Zoover

7,1

Tophotel in aangename wijk

stanensofie
3-8-2017

Prachtig hotel met mooie lobby en zeer vriendelijke ontvangst. Onze standaardkamer was mooi maar wel heel klein, evenals de badkamer. Het bed leek ons 1m40 te zijn. Ook het vast tapijt vonden wij een minpuntje. Er is wel een frigo op de kamer en elke dag kregen we twee flesjes water. De ontbijtruimte is uiterst charmant. Het ontbijt zelf was in orde. Het Engelse deel is uitgebreid, verder was het aanbod eerder karig maar wel vers en verzorgd. Verse koffie of thee wordt aan tafel gebracht. De ligging van het hotel is top. Het ligt in een heel aangename buurt, dichtbij een metrostation en ook dichtbij broodjeszaken, een supermarkt en eetgelegenheden zoals Olives, Wildwood en Steak & co. Kensington Palace ligt op loopafstand, evenals de Royal Albert hall, Harrods en een aantal musea. Met de metro ben je vaak op 10 minuten in een ander deel van Londen. Wij vonden het alleszins een heerlijke citytrip!

Gereisd Met partner in april 2017

Fijn hotel

Marú
4-7-2017

Schone kleine kamers. Heerlijk zacht bed. Krappe badkamer maar verder prima. Ontbijt niet gegeten in dit hotel. Perfecte ligging vlakbij metrostation.

Gereisd Met partner in juli 2017

Mooi hotel met Engelse charme

lindaderoeck66
20-3-2014

De Edwardian Vanderbilt heeft een zeer goede ligging, dichtbij de metro en restaurants. De ontvangst bij de receptie is zeer vriendelijk en het ontbijt was van top kwaliteit met vers fruitsap en je kan bestellen wat je maar wil buiten het buffet. Er heerst een aangename sfeer in de lobby en restaurant en het hotel is heel mooi ingericht. Onze kamer was klein maar mooi en proper. Er was absoluut geen geluidsoverlast. We hadden een kamer met aparte bedden gevraagd en die waren comfortabel. Er is alleen te weinig legruimte in de kast. Zeer goede douche maar weinig ruimte bij het toilet. Het hotel heeft echt een aangename, engelse charme.

Te kostbaar voor wat je krijgt

Hans
3-11-2011

Het Radisson Edwardian Vanderbilt aan de Cromwell Road is geen goedkoop hotel. In een oude Victoriaanse stijl opgebouwd. Helaas is het van binnen ook zo ingericht. De bedden hebben de beste tijd gehad. Een halve box spring matras op een houten plaat en dat is het. Het personeel weet niets van het trouwe gasten programma waarvan ik lid ben bij deze keten, ik moest personeel (wat overigens slecht Engels spreekt: Spaans ging beter) uitleggen wat mijn 'loyaliteit' waard was. Slordig. De menukaart is zeer beperkt, maar het eten is lekker. Weinig sfeer aan de bijna lege bar. Neem niet de lift, die is niet erg betrouwbaar, als hij al komt. Wachttijden van 5 minuten of meer zijn eerder regel als uitzondering.

Prima hotel

van Lieshout
22-3-2011

Hotel is groots, maar prima voor een paar dagen Londen. Kamers inderdaad aan de kleine kant en badkamer redelijk.

Schoonmaak was prima en ontbijt goed geregeld.

Gereisd Met partner in januari 2010

Goede uitvalsbasis voor een citytrip!

Van Lieshout
24-8-2010

Het hotel heeft een super ligging in de wijk South-Kensington. Op 100m is een metrostation (Glouchester road) waar 3 lijnen stoppen. In 10 min. zit je op Picadilly Circus. Als je op Heathrow vliegt is het ook makkelijk om vanaf de luchthaven naar het hotel te reizen, aangezien de Picadilly line van Heathrow naar de stad ook hier stopt! In 40 min zit je op de luchthaven in een rechtstreekse verbinding.

Het ontbijtbuffet was goed verzorgd, waarbij thee/koffie en toast aan tafel gebracht werden. Service was bij ons goed en geen last van lang moeten wachten oid!!

Kamer was klein, maar voldoende voor een lang weekend in de stad. Het bed was bij ons niet hard, maar juist extreem zacht en klein. (140 breed) Zodra de één zich omdraaide op bed werd de ander daar wakker van. Badkamer was schoon, maar het toiletspoeling was 's nachts irritant (bleef het reservoir tot 30 min lang vullen).

goede prijs/kwaliteit verhouding

N. van Schaik
5-9-2009

Mooi hotel met goede ligging(metrostation Gloucester Road schuin aan de overkant) waar je dagkaartjes voor de metro kan kopen die ook voor de bus geldig zijn,zodat je de hele dag kan rondreizen (aan te raden).

Het hotel zelf is mooi en luxe de kamers en badkamer zijn schoon, alleen zijn de bedden voorzien van keiharde matrassen.

De service in het hotel is niet optimaal, de meeste personeelsleden komen volgens mij niet origineel uit Engeland (Polen?),waardoor ik soms moeite had met hen te begrijpen en andersom. Het ontbijt is goed verzorgd,smakelijk en ruime keuze zowel een engels ontbijt als continentaal. Jammer alleen dat er meer gasten waren dan personeel,waardoor je soms lang moest wachten op koffie en/of toast(terwijl de rest in buffetvorm is) zelfs na voor de tweede keer vragen bleven ze te lang weg.

Al met al een mooi hotel voor een paar dagen,met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

2008

Prima hotel

Pol
11-8-2008

Ik heb vele malen gelogeerd hotels in Londen en over het algemeen waren die niet al te best m.b.t. prijs/kwaliteit. Dit hotel vormde daarop een uitzondering. Goede kamers met schone badkamer. Goed ontbijt.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Prima hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

F. Maijer
11-2-2008

Prima hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd Met partner in februari 2008

Prima hotel, nette kamers en ruim genoeg

susanne
8-1-2008

Prima hotel, nette kamers en ruim genoeg. Ligt aan een drukke straat, maar alleen geluid van langskomend verkeer. Wat ons betreft niet storend. Personeel is vriendelijk. Wij hebben verder niet van de overige services gebruik gemaakt. Onbijt 's ochtends was goed en uitgebreid. Gemengd vers fruit, (vruchten)yoghurt, croissants, zoete en gewone broodjes, melk en diverse soorten musli, crusli en voor de liefhebbers van een engels ontbijt: bacon, eieren, worstjes, bonen, etc. Tevens uiteraard toast, koffie, theek, jus d'orange, appelsap. Diner hebben wij hier niet genomen, de gerechten op de kaarten waren voor ons niet aantrekkelijk. Daarnaast zijn er winkels op 2 minuten loop afstand, waar ook de metro zit. Met de metro ben je zo in het centrum. Wij kunnen dit hotel dan ook van harte aanraden.