Zoover
Hotel Arbor City

Hotel Arbor City

8,6

Wij komen snel weer terug!

Laura
18-5-2018

Opmerking: foto's en informatie hier zijn erg achterhaald, hotel is inmiddels gerenoveerd en heeft 4 sterren.

Bij aankomst ingecheckt door twee super front office medewerkers. Meteen nog wat goede tips voor restaurants in de buurt mee gekregen. Kamer was erg netjes en leuk uitzicht! Het ontbijt was geweldig, ruime keuze uit verschillende typisch Engelse ontbijt, maar ook nog een uitgebreid continentaal buffet. Het hotel, restaurant, de lobby en de kamers, het ziet er allemaal erg nieuw, en verzorgd uit. De wijk leek ons eerst een beetje verwaarloosd en alternatief, maar mede door de hotelmedewerkers zijn we erachter gekomen dat het eigenlijk een heel gezellige en naar ons idee veilige wijk is waar je heerlijk (Indisch) kunt eten. Metrostation Aldgate East zit om de hoek en ook Aldgate (en bushaltes) zijn maar een paar minuten lopen!

Al met al vier geweldige dagen gehad in de stad mede dankzij de staff en service van Arbor City!

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2018

Super bestemming

mattes3266
20-4-2016

Dit is echt een geweldig hotel. Supervriendelijk, proper en altijd klaar om te helpen

Gereisd Met vrienden in april 2016
2007

Prima hotel op een zeer gunstige ligging net buiten het op

P. de Graaf
15-1-2007

Prima hotel op een zeer gunstige ligging net buiten het centrum. Metro op de hoek (Aldgate East). Zeker gezien de goede prijs een aanrader!

Gereisd Anders in januari 2007

London bezocht voor een voetbalwedstrijdje

P. de Graaf
15-1-2007

London bezocht voor een voetbalwedstrijdje. Prima hotel op slechts 10 minuten van leicester square. Voor slechts 40 euro per persoon zit je in een prima hotel met een zeer gunstige ligging. De buurt valt reuze mee, oosterse eettentjes zijn er volop!

Gereisd Met vrienden in januari 2007
2006

Prima no nonsense stadshotel in de hipste wijk van Londen

Marian Claasen
6-6-2006

Prima no nonsense stadshotel in de hipste wijk van Londen van dit moment nl. the East End. Op loopafstand van de Underground, leuke Oosterse eettentjes en een wijk vol geschiedenis want hier heeft Jack the Ripper zich uitgeleefd.

En het uitzicht op het geweldigste nieuwbouwgebouw van Europa, 30 St. Mary Axe.

Gereisd Anders in juni 2006
2005

Via Touroperator dit hotel geboekt omdat we daar in de een

Manon
29-3-2005

Via Touroperator dit hotel geboekt omdat we daar in de buurt een meeting hadden. Bleek in een buurt te liggen die niet zo best was en het hotel zelf was ook ranzig. Niet doen!!!!

Gereisd Anders in maart 2005