Zoover

Matig

Echt nooit meee

Karina
13-10-2019

Ik zou echt nooit meer terug gaan.

Bij aankomst krijg je formulieren die je moet in vullen waar je niet uit kom, heel snel staat er dan iemand naast je die je wil helpen( tegen betaling) dan moet je toeristenbelasting betalen 300 dhr komt neer op 27 euro wat te veel is . De badkamer is echt smerig overal schimmel.

Als je wat te drinken bestel is het elke keer een andere prijs . Cappuccino is 15dhr maar ze vragen met gemak 40 dhr als je wacht op je wisselgeld snappen ze je ineens niet.

Ik ga sowieso niet meer naar marrakesh.

Ik was er samen mijn mijn dochter van 16 en ze word zoveel lastig gevallen dat we zoveel mogelijk bij het zwembad blijven ( wat ijskoud is ).

Ik geef het een -1

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2019

Prima voor het geld

Tim
1-10-2019

Fijne lokatie, circa 40 minuten lopen naar het plein (of taxi voor 20 a 30 dirham - 2 a 3 euro). Zit een zwembad bij. Ontbijt is prima, niet bijzonder. Kamers zijn prima als je er alleen bent om te overnachten, tikkeltje oudbollig en zouden hier en daar een opfrisbeurtje kunnen gebruiken maar voor het geld wat wij betaald hebben echt meer dan prima. Bedden waren comfortabel.

Gereisd Met partner in september 2019

Nooit meer

Zahia
11-9-2019

Vond t hotel oke maar ben bestolen door de kapster mijn laatste dag merkte pas op de AirPort dat mijn ketting weg was. Die ketting heb ik zo lang ik was mijn haren bij haar ketting weg. Dus niet erg betrouwbaar heb van meerdere gasten gehoord dat ze zijn bestolen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Redelijk, prijs kwaliteit verhouding

Gwen
11-9-2019

Slecht ontbijt en slechte wifi

Gereisd Met partner in augustus 2019

Nooit

Jennifer
31-8-2019

Nooit en nooit meer na oudaya wat een vies goor rampzalig hotel is dit.

Probleem wordt niet eens opgelost

Van het kastje na de muur wordt je geschroven .reisleidster en.leider lachertje .

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Ga zo weer hierheen!

Sanne
24-8-2019

Ontbijt is prima en prijs/kwaliteit erg goed. Ligging vlakbij het vliegveld en centrum

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019

Nooit meer dit hotel

Esther
21-8-2019

Mensen ga er nooit geen het verpest je hele vakantie kamers zijn vies en te ranzig

Zie foto. 's zwembad lampen kapot echt ga er niet heen dat reis organisatie. 's dit nog aanbiedt

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Er even lekker tussenuit geweest!

Tom Meijers
30-7-2019

Prima hotel waarbij iedere dag de bedjes verschoond werden. Klein, maar prima zwembadje om af te koelen en daarnaast is de ligging van het hotel ideaal! Voor €2,- beland je met een taxi op het Djemaa El Fna plein. Ontbijttentjes zitten om de hoek en je kunt vlakbij op een Hop-on-hop-off bus stappen, waardoor je in een ruim uur vrijwel heel Marrakesh ziet. Wij hebben in ieder geval een relaxt verblijf gehad bij Hotel Oudaya en raden deze accommodatie zeker aan!

Gereisd Met partner in juni 2019

Rustig

Leeuwen
1-7-2019

Vriendelijk personeel die als je ze wat fooi geeft net een stapje harder lopen. Ontbijt is goed, niet heel speciaal. Kamers worden netjes elke dag schoongemaakt. Fijn dat je dicht bij het nieuwe centrum zit.

Gereisd Met partner in juni 2019

Leuk geweest voor een keer

Yasmina
13-6-2019

Her central van hotel is perfect alles op loopafstand. Lieve medewerkers alleen wat heel jammer is dat ontbijt erg niks is en alles erg duur binnen hotel

Gereisd Met vrienden in mei 2019