Zoover
Hotel President

Hotel President

8,3

Aanrader, toplocatie qua vervoersmogelijkheden.

Annemarie
8-6-2019

Het beste hotel wat je kunt treffen tijdens een stedentrip.

Het ligt op 50 m.afstand van metrostation Russelsquare. De bus rijd ook langs het hotel. We mochten direkt in onze kamer toen we om 11 uur aankwamen. De kamer is zeer netjes en schoon. Het ontbijt ook goed. Brood, croissants, cerials en kwark. Vriendelijke mensen en iedereen is even hulpvaardig. Het hotel ligt in een gezellige buurt met een park, een winkelstraatje met meerdere supermarktjes en daarnaast restaurants en pubs genoeg om te kiezen in de buurt. Zelfs de hop on hop off bus heeft een route komt door de straat naast het hotel. Al met al kun je niet beter wensen.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Aanrader voor een city trip.

E Scheepmaaaker
4-11-2018

Neem geen europees ontbijt je krijgt alleen toast of bolltjes. Het beleg bestaat uit allen maar uit jam!!!!! De kamers zijn wel netjes en de bad kamer ook. Veder goede liginng je bent zo bij de metro of bushalte.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2018

Prima

Yvon
17-8-2017

Alle highlights van London zijn prima te voet te bereiken vanuit dit hotel.

Ontbijt is idd wat karig, alleen jam op de bolletje of boterham, maar je kan voor weinig overal een broodje eten.

Wij verbleven in een double room met twee losse bedden op de vierde verdieping.Totaal geen last gehad van het verkeer.Tip: denk aan een andere stekker om je telefoon op te laden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Prima hotel voor een citytrip

M R
19-4-2017

Een mooi en schoon hotel op een 100 meter afstand van een metrostation. Op het provinciaal ontbijt na, was de service prima.

Gereisd Met vrienden in december 2016

Slechtste hotel ooit, 1 ster maximaal

Joop & Margreet
7-8-2016

Het continental ontbijt was allerbelabberst, cornflakes en geroosterd brood en jam, meer niet. Het English breakfast stelde ook niet veel voor, gekookte eieren, gebakken eieren, roerei, worstjes, spek en iets wat op rosti leek. Maar hiervoor moest je wel 5 pond per persoon bijbetalen. Geen vriendelijke bediening, slecht engels, je mag je eigen tafel niet eens uitzoeken, je kon zelf geen thee of koffie pakken. Keuze uit één soort jus d'orange. Kamers zijn klein, televisie was klein, op een twee persoonskamer staat slechts één stoel, geen kluisje op de kamer. Geen koelkast op de kamer, leeslampje bij bed was een TL balk. Oud hotel, slecht onderhouden, vieze vloerbedekking. En als toppunt betalen voor het achterlaten van je koffers op de dag van vertrek. Ik zou dit hotel echt aan niemand aanraden, er zijn genoeg andere 3 sterren hotels.

Prima hotel, slechtste ontbijt ooit

Ingrid
12-6-2016

Voor een drie sterren hotel, prima. Schoon en netjes. Goede WIFI op de kamer. Goede bedden. Geen airco, met ramen open veel straat lawaai (sirenes), maar met raam dicht goed te doen. Meest karige ontbijt ooit. Als je continental breakfast boekt, moet je (voelt als voor straf) achterin zitten. Keuze: cornflakes met melk, taaie toast, een wit bolletje, boter en jam. That's it. Tegen betaling van 6 pond mag je van het English buffet eten, maar dat zijn spek, worst, witte bonen, ei. Geen kaas of vleeswaren. Toen ik vroeg om kaas, kreeg ik het wel, op de tweede ochtend vergezeld van een preek, waarin mij op het hart gedrukt werd dat het niet bij het ontbijt hoorde. Heel jammer van een verder leuk hotel.

Nooit meer= slecht

Sabine B.
9-8-2015

Het enige positieve van dit hotel dat ik kan bedenken is dat de kamers netjes waren, goede bedden en een goede ligging. Het ontbijt was vreselijk slecht, ik begrijp niet dat je zo'n brol durft geven aan je gasten.

Nog een minpunt, we moesten betalen om de laatste dag onze bagage nog een paar uur in het hotel te laten staan. Nog nooit meegemaakt.

Gereisd Anders in augustus 2015

Karig ontbijt, weinig service

Marijke
9-7-2015

Hotel President in London werd geboekt voor een weekend voor vader en zoon (13). Met de boot aangekomen en dan not ruim 1,5 tot 2 uur reizen met trein/tram/tube. Inchecken vanaf 14.00 uur, maar koffers konden wel worden achtergelaten.

De kamer had een dubbel bed. Nadat ik had aangegeven met mijn zoon te reizen en dat ik een twin bed had gevraagd (2 losse bedden) werd er alleen ja geknikt, maar verder niets.

De aanbieding was l/o. Het was echter een continentaal ontbijt dat uit slechts ontbijtgranen bestaat. Het was fijn geweest dit vooraf te weten. Veel geluidsoverlast door airco van ándere kamers, niet op onze kamer. Er is 69 dB. gemeten, wat gewoon veel geluid is, zeker als je probeert te slapen.

Qua ligging; in London is alles goed bereikbaar via de diverse metro's dus alles is goed bereikbaar, vandaag goed ligging. Wel bleek de trein vaak mankementen te hebben waardoor er veel vertraging kan optreden. Let dus op als je een vlucht, of boot op tijd moet bereiken.

tophotel

patrick lossie
25-5-2015

uitstekend hotel op toplocatie.Genoeg te eten en pesoneel heel vriendelijk.Alle grote attracties op loopafstand.kamers schoon en dagelijks schoongemaakt.

Vriendelijk personnel datje altijd kon helpen.

Gereisd Met partner in mei 2015

Prima verblijf

Lindy Broos
25-5-2015

De gerenoveerde hotelkamers zijn top. Wat klein , maar leuk ingericht. De ligging is fijn, vlakbij metro russel square. Het ontbijt is wat karig, maar prima te doen. Muesli, fruit en toast. Een prima begin van de dag. Schoonmaak is ook erg prettig en netjes.

Gereisd Met partner in mei 2015