Zoover

7,7

Prima voor een trip naar New York

Melanie
17-3-2019

Het was een prima hotel voor onze trip naar new York. Het was klein maar fijn en zeker niet te klein vonden wij. Alles zag er schoon en netjes uit. Bed lag stevig en prima. Bij de receptie waren ze altijd vriendelijk en belde ze namens ons voor onze transfer naar het vliegveld. De ligging aan Central park was ook prima.

Gratis water, koffie en thee in de lobby. Wij waren tevreden.

Gereisd Met partner in maart 2019

Meer heb je niet nodig!

Dennis Hoevers
17-9-2016

Wat heb je nodig tijdens je trip naar New York? Voor mij een goed bed en een rustige omgeving en dat bied Astor on the Park.

Zeer vriendelijk personeel en erg gastvrij. De kamers zijn eenvoudig. Een goed stevig bed een bad/douche en tv met vele zenders. Ik had een kamer op de 4e verdieping aan de voorzijde met uitzicht op een van de ingangen van Central Park.

Met de metro die 2 straten verder is kun je vele kanten op en ontbijten kun je op de hoek of na een wandeling elders in de buurt.

Dit hotel was voor mij een oase van rust bij terugkomst.

Het hotel reageerde erg snel en adequaat toen mijn "buren" een heftige ruzie hadden met drank en glaswerk. De portier heeft NYPD gebeld en deze waren er binnen 5 minuten.

Voor mij voor herhaling vatbaar!

Voor herhaling vatbaar!

Albert
12-6-2016

Kamers zijn klein maar wel schoon/verzorgd, personeel is zeer vriendelijk, elke dag bed mooi opgemaakt en handdoeken gewisseld/douche wc schoongemaakt!!

Personeel heeft raam voor ons opengemaakt (schuifraam klemde wat) zodat we geen airco nodig hadden en heerlijk met open raam konden slapen. (ik kan slecht tegen airco!!)

Geslapen aan de voorkant, je hoort 's-nachts verkeer en metro maar dat weet je als je naar NY gaat, in vergelijking met Downtown toch rustig, hoort 's-morgens ook birds singing in Central Park! Gunstig gelegen, met metro binnen 15 min in Downtown!

Als je prijs stelt op luxe moet je toch naar Hyatt of Hilton gaan waar de bagage voor je gedragen wordt naar je kamer, maar daar is de prijs ook naar....

Vond de kwaliteit zeer goed voor wat we betaald hadden!!

Kortom, een hotel waar ik zeker weer terug kom !!!

Smerig en ranzig hotel

Arie
2-1-2016

Smerig. Goor en gevaar voor de gezondheid

Gereisd Zakelijk in januari 2016

Zeer tevreden voor wat het kost!

monique
23-10-2015

Het is geen sjiek hotel enigszins oud te noemen. Maar het is perfect voor als je een slaapplaats nodig hebt tijdens een citytrip naar New York. De bedden liggen heerlijk en worden iedere dag verschoond. Ook wordt de badkamer iedere dag schoongemaakt, inclusief schone handdoeken. De mevrouw die dat deed was een erg vriendelijk. Het is wel wat gehorig, als de buren onder de douche gaan dan hoor je dat. Onze kamer had geen uitzicht, het uitzicht was een andere hotel, hierdoor zaten we niet aan de straat kant en hadden we geen last van de auto's. Het ligt aan het Central Park en op 5 minuten lopen van de metro op 110th street. Er was geen mogelijkheid tot ontbijten, maar dat was geen probleem, op iedere hoek van de straat kun je een lekker broodje halen. We waren zonder kinderen, ik heb geen idee of het kindvriendelijk is. De kamers zijn niet heel groot. De verlichting in de kamer was sfeerloos. Het personeel was erg vriendelijk. Aanrader bij low-budget city trip!

Prima hotel

M. van. Amersfoort
21-8-2015

Wat ik goed vond was dat het dichtbij de metro is gelegen, naast het central park ligt en vriendelijk personeel heeft. Het was schoon en het bed was goed. Het is een prettige buurt om 's nachts te lopen en er zijn leuke eettentjes 10-15 minuten lopen vanaf het hotel

Wat ik minder vond is dat het 's nachts nogal gehorig was door de metro en het verkeer. Mijn vriend had daar overigens geen last van. Verder zijn de hotelkamers niet groot.

Je moet er niet te veel van verwachten, maar daar betaal je dan ook naar.

Zeer matig

Albert
31-7-2015

We verbleven 5 nachten in dit hotel. Alles is zeer oud en er loopt de hele dag een klusjesman rond om te repareren. Ze zouden echter beter kunnen renoveren. We hadden 2 kamers. Badkamers zit schimmel in de voegen, voegen zijn oud, verf bladderd van de deuren af, deurknoppen zitten los etc.etc. Er werd wel nieuw tapijt gelegd toen we er waren. Verder is alles klein, de lift, de gangen, de kamers. Bed is wel ok en schoon en de metro is dichtbij. We hadden lekkage in de badkamer, na 2 dagen kregen we een andere kamer en onze oude kamer werd gewoon weer aan andere gasten gegeven zonder te repareren. Wij hadden een kamer aan de binnezijde. Wel rustig, maar het uitzicht op de zeer smerige binnenplaats is dramatisch. Wifi kost 10 dollar per 24h anno 2015 is dit m.i. echt niet meer mogelijk.

Zoek je een bed voor enkele nachten kan het, maar zoek anders verder.

Niet geweldig

van eldijk
2-6-2015

4 nachten hier verbleven in mei. In eerste een kamer gekregen aan de straatkant. Dit was een ramp. We hadden met zijn 2-en een 1 persoonsbed. Airconditioning werkte niet dus geen oog dicht gedaan. Daarna een andere kamer gekregen die beter was. Verder is de receptie erg behulpzaam en het is vlak bij de metro.

Gereisd Met partner in januari 2015

Perfect als je niet te veel verwacht

cindos74
26-5-2015

Dit hotel ligt gunstig. Rustiger dan midtown dus om te slapen is het perfect. Meteen aan de noord/westzijde van Central Park dus je kan meteen het park inlopen. Er is geen eetservice in het hotel maar een stukje lopen zijn plaatsen waar ontbeten kan worden. de kamers zijn schoon, bed lag goed. Verder niet veel bijzonders maar eigenlijk het enige wat je doet is slapen dus daar is het perfect voor. service is goed. Om in de drukte te komen kan je de metro pakken of lopen maar dat kan voor sommige mensen te ver zijn.

Prima, redelijk geprijsd hotel in NY

Guido van Baal
28-2-2015

Hotel Astor on the Park is een net hotel aan het Central Park in NYC. Geen bijster grote kamers, maar wel netjes. Je loopt binnen enkele minuten naar metro en zit dan binnen 15 minuten op Times Square!

Gereisd Met partner in januari 2010