Zoover

Hotel The Grosvenor

Waardeloze services

Alice
24-10-2016

Wij zijn met zn tweetjes gegaan hadden een dubbel bed geboekt. In een executive kamer. Kregen een soort twijfelaar. Fruit was oud en aan gegeten. Ramen sloten niet goed. In de lounge kregen wij glazen aangereikt alsof je in een pub zat. Ontbijt was hel. De dame die de tafels deed maakte eerst haar schoenen schoon met een vies doekje en daarna de tafels. Wij hebben onze bevindingen aan gegeven over de kamers, sorry sorry werd de slaapbank uitgeklapt en moest een van ons daar maar op liggen. Bank was 175 lang. Man 2.04. Hebben wij 1000 euro bijna betaald voor drie nachten. Nooit meer dit hotel.

Geweldige ligging!

Masja
16-5-2016

Goed en verzorgd hotel naast Victoria Station. Perfecte uitvalbasis voor vrouw en kind alleen, want een veilige omgeving. Metro om de hoek, Buckingham Palace, Hyde park, Big Ben, Westminster op loopafstand. Tip1; koop een goedkope maaltijd bij een supermarkt in Victoria Station en picknick lekker op ongeveer 10 minuten wandelen in St. James Park, ligt aan de oprijlaan van Buckingham Palace en wemelt van de (brutale) eekhoorns.

Tip 2; Koop tickets voor M. Tussauds etc vooraf via internet. Is (vaak) goedkoper en je mag bij de attracties sneller doorlopen. Scheelt je een hoop tijd!

Goed personeel! Goed ontbijt, konden op laatste dag onze koffers laten staan zodat we nog lekker naar Hyde Park konden voor vertrek.

Makkelijk bereikbaar vanaf St. Pancreas (Eurostar)!

Komen graag nog een keer terug!!!

Uitstekend hotel, prima ligging

Matthijs
6-1-2015

Vier dagen verbleven tijdens een citytrip. Uitstekend hotel, prima te bereiken met het openbaar vervoer. Hotel heeft een achteringang in de stationshal van Victoria Station. Kamers zijn netjes en schoon, ontbijt is ook prima en biedt naast het Engels ontbijt ook genoeg Europese mogelijkheden. Personeel is vriendelijk en biedt bijvoorbeeld zelfs paraplu's aan als het regent. Kortom, het perfecte hotel voor een citytrip.

Chique hotel voor goed verblijf

Lex en Maco
22-1-2014

Mooi hotel, gevestigd in oud gebouw. Grandeur uit het verleden is duidelijk aanwezig. Personeel is vriendelijk en behupzaam zonder om fooien te vragen. Bedden zijn goed, kamer is compleet maar zou een update kunnen gebruiken. Kamer en badkamer zijn welk goed schoon.

Ontbijt is in buffetvorm en ook erg compleet. Naast het engelse ontbijt is er genoeg keus uit brood, yoghurt, melk, ham, kaas, zalm en zelfs jam en pindakaas voor een 'continental breakfast'. Organisatie van het ontbijt is wat rommelig.

Via een corridor kan je tussen het Victoriastation en hotel lopen. In directe omgeving zijn wat pubs aanwezig, waar je 's avond ook goed kunt eten. Op loopafstand van Buckingham palace en Hyde Park.

super gelegen

jorgen_jaeger
13-1-2014

heel mooi hotel. en fantastisch gelegen. bussen stoppen voor de deur.

metrostation om de hoek.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Uitstekend hotel voor stedentrip

C.van Gelder
27-8-2013

Super centraal gelegen hotel bij Victoriastation en uitstekend geschikt voor bijvoorbeeld stedentrip. De kamer was erg klein en de bad"kast"nog kleiner, maar alles erg netjes en schoon. Kamer kon wel opgewaardeerd worden, maar omdat we niet van plan waren veel tijd door te brengen op de kamer hier geen gebruik van gemaakt. Ontbijtbuffet was goed alleen de organisatie was rommelig.

Prachtig hotel met perfecte ligging

Loes Dings-Bouten
10-4-2013

In april hebben we een lang weekend in dit hotel doorgebracht. Mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten bij de meeste "highlights" van Londen. Het hotel heeft een eigen uitgang naar Victoria Station waardoor je meteen in de grote stationshal komt. We kregen een free upgrade naar een deluxe kamer, deze was prachtig en erg ruim met een grote badkamer. Koffie en thee faciliteiten op de kamer, zelf paraplu, strijkijzer en strijkplank ontbraken niet. Wij keken uit over het stations dak, dus ja we hoorden wel het omroep systeem maar dat was niet storend, past bij een grote stad! We hebben evengoed heerlijk geslapen. We hebben niet in het hotel gegeten maar zijn voor het ontbijt naar ( een van de vele) Pret a Manger gegaan, lekker, vers en normale prijzen.

Volgende keer zeker weer naar de Grosvenor!! We hebben genoten!!

Tophotel op geweldige lokatie

Monique
24-1-2013

Vanuit Stansted airport is dit hotel het eindpunt van de Stansted Express die voor de deur stopt, ook de hop-on-hop-off bus heeft een halte voor de deur. De musicals Billy Eliot en Wicked zijn om de hoek en Victoria Railwaystation ligt zowat onder het hotel. Het enige nadeel is dat het (trein)omroepsysteem soms te horen is met de daarbij horende gong, een kamer aan de voorkant biedt uitkomst. Het personeel is erg aardig en doet veel moeite. De bedden liggen heerlijk en de temperatuur op de kamer is zelf in te stellen. Het ontbijt daarentegen is belachelijk duur (rond de 18 pond), maar een paar deuren verder ligt een Café Nero waar je voor minder dan de helft heerlijk kunt ontbijten! De chique bar is een genot om te vertoeven, maar ook daar is de prijs erg hoog. Verder is het hotel super schoon en zijn er standaard paraplu's op de kamer en adapters te leen. Een heerlijk verblijf gehad en zeker aan te raden!

Geweldig Hotel!!

Kees
16-10-2012

Twee nachten verbleven in dit prachtige hotel. Samen met mijn partner een top verblijf gehad! Ligging van het hotel is Ideaal!

Prima ontbijt, service was top! Wij zijn hier goed behandeld!

Gereisd Met partner in oktober 2011

Heerlijk luxe weekend Londen

Boukje
14-3-2012

Heerlijk hotel voor een luxe weekendje niets doen in Londen! Het hotel zelf straalt een Victoriaanse luxe uit en maakt deze luxe ook waar.

Wij hebben overnacht in een van de deluxe kamers en kregen daarvoor een bed waar je met vier mensen nog prinsheerlijk in kunt slapen. Enige minpuntje is dat we boven het station lagen, waardoor ik vooral 's ochtends nogal eens een omroep hoorde van een vertraagde trein. Ook weer een pluspuntje, want het maakt het hotel zeer goed bereikbaar.

Het ontbijtbuffet is erg goed en op aanvraag houden ze rekening met bijvoorbeeld lactose-intolerantie. Het diner in zowel de Brasserie als de Grand Imperial is heerlijk en in de Champagnebar kun je goed nagenieten en heb je voldoende privacy voor een goed gesprek.

Het personeel staat altijd voor je klaar, ongeacht de vragen die je hebt en ongeacht de drukte.

Alleen de badkamer is erg Londen's klein, maar ik ben in Londen nog geen grotere badkamers tegengekomen.