Zoover
Hotel Caribbean Village Agador

Hotel Caribbean Village Agador

6,5

Voor de prijs is het een goed hotel.

Gonnie
22-3-2019

Verouderd hotel, eten redelijk , goede animatie. Geweldige boulevard . Je kunt lekker wandelen. Zwembaden zijn goed . Jammer van handdoekje leggen. De bediening is wel gefocust op fooien. Geef je niks kun je alles zelf doen.

Gereisd Met partner in maart 2019

Zeker aan te raden.

Fam. Waaijers
27-2-2019

Voor de prijs een goed hotel.Kamers schoon en worden elke dag schoon gemaakt.

Eten is goed, maar vaak hetzelfde. Precies goe voor een week!

Gereisd Met partner in februari 2019

Vies, smerig en alles versleten en oud.

Alfred Bavelaar
22-2-2019

Kamer was erg smerig en versleten en alles in de kamer was volgens mij van 500 jaar voor Christus. Zelfs de kringloop zou alles uit de kamer deponeren bij het grofvuil. Ook de ligbedden bij zwembad en het strand waren te smerig om op te liggen. Het restaurant was een soort vreetschuur hoop herrie en ook niet erg fris te noemen. Wij zijn niet moeilijk en hebben ons uiteindelijk prima vermaakt maar als je een redelijke vakantie wil ga dan niet naar dit hotel. Wij gaan er in ieder geval nooit meer heen. Waardering voor dit hotel zou ik een -4 geven.

Gereisd Met partner in februari 2019

Heerlijk

Marijke vink
18-1-2019

We hebben het heerlijk gehad

Gereisd Met partner in januari 2019

Voor een fijne relaxvakantie in de zon

Silvie van Ruth
1-12-2018

Dit was de 2e vakantie hier en ten opzichte van 2017 heel veel drukker geworden. Leuke animatie als je mee wil doen, wil je dat niet, is dat ook goed. Fijne zwembaden, leuke minigolf en er zijn tennisbanen, voetbal/basketbalveld en op 200 meter van zee waar zij ook een stuk privéstrand hebben. Personeel is erg vriendelijk en de kamers worden elke dag goed schoongemaakt. Eten is er prima, genoeg keuze voor iedereen. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2018

Middelmatig

Claudia
18-11-2018

Kamers verouderd maar wel schoon. Groot resort met mooie tuin. Zwembad prima. Eten zeer matig, restaurant marocco goed. Gezellige animatie overdag en savonds. Niet meer dan 3 sterren waars.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Nooit weer.

Suzanne
15-9-2018

Naar dit hotel gaan we niet weer. De tuin is heel mooi aangelegd. De kamers gedateerd maar ruim. De animatie heel gezellig. Dat zijn de enige plus punten. Het restaurant is beneden peil. Er is niet genoeg servies en bestek. Soep en yoghurt met een plastic lepel eten is niet echt restaurant waardig. Dat doe je op een camping. De tafels en de vloeren zijn vies. Er liep zelfs een kakkerlak. Het eten erg eentonig en diner was ronduit slecht. We zijn elke avond uit maar eten gegaan. We gaan zeker weer naar Marokko. Maar dan in een ander hotel.

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit weer

Suzanne
14-9-2018

Het personeel is heel vriendelijk. Het eten was geen succes. Er was weinig keus en niet altijd smaakvol. Ook het servies en bestek was veel te weinig. Soep moest ik met een plastic lepel eten. Tafels zijn vies. We zijn na 5 dagen maar uit wten gegaan. Heerlijk gegeten bij l eden aan het strand.

Kamer uitzicht op een werkplaats en uitzicht raam op allemaal losliggende kabels. Ik zal niet naar dit hotel teruggaan.

Gereisd Met partner in september 2018

fantastisch!!

Mariska
21-8-2018

Super gezellig, leuk annimatie team, goed eten , schoon , eigenlijk niets op aan te merken !!

We waren er nu voor de tweede keer en zeker niet de laatste keer ❤

Gereisd Met partner in mei 2018

Hel op aarde

Marco
8-8-2018

Zojuist teruggekomen van een vakantie op Caribbean Village Agador in Agadir (Marokko), 2 weken all inclusive op een familie kamer. Een vakantie die we zeer snel willen vergeten. Hygiëne/eten mogen toch wel minstens op acceptabel niveau zijn. De schreeuw naar de terugvlucht was er al na enkele dagen…..!

> hygiëne/eten dramatisch (ook ziek geweest), onbeschoft personeel, wachtende rijen, vreetschuur oasis is een hel op aarde (we zijn geen varkens!)....TIP: NOOIT BOEKEN!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018