Zoover
Hotel Belvedere

Hotel Belvedere

5,9

Verouderd hotel, wel fantastische ligging

Chris
19-10-2017

Eerst de pluspunten:

Super ligging! Vlakbij Times Square, vlakbij een metrostation. Propere kamers.

Het personeel was in het algemeen wel vriendelijk (maar kon beter). .

Lekker en uitgebreid ontbijt.

Minpunten:

Verouderd hotel, oude kamers, oud interieur.

Er zijn maar Twee liften beschikbaar voor Alle hotelgasten. De liften gaan zeer traag, waardoor je soms lang moest wachten op een lift. Wij zaten op de 10de verdieping dus de trap nemen was geen optie.

Er is Geen gratis wifi, ook niet in de lobby!! Dit vonden wij enorm enorm vervelend. Enkel wifi tegen betaling (duur!).

Ik zou enkel naar dit hotel terugkomen voor de goede ligging, voor de rest raad ik het niet aan.

Gereisd Met vrienden in oktober 2017

Zeer goede ligging en proper hotel

cindyb
8-8-2017

Hotel ligt in rustige straat op enkele minuten wandelen van Times Square. In de buurt van hotel zijn zeer goede restaurants. Wij hadden een executive superior double room geboekt en deze was groot genoeg voor 3 personen. Ook handig dat er een microgolf, koelkast en koffiemachine aanwezig was op kamer. De kamer was recent gerenoveerd en zeer proper. Enige nadeel was dat bed voor 2 personen nogal klein uitvalt.

Ruime kamers, centrale ligging tov Times Square.

Kris
14-4-2017

Centrale ligging, vriendelijk personeel, propere kamers. Op elke kamer een koelkast en microgolfoven.

Ontbijt is duur voor wat men krijgt, je kan beter in de buurt een ontbijt nemen.

Airco in de kamer maakt veel lawaai.

Bedden zijn niet heel breed.

WiFi in de kamer viel vaak uit.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

goed hotel met top ligging

CP79
21-3-2016

Via deal in dit hotel terecht gekomen. kamer was schoon en voorzien van badkamer met ligbad en kitchenette met magnetron. Dagelijks werd de kamer schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken en op verzoek was schoon beddengoed ook mogelijk. Kamer was aan de straatkant en doordat de airco aan een plaatje hout vast zit is het een beetje gehorig maar dat was voor ons geen probleem. Het toeteren van auto's en gillende sirenes horen nu eenmaal bij het straatbeeld van NY. Qua ligging is het hotel top. Aan de overkant van 8th ave. begint het theaterdistrict en central park en broadway liggen op loopafstand. Ook het personeel is vriendelijk, vooral de receptioniste en congierge. Goede uitvalbasis voor een paar dagen NY. Enige minpunten zijn dat je overal extra voor moet betalen. denk daarbij aan Internet, ontbijt etc.

Perfecte ligging

Martijn
6-9-2015

Hotel is perfect gelegen. De straat uit en je staat op Times Square. Vriendelijk personeel. Minpuntjes is dat je overal voor bij moet betalen, zoals Wi-Fi, ontbijt, etc. Wij kregen een kamer met 1 bed, maar hadden de voorkeur voor 2 bedden. Eerste 2 nachten een extra bedje gehuurd (simpel 'legerbedje' à $20 per nacht. Later toch maar een upgrade genomen naar een kamer met 2 bedden, tegen bijbetaling uiteraard. Gedateerde kamers, maar fatsoenlijk. Wel veel geluidsoverlast van de airco. Wanneer we hem uitzetten was het veel te warm. Al bij al wel een prima hotel.

degelijk hotel

Cisca
3-8-2015

We betaalden een kleine toeslag voor een executive room, daardoor gratis WIFI en een betere (ruimere) kamer (groter bed en grotere TV) goed uitgeruste badkamer en kitchenette op kamer. Goed werkende airco maar wel beetje luidruchtig. Ontbijt was OK maar niet super, wel makkelijk om in hotel te kunnen ontbijten. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ligging super : dichtbij Times Square en Central Park, ook metro was niet veraf. Kortom een aanrader!

Geweldige ligging

Margriet
11-10-2013

Prima hotel maar dat mag ook wel voor 400 euro per nacht (executive kamer inclusief ontbijt). Mensen bij de receptie niet erg vriendelijk (met name Ariel). Conciërge wel erg behulpzaam. Ontbijtpakket was niet mogelijk toen wij vroeg op excursie naar Washington gingen. Fijn om net iets van times square af te liggen ivm de drukte. Wel in de buurt een brandweerkazerne. Kamers verder netjes en schoon.

Prima hotel, fantastische ligging

Erik
29-9-2013

Kamers zijn ruim en netjes.prima badkamer en fijne bedden.we hadden een kamer op de 10e verdieping, geen last van lawaai gehad. Lokatie is geweldig, maar amper 5 minuten lopen en je bent op Times Square en Broadway .ook Central Parc ligt op loopafstand.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2013

Aan te bevelen !

bout katia
3-8-2013

Het hotel heeft een super goede ligging.Wij hadden een kamer voor 4 en hadden zeker ruimte genoeg.

Propere kamers en vriendelijk personeel,wij hebben ook ontbijt genomen in het hotel en er was keuze genoeg.

De volgende keer NY kiezen wij zeker terug voor dit hotel,wij sliepen op de 15de verdieping en hadden geen last van het straat lawaai.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Aanrader !

katia
10-7-2013

Prima ligging,dicht bij times square,vanuit het hotel kun je veel te voet doen.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.De kamer was ruim en net. Goede bedden alleen jammer dat ze wat aan de smalle kant zijn.

Wij sliepen aan de straatkant en hadden bijna geen last van nachtlawaai.

Gereisd Anders in juli 2013