Zoover

7,4

Skyline hotel New York is top. 26-04/01-05-2017

M.Kempers
30-4-2017

Het hotel is schoon personeel erg vriendelijk en behulpzaam kamer lekker ruim wij zitten op de 5e verdieping op nummer 541.

Kamer zelf is schoon en ruim zat voor ons 4en

Badkamer is ook keurig alleen wat gedateerd maar alles functioneert naar behoren.

Als ik dan toch wat minpuntjes moet noemen dan is het dat de airco wat bromt maar doet gelukkig wel zijn werk.

En dat het ontbijt belachelijk duur is per persoon, 25 euro namelijk.

Wat wij doen is sochtends naar de Starbucks (wat maar anderhalf blok lopen is vanaf het hotel) om daar verse koffie te halen en was vers fruit en of een sandwich.

En verder zijn er op elke hoek van de straat kleine supermarktjes te vinden waar je croissants kan halen en wat sapjes voor onderweg (ook deze zaakjes zijn niet goedkoop)

Verder is het hotel gelegen in de Hell''s kitchen wijk wat heerlijk is want het is niet meteen in de mega drukte en je zit toch erg centraal gelegen wat super is als je alles wilt zien.

Zou veel beter kunnen

Elle
    1-5-2016

Het hotel is verouderd en de prijs/kwaliteit verhouding is slecht. De locatie is niet slecht, als je het niet erg vind om 10 minuten te lopen naar de metro. Het hotel is verouderd met versleten tapijt, vermoeid ogend personeel en slechte voorzieningen. Er is geen waterkoker op de kamer of in de gang. wel is er een klein koelkastje en een föhn. De badkamer is ruim genoeg maar verouderd. gelukkig is de kamer redelijk geluidswerend voor het geluid buiten. De gym is klein maar ok (alleen voor 18+. Het zwembad is retro maar dat zullen de meeste kinderen niet erg vinden. Naast het hotel zit een gezellig en goed Tex Mex restaurant/bar en aan de overkant zijn er 2 goede Deli's waar je een uitstekend ontbijt of lunch voor op de kamer kunt halen.

Nooit meer wat een drama hotel

Rik
    1-5-2016

Eigenlijk niets

Kamer werd elke x aan het eind van de middag schoongemaakt .

2x een andere koelkast gevraagd ivm herrie toen maar zelf uitgezet

Nagenoeg geen WiFi ontvangst

Airco defect

Enz enz

Gereisd Met partner in mei 2015

Ruime kamers

Eva
    21-9-2014

Het Skyline hotel heeft een goede ligging, dicht bij verschillende toeristische attracties als Times Square, Central Park, etc. Wij hadden een superior kamer (2 dubbele bedden). Deze was zeker ruim genoeg en ook de badkamer was ruim. Alle voorzieningen waren er (tv, koelkast, safe, strijkijzer,...). De kamer was wel vrij verouderd. Onze kamer lag aan de straatkant (10th avenue) maar we hebben zeer weinig geluidsoverlast gehad. Al bij al is dit zeker een aanrader voor wie een degelijk hotel zoekt in NYC.

Eenvoudig maar goed gesitueerd.

heer Geerlings
    27-6-2014

Toilet bleef maar spoelen, ook na (tot twee keer toe) melden bij de receptie. Lift had "kuren".

Gereisd Met partner in juni 2014

Gunstige ligging, prima prijs/kwaliteit verhouding

Jolanda Mol
    16-6-2014

We hadden een kamer aan de achterkant en daardoor geen last van stadsgeluiden. De kamer was ruim met twee kingsize bedden, prima badkamer, douche zit wel in het bad. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Het hotel ligt centraal zo'n 10 minuten lopen naar Time Square. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kamers waren schoon.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Prima hotel, prima prijs

Yara
    21-11-2013

Voor de prijs een prima hotel, goede ligging: 10 minuten van Subway station, veel leuke restaurants in de buurt en op loopafstand van Central Park. De conciërge was erg enthousiast en wist veel vertellen, iedere dag werd de kamer schoongemaakt en voor New York weinig last van geluid van al het verkeer. Tip: ga niet naar de SkyLine Deli direct aan de overkant, de jongen bij de kassa is ronduit onbeschoft. Gelukkig zijn er tientallen andere deli's in de buurt. Absolute aanrader!

Ideale plek om van hieruit New York te ontdekken

Jan
    17-9-2013

Prima hotel, in de buurt van Central Park

Gereisd Met partner in juni 2010

Redelijk hotel

overall70
    11-11-2012

Het hotel ligt op 15 minuten lopen van Times Square en is dus te doen. In de buurt talloze restaurants met veel keuze! Wat dat betreft een prima locatie, maar voor al het overige moet je ver lopen. De metro stopt niet in de buurt. De kamers zijn erg sober en niet altijd even goed schoongemaakt (zo vonden wij medicijnen van de vorige gasten op de vloer!) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het naastgelegen restaurant biedt een uitgebreide kaart. Het hotel is erg gehorig hou daar rekening mee! De kamers hebben flinterdunne muren dus je hoort alles. Qua prijs/kwaliteit is dit een redelijk hotel.

Zeer behoorlijk hotel

RStaes
    23-9-2012

Ruime kamer (wat schaars schijnt te zijn in NY) met 2 heel goede king-size bedden (de beste die ik ooit in een hotel gehad heb) Propere badkamer, gratis safe, Sat-TV, koelkast en airco. De ligging is prima, 10 min van Times Square en net zover van Central Park. Gegeten hebben we niet in het hotel maar na 5min wandelen ben je op restaurant-mile (op 8th avenue) waar je alle restaurants vindt die je kan bedenken. Het indoor zwembad op de bovenste verdieping oogt aftands en het geeft je niet echt zin om het uit te proberen. Al bij al denk ik dat je voor die prijs in NY niet veel beter kan vinden.