Zoover

Sorteren

Prima budgethotel

Sanne Ten Veen
7-10-2018

Prima budgethotel. Kamers zijn netjes en schoon. Wel wat gedateerd.

Als je van geroosterd brood met jam, witte bollen met jam en /of melk met muesli houdt is het ontbijt perfect. Anders kan je voor £ 5,- extra een Engels ontbijt bestellen.

Fantastisch we gaan nog een keer

Caroline relleke
7-8-2018

Wij zijn 4 nachten geweest met twee van onze kinderen 1 van 28 en 1 van 14 die hadden samen en twee persoons kamer en ik en me man ook en tweepersoons kamer. Elke morgen netjes opgemaakt bed alles weer fris en schoongemaakt. Het personeel was aardig en behulpzaam. Je kon ze elk uur van de dag en zelfs snachts je vragen stellen. Het ontbijt was een beetje hectische maar het was ook behoorlijk druk en dit lag niet zo zeer aan het personeel maar aan de mensen die daar logeerde. Sommige hebben geen fatsoen als ze niet in hun eigen huis zijn. Het hebberige en bouwen van ontbijt bordjes en dan niet alles opeten en weg lopen en alles laten staan. Al liepen er genoeg personeel om op te ruimen maar omdat het zo druk was liepen ze soms een beetje achter met opruimen dus waarom niet je eigen bende even op het karretje zetten bij de uitgang. Het ontbijt was simpel maar daar boek je ook. Maar het was fantastisch wij hebben genoten.

Niet heen gaan, lees dit eerst aub

Annoniem
12-7-2018

We hadden ruim van tevoren gebeld voor een 2persoons bed maar toen we daar aankwamen kregen wij een 2x 1 persoonsbed, we zijn terug naar de receptie gegaan en stond een rij en die mensen kregen wel een 2persoonsbed. We hadden nog gezegt dat we graag naar de andere huizen wouden kijken (dus niet tegen het hotel zelf) en wat blijkt, toen tegen het hotel uitzicht. Het stroom doet het niet hiero, vlekken en spinnenwebben op de kamer. Als het kon had ik dit ‘hotel’ laten sluiten. Ik weet niet als hun wel getraind zijn maar als je toevallig naar binnenstapt laat je dan 1 niet misleiden door het uiterlijk van het hotel, 2 als je een kamer reseveerd of iets, maak duidelijk wat je wel wil. Het ontbijt is niet eens ontbijd, en er staat dat ze een zwembad hebben enzo, maar dat staat alleen op de site, niks in het hotel. Nooit meer. Ondanks dat zit ik hier toch met mijn vriendin en kunnen wij het gezzelig houden. Sluiten dit ‘hotel’!!!!

Ik denk niet snel nog een keer

Monique
10-5-2018

Heel groot hotel. Echt low budget hotel. Flink verouderde kamer, badkamer waar schimmel op het plafond zat, verroestte douchestang en gebladerde verf op het plafond van de kamer. Wel elke dag schone handdoeken, vloer was schoon. Wij zaten in een rustig deel, niet aan de drukke weg. Geen geluidsoverlast in de nacht.

Ontbijt minimaal, brood was taai geroosterd. Wij hebben 1 malig voor 5 pond Engels ontbijt gedaan.

Lange rij bij de eetzaal voor het ontbijt, maar konden ontbijten in de andere eetzaal. Prima oplossing.

Niet slecht maar het kan zeker beter.

RoDi
5-3-2018

Aankomst was omstreeks 1 uur in de nacht. Kort vriendelijk ontvangst. Harde bedden, veel lawaai (oordopjes echt nodig). 2 familieleden kregen na eigen verzoek ander kamer met zachter bed. Netjes geregeld. Eetzaal is ongezellig, net zoals restaurant. Bediening is vriendelijk. Ontbijt was weinig variatie. Voor 5 pond bijbetalen kun je er wel meer bij krijgen, zoals worstjes, ham en ei enz. Schoonmaak is iedere dag, is oke. Dit is een hotel om echt te gebruiken voor de nacht en verder is het niet geschikt voor de gezelligheid. Er zijn zoveel kamers, dat je van een massa hotel kunt praten. Voor grote groepen en schoolreis uitermate geschikt. In de info van het hotel wordt gesproken over faciliteiten. Fitness, jacuzzi, sauna, zwembad. Enz. Echter dat is niet waar. Niets is er. Je zult bij een sportclub in de buurt een abbonement moeten nemen om van die faciliteiten gebruik te kunnen maken. Dat is dus misleidend.

Nooit meer

Thom
24-11-2017

Waardeloos hotel. Hadden inclusief ontbijt, maar bij aankomst moesten we bij betalen. Kamer zat aan een drukke straat, hierdoor de hele nacht wakker gelegen.

Wij hebben genoten

Gerrit
18-10-2017

Prima hotel. Schoon en netjes. Ook de service is een goede voldoende. De ligging is perfect (tussen Camden Town en Oxford Street). Enige nadeel was dat overdag boven onze kamer werd verbouwd, maar dat is tijdelijk en alleen overdag. Verwacht geen uitgebreid ontbijt, het is tenslotte een 3-sterren hotel, maar voor ons was het een prima ontbijt. Wij hebben ontzettend genoten!

Plek iets buiten het centrum van Londen

R de Haas
3-8-2017

Budget hotel om alleen te slapen en douchen. Nog nooit zo'n slecht ontbijt gehad. (mag niet eens ontbijt genoemd worden). Kom hier zeker nooit meer terug.

Prima voor weekendje London

William
19-6-2017

Hotel is prima geschikt voor een bezoek aan London. Je bent dan immers alleen op je kamer om te slapen. Kamer was groot genoeg en schoon! Iedere dag schone handdoeken, badkamer gepoetst en je bed opgemaakt! We misten wel een kluisje op de kamer. Ontbijt stelde weinig voor, broodjes en jam! Verder wat cruesli en cornflakes. We hadden beide dagen direct een tafeltje, maar waren dan ook lekker vroeg! Later werd het wel drukker. Restaurant is inderdaad erg klein voor zo'n groot hotel! (gelukkig is er in London op ieder straathoek wel iets te eten!) Personeel was niet erg vriendelijk! Op een enkeling daar, kon er geen lachje vanaf. Ook bij inchecken, geen 'enjoy your stay' en bij uitchecken geen vraag of het verblijf naar wens was! We hadden een klein technisch probleem op de kamer, dat werd direct opgelost! Ligging is prima, binnen 20 minuten sta je in centrum london! Kortom, een prima hotel om te overnachten!

Prima om alleen te slapen en te douchen

Stefan
30-5-2017

Prima hotel om alleen te slapen en te douchen. Kamers zijn verouderd, maar prima. Minpunt is dat er maar twee stopcontacten in de hele kamer zijn. Onder ons bed vonden we nog M&M's van onze voorgangers, maar verder schoon en iedere dag nieuwe handdoeken. Ligging is echt prima, enkele minuten lopen van metrostation Russell Square. Eten is echt d r a m a. Wachtrij om een tafel te krijgen en vervolgens niet aangevulde etenswaren. Etenswaren die er liggen, laat je ook liever liggen. Gelukkig om de hoek verschillende mogelijkheden om te ontbijten.

Prima hotel voor een stedentrip van enkele dagen.