 dagen verbinding enkel op reciptie en paar plekken in het hotel, eten als ik mag een cijfer geven ik zou 6/10 geven, cofee of cappuccino, ferse sappen zijn wel betaald, die hoorden niet bij alle inclusief, shoppen buiten het hotel ik zou iedereen adviesen om niet te doen handelaars blijven pakken aan de toeristen ze vraagen onlogisch prijzen bijvoorbeeld spullen Die kosten hier 5 euro het kost daar 20 euro.

Tenslotte ik wil toch een keer naar daar te gaan maar niet naar hetzelfde hotel en hetzelfde stad

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Anita
5-9-2019

Zelf noodrantsoen meenemen als je smakelijk eten wilt. Ontbijtbuffet prima, maar de rest overtrof onze slechtste verwachtingen

Gereisd Met partner in augustus 2019

nooit meer ,

Robert
13-8-2019

Flamenco Beach Resort , all inclusive geboekt , 3 Aug 2019 vertrokken vanuit maastricht naar deze locatie , na geland te hebben in Hurghada is het nog 2 uur met een bus naar dit complex.

S,avonds aangekomen in het donker , bij het inchecken krijg je 2 flessen drinkwater a 1,5 liter , deze 2 flessen kun je de gehele vakantie vullen met nieuw water op verschillende tap plekken op het complex , ( on hygiënisch ), nieuwe flessen moet je kopen.

Het eten is zeer minimaal in keuze en elke dag bijna hetzelfde , en weinig smaakvol .

Ben veel gewend maar zo slecht heb ik het nog nooit ervaren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

niet nog eens

monique
23-8-2018

Net terug. 2 weken verblijf in dit hotel gehad. Gelukkig zaten wij aan de goede kant van de weg. Zeekant! Het eten was zeer eentonig. Bijna dagelijks hetzelfde. Geweldig huisrif! dat heeft veel goedgemaakt. personeel mag iets vriendelijker zijn. Sommige waren wel oke. Het lijkt alsof dit hotel de beste jaren gehad heeft.... Voor ons is het niet voor herhaling vatbaar. Animatie zeer minimaal.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk ontspannen vakantie

Trudy
2-5-2016

Beetje verkeken op de afstand van vliegveld naar resort. Bijna twee uur. De service was prima. Helaas minder kamers bezet waardoor de sfeer minder. Onze kamer geruild voor een suite tegen een extra bijdrage per dag. Fijn dat dit mogelijk was. Ze zullen er alles aan doen om het naar je zin te maken.Prima als je naar Luxor wilt reizen, geen moment onveilig gevoeld. In omgeving weinig te doen, maar daar kwamen wij ook niet voor. Zon, strand, prima eten (kon iets beter maar dat had te maken met de bezetting denken wij). Prijs /kwaliteit goed.

Heerlijke vakantie

robasa
18-2-2016

Wij komen hier al 7 jaren. Rustig hotel, zeer hulpvaardig vriendelijk personeel, familiare sfeer, prachtig huisrif, goed eten, mooie tuin.

Natuurlijk kan het allemaal nog beter maar voor ons is dit het perfect plekje voor een hele goede prijs.

Gereisd Met partner in februari 2016

Ik kom graag terug!

Akke Bijleveld
3-3-2013

Prettig hotel, kamer met zeezicht gehad, attent personeel, goede service.

Eten goed, voldoende keus - voor elk wat wils.

Het hotel is rustig gelegen, in de omgeving zijn prachtige duikmogelijkheden.

Er is een shuttleservice naar El Quseir en naar het strand met duikschool. Verzorging op basis van halfpension.

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Geweldig hotel

J. Scholtens
24-2-2013

Heerlijke week gehad in het Beach hotel. Mooie ruime kamers, schoon, netjes, verzorgd. Hotel heeft zwembaden en 2 prive-strandjes. Overal service van zeer vriendelijk personeel. Ontbijt heel uitgebreid, Egyptisch en europees. Diner heel goed, voor iedereen wat wils. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in februari 2013

heerlijke relaxe vakantie

heer de Bruijn
5-9-2012

hotel is prima voor een 4 sterren, prijs en kwaliteit kloppen, opvallend al het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, eten was goed maar beperkte keuze je kan alles eten word niet ziek. hotelgebouw is hier en daar aan het verouderen maar alles is schoon. de kamer omgeboekt naar de beachgedeelte, alleen de prijzen voor het drinken zijn voor egyptische begrippen aan de hoge kant, echte westerse prijzen.