Zoover
Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

Hotel Akassia Swiss Calimera Club Resort

8,4

supertoffe, sportieve, zonnige, zalige vakantie:-)

nadia de baets
12-7-2019

prachtvakantie, lekker eten, grote keuze aan zwembaden, prachtige kamers, goede accommodatie, ideaal om snorkelen en duiken. Zowel voor kleine kinderen, tieners, jongvolwassenen. Leuke animatie s avonds. Gevoel in gezellig dorp te zijn. Heel vriendelijk in tegenstelling tot wat sommigen zeggen over Egyptische bevolking. Goede transfer met nodige uitleg. Nederlandstalige begeleider. Hele mooi excursies van hotel uit. Wij deden een dag, gaan snorkelen in the mangrove, initiatieduik , dag met glasboot nefertari met goede maaltijd. Op zich een prachtvakantie , prachthotel, domein, behulpzaam, eigen huisrif waar heel wat vissen te spotten zijn en prachtige andere riffen. Een topper , wij gaan zeker terug om mijn cursus duiken te volgen. Ondanks de droogte weten ze toch nog hun planten groen en mooi te houden. Prachtige zonsonder en opgang. Jammer wel dat veel mensen wat ze morsen bij het nemen niet opruimen , zelfgemaakte pizza naar keuze.:-

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Heerlijk

Meryam
30-6-2019

Het verblijf was heel goed! Mooi park voor ieder wat wils voor jong en oud. Huisrif is erg mooi! Eten is prima lekker warm. Personeel is ook vriendelijk.

Gereisd Met partner in juni 2019

Ontspannen

Gerda
15-4-2019

Heerlijke vakantie gehad lekker ontspannen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Niet echt vijf sterren waardig

Fam Sibon
9-4-2019

Een week op zoek naar de zon relax vakantie met onze zoon van drie

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk! Een fijne tijd met fijne mensen.

Rob
7-4-2019

Het resort ligt in the middle of nowhere, maar is dan ook van alles voorzien. Fantastische zwembaden, gezellige sfeer aan het strand en heerlijk eten. Bovenal is het personeel van dit resort de absolute top. Ze zijn fantastisch met kinderen en zijn altijd enorm vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2018

Super vakantie gehad

Erik Visser
10-3-2019

Erg mooi complex met voldoende te doen voor jong en oud. Heerlijk gegeten en genoten van het huisrif. Zeker de moeite waard en gaan zeker nog een keer terug. Bedankt voor de fijne vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Heerlijke week gehad!

Cindy Van Driel
9-3-2019

We zijn hier 1 week geweest met 2 jonge en 2 oudere kids.Hotel is prachtig, eten was prima. Jammer dat er alleen qua fruit uitgedroogde sinaasappels, guave en meloen was. Bediening doet erg goed hun best. Wij hadden een 6 persoons familiekamer en dat was echt super!

Alleen het zwembad bij het hotel was verwarmd en de rest van de vele zwembaden incl. aquapark was erg koud. Avonden zijn ook best koud in maart. Het was heerlijk warm met soms wat wind. Met alles moet je goed onderhandelen want je wordt echt enorm afgezet. Hele dag door komen er mensen op je af voor spa, quad en andere tripjes maar als je duidelijk bent dan komen ze niet meer. Wij gingen net weg toen de vakantie in Egypte begon. Veel Egyptenaren en die namen enorme borden met eten mee naar de tafel en dat werd vervolgens weer weggegooid. Bij het dessert werd ik weggeduwd door een man en ik als zwangere hollander duwde gewoon hard terug en daar kijken ze wel van op.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Voor herhaling vatbaar

Ton de Haan
24-2-2019

Prachtig onderhouden complex, met vriendelijk personeel. Schoon en netjes op de kamers, eten is prima. Leuk, veilig waterpark park met voldoende personeel die goed opletten op de veiligheid

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Peet
27-1-2019

Het was een prima hotel. Alles was heel schoon . Lekker eten.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Heerlijke vakantie

Lisette de Bruijn
13-1-2019

Wij vonden het super hier. Een mooi resort, netjes onderhouden en prachtig aangelegde tuinen. Het personeel is supervriendelijk en behulpzaam. Het Aquapark heel groot en netjes, superleuk voor de kids. Ook zijn er genoeg andere dingen te doen: snorkelen, duiken, beachvolleybal, boogschieten, poolen en tafeltennissen. Er zijn een paar verwarmde zwembaden, wat in januari wel lekker is met de frisse wind.

Wij vonden het eten prima, genoeg en goed gevarieerd. Er is niemand ziek van geworden en de ober was er elke keer als de kippen bij om ons van drankjes te voorzien.

Via touroperator nog een aantal excursies gedaan, erg leuk en goed begeleid. Deze vakantie is absoluut voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2019