Zoover

8,7

Geweldig

Annelies Konijnendijk
26-5-2019

Al 20 x in Egypte en de eerste keer in El Gouna.

Een heel ander sfeertje dan we gewend waren, het is wat westers gericht in ons idee.

Zeker door al die "kanaaltjes"heeft de plaats een heel eigen karakter en dat is heel goed tot uiting gekomen in dit hotel. De vele eilandjes en daardoor ook bruggetjes geven een weids gevoel van dit park (dus even zoeken hoe en waar je handig heen kan lopen).

Je hebt verschillende zwemmogelijkheden, het zwembad en diverse stranden.

Op de stranden en bij de zwembaden wordt je steeds bediend. Ze lopen heel wat meters om hun gasten het naar de zin te maken.

Het ontbijt was uitgebreid.

Wij zijn geregeld voor de lunch naar de Italiaan geweest, waar je lekker rustig in de zon kon eten. Een super goede bediening met een vrolijke lach en een praatje.

In eerste instantie vonden wij het avondbuffet wat karig, totdat we ontdekten dat de life cooking een complete plate service was. Ook alleen de groente kon je daar

Gereisd Met vrienden in maart 2019

Geweldig!

Mimi
14-3-2019

Sheraton Miramar is een geweldig resort een mooie ligging aan een mooie schone rode zee. Je kan fijn wandelen in de mooie tuin. Via een lange steiger kan je duiken, snorkelen tussen prachtige vissen.

Het hotel is schoon, de kamers mooi en groot, badkamer met dubbele wastafels en een inloopdouche, ideaal.

Eten is uitstekend je kan gebruik maken van alla carte restaurants of het lopend buffet, alles van uitstekende kwaliteit en voor elk wat wils. Er is inderdaad niet elke dag friet maar dat mis je echt niet. De dessertbuffet is geweldig, veel vers fruit zelfs aardbeien. Als je wil kan de hele dag eten. Zelfs aan het strand is een eetgelegenheid variërend van hele goede kwaliteit hamburgers tot wraps en kipspiesen. TOP!! Het personeel deed alles voor je, zeer aardig en beleefd. Bij het zwembad lag elke morgen vanaf 9.00 uur onze handdoeken klaar op ligbedden. In dit hotel weten ze wat verwennen is. Fijne tijd met ons gezin gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Super vakantie in een prima hotel!

Heleen Buurman
3-2-2019

Sheraton Miramar El Gouna is een prima en mooi hotel gelegen op een lagune waar mijn dochter van 21 en ik een hele fijne vakantie hebben gehad. De schone kamers, het zwembad, het eten, alle medewerkers die echt hun best doen om je een fijne vakantie te bezorgen, de animatie (in het bijzonder Jimmie, discjockey/ animatieleider, die mensen verbindt en voor veel vrolijkheid zorgt bij jong en oud), de mensen in de bediening noem maar op. En dan de prachtige ligging in het voor ons gevoel bijzonder veilige en schone El Gouna. Activiteiten te over wij zouden er zeker weer naar toegaan en waren graag langer gebleven.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Een dubbel gevoel

Schryers Huguette
4-12-2018

Ja ik vond hotel wel mooi ook de tuin was mooi.

Het eten was minder dan verwacht misschien door de verbouwingen.

Geen frietjes geen ijs in het restaurant spijtig.

Toch geen 5 sterren waard.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Fijn hotel

Mape
2-12-2018

De haven is leuk om een keertje naar toe te gaan met de tuk tuk.Het hotel is heel uitgestrekt qua opervlakte. Veel lopen dus minder geschikt voor mindervalide. Eten is goed en keuze genoeg. Vriendelijk personeel wat heel hard werkt, je komt niks tekorten eten en drinken.

Gereisd Met partner in november 2018

volgend jaar weer........Gezellig.

Alex
24-11-2018

In het kort hoef je geen woorden aan vuil te maken.

Gewoon een top hotel alles klopt,en dat gezeur over de verbouwing pfff wij hebbben er totaal geen last van gehad.Eten drinken water in overvloed.

Gereisd Met vrienden in november 2018

Fantastische ervaring!

Melie
21-11-2018

Prachtig hotel met mooie ruime kamers. Een verzorgd en uitgebreid buffet in het hoofdrestaurant. De twee à la carte restaurants waren ook heel lekker met een lichte voorkeur voor het italiaanse restaurant. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Goede animatie, de ene avond al wat beter dan de andere. Deze was wel telkens om 23 u gedaan. Het domein is heel mooi aangelegd, je kan er blijven ronddwalen en alle sis er heel proper. Topverblijf!

Gereisd Met vrienden in november 2018

Goed Hotel!

Dana Geurts
15-10-2018

Super hotel. Personeel heel vriendelijk. Mooie zee/lagune. Eten iets aan de mindere kant. Mooie grote kamers. Mooi zwembad. Het restaurant bij het zwembad en de zee zijn heel goed. El gouna 'down town' is ook erg leuk.

Gereisd Met partner in september 2018

23-6-2018

Geweldig resort

Eten was super

Niets op aan te merken

Gaan zeker nog een keer terug

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018