Zoover

6,7

super voor een weekend!

Vis
8-12-2014

Super schone kamer. Wel klein, maar alles is er. En mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Schone badkamer en heerlijke bedden. Metro station op 2 minuten loopafstand. Big Ben en London Eye op ongeveer 10 minuten loopafstand. Zeker aan te raden voor een weekendje Londen!

Gereisd Anders in december 2014

aanrader

sjouk
1-11-2009

In september een paar dagen naar London geweest en in het Waterloo Days hotel overnacht. De kamer en badkamer waren niet ruim, maar het was schoon en netjes. Het ontbijtbuffet was zeer goed! Metrostation Lambeth is 2min lopen, ook de BigBen/Londoneye zijn op loopafstand. Zeker een aanrader.

Gereisd Anders in november 2009

Wij hebben hier 4 nachten overnacht

Dirk en Maia
13-5-2007

Wij hebben hier 4 nachten overnacht. Alles was prima en proper. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Inchecken voor 11 uur en koffers bewaren tot 15 uur was geen probleem.

Als je er 's avonds eet let wel op het kipgerecht met 'medium spiced sauce': hou het water bij de hand.

Gereisd Anders in mei 2007

Met metro en bus goed bereikbaar, goed hotel (konden al om

T. Cornelissen
9-5-2007

Met metro en bus goed bereikbaar, goed hotel (konden al om 11:30 uur inchecken!) aan de kruising van 2 drukke straten, in de nabijheid van een politiebureau: jammer van de sirenes! Met de ramen dicht een redelijk geluidsniveau.

Kamer, bed en douche zijn aan de kleine kant maar elke dag weer schoon en alles is compleet. Wandmeubel voorzien van hang/-leggedeelte, laden en een schrijfblad met stoel. Tv/radio, waterkoker met koffie en thee, haardroger.

Ontbijt goed, voor elk wat wils: toast, pistolets, croissants, koffiebroodjes, roerei, spek, worstjes, baked beans, jam, kaas, cereals, koffie, thee, vruchtensap, ... , gratis krant.

Bij het uitchecken werd het koffer voor ons bewaard zodat we nog een halve dag van Londen konden genieten.

We hebben 4 nachten hier overnacht, het hotel ligt vlakbij

marij compen
6-2-2007

We hebben 4 nachten hier overnacht, het hotel ligt vlakbij metro station Lambeth, dus redelijk centraal. Kamers zijn in orde, schoon, alleen is het bed en de douche wat aan de kleine kant. Het ontbijt is goed, warm en koud en genoeg van alles. Kortom in vergelijk met andere Londense hotels gewoon goed te noemen, gezien de prijs.

Gereisd Anders in februari 2007

Dit was naar Engelse normen een zeer goed hotel

ELIANE SCHEPPERS
3-6-2006

Dit was naar Engelse normen een zeer goed hotel. Bedden zijn in orde, degelijke badkamer met douche. Het Engels ontbijt was inbegepen in de prijs. Dit bestond uit roerei, spek, worstjes e.d.

Soms moest je wachten op brood, maar je kreeg alles zoveel je wilde.

Gereisd Anders in juni 2006