Zoover

Hotel Steigenberger Golf Resort

heel goed

Peter
21-11-2017

Goed hotel en opvallend schoon. fijne variatie in het eten. zeer vriendelijk personeel. Lange broek voor heren verplicht tijdens het avondeten.

Ik had er geen en kreeg er 1 van het hotel te leen. Via de golfbaan loop je in 10 tot 15 minuten naar het centrum van El Gouna. Het strand van het hotel ligt niet direct aan zee. Rustig hotel met hoofdzakelijk Duitse gasten.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Een heerlijke vakantie waar kwaliteit voorop staat

Kristina en Piet
8-5-2017

In Steigenberger hotel staat kwaliteit voorop.Wij hebben al veel hotels in Egypte gehad, maar deze staat nu bovenaan ons lijstje . De voertaal is Duits. De kamers zijn comfortabel, groot en met een mooi uitzicht. Ons advies is, probeer de 2e of 3e etage te boeken, dan heb je een prachtig uitzicht over de lagune. Wij hadden niets te klagen over het eten, veel variatie, mooi geserveerd en meer dan genoeg. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Lunchen kun je heerlijk op het Lagoon terras, de kaart is beperkter, maar alles is even lekker. Ook is het een aanrader om in de Rosterie te gaan eten, je hebt gegarandeerd een gezellige avond. Via de golfbaan ben je binnen 10 minuten te voet in Old Town.In de eerste dagen hebben we veel hinder gehad van het irritante "reserveer gedrag"op de ligbedden aan de pool of lagune.Om 8 uur lagen op alle!! stoelen handdoeken. Even een babbeltje met de poolboy en onbeheerde handdoeken die langer dan 45 minuten lagen werden weggehaald. Dit wordt ook door het management gesteund. Dus, voor iedereen genoeg plaats. ( Deze maatregel werd niet altijd door de Duitse vakantiegangers gewaardeerd..)

Wij hebben genoten en komen in zeker maart weer terug.

Orascom Hotels, E-commerce Manager, 9-5-2017

940/5000

Geachte mevrouw Kristina en meneer Piet,

Wij bedanken u voor het feit dat u uw tijd heeft genomen om uw feedback te delen op ons op Zoover.

We zijn meer dan blij om uw recensie te lezen en te weten dat uw verblijf zoals verwacht was en nog meer.

Hartelijk dank voor praisung en we hopen zeker dat het Steigenberger Golf Resort El Gouna uw nieuwe favoriete hotel is, evenals de bestemming.

We zullen zeker de complimenten doorsturen en weten dat we van onze banen houden en doen met liefde en passie.

Let op dat naast het buffet- en restaurant à la carte van het hotel u profiteert van het dinerprogramma, waar El Gouna voor aanbieders voor halfpension en all-inclusive biedt.

Dit programma geeft u de keuze om andere restaurants en buffetten van hotels uit te proberen zonder een enorm extra te betalen.

Wij verwelkomen u graag weer in de nabije toekomst en geven u meer informatie over onze beneftis en programma's.

Met vriendelijke groet, uw hotel management

Dringend renovatie van het hotel noodzakelijk

Wesley De Cock
3-3-2017

Dit hotel is enorm achteruit gegaan op relatief korte periode. Een algemene opfrissing is noodzakelijk.

Gereisd Met partner in februari 2017

Heerlijk vertoeven en super kitesurf

Jessica
25-5-2016

Lekker ruime kamers en netjes schoon gemaakt iedere dag.

Het personeel was wat aan de tamme kant

Gereisd Met partner in april 2016

Goed hotel maar ......

Mortiers
25-4-2016

Eten en accomodatie zeer goed. Receptie zeer hulpvaardig.Hotel had regels i.v.m.kledij maar dit geld niet als er Egyptenaren zijn !! Laatste 3 dagen veel Egyptenaren dus gedaan met de rust en sfeer. Meeste obers verwachten altijd een fooi anders lang wachten op drinken.Bij kapsalon prijs op papier laten zetten, probeerde er bij ons 50 % bij te doen !!

EEn van de beste hotels van el-gouna

De Moor g
5-12-2015

Als je hier op verlof bent kom je echt tot rust.hier word men echt in de watten gelegd.Het eten is er uitstekend,steeds verse producten en eten in overvloed.Bij het ontbijt is een waar festijn broodje en ontbijtkoeken in overvloed.Onder de middag aan de lagune is het heerlijk vertoeven bij een pizza of een hamburger met heerlijke frietjes.Het zwembad is kalm en er is geen overrompeling er zijn vele regeltjes en dit komt de rijziger te goed.Het avond eten is steeds een prikkeling voor de smaakpapillen.Vele kleine hapjes en steeds min 6 warme gerechten .Dit hotel is zeker een aanrader voor fijnproevers,hier ben je geen nr maar een echte gast hier primeert genieten van je vakantie.

In alle opzichten uistekend hotel

Matt van der Pompe
13-11-2015

Mooi complex met prima kamers, goed eten, uitstekende service en een eigen golfbaan.

Gereisd Met partner in april 2015

Geweldig hotel

Familie
8-8-2015

Ontzettend mooi hotel grote kamers lekker rustig bij zwembad geen handdoeken neerleggen altijd plek. Mooie golfbaan.

Luchthaven was verschrikkelijk nooit meer vliegen op hugharda!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zeer Tevreden

Dekkers
27-4-2015

Eerste trip naar Egypte. Eigenlijk hadden wij in een opwelling geboekt omdat we snel op vakantie wilden. Met de neus in de boter gevallen. Wij zijn absoluut geen all-inclusive fans maar dit is zeer aan te raden. De service is vriendelijk en spreken over het algemeen redelijk engels. De kamers zijn zeer ruim, mooi uitzicht en hebben een groot balkon. Het eten is prima (niet elke dag dezelfde maaltijd). Het resort zelf is heel mooi en netjes onderhouden. Al met al een zeer goede vakantie en een echte aanrader om er snel even tussenuit te gaan voor een goede prijs.

Aan te bevelen, maar ook weer niet

cw
20-4-2015

Top kamers, buffet eten hebben we elders zeker beter gehad.

Al la carte restaurant op de Golf plaats bijna sterren niveau.

Leuk dat je ook in andere hotels kunt eten in El Gouna, na aanvraag voucher.

Hotel zit niet aan zee, dit is even wennen.

Tijdens onze aanwezigheid was hotel voor c.a. 90% bezet met Egyptische families met erg veel kinderen, dat verwacht je niet begin Januari, dit moet je wel willen.

Verwacht van de Wi-Fi verbinding niet te veel.

Dat er verschillende niveaus "al inclusieve" waren had reisbureau niet doorgegeven.