Zoover
Hotel Days London Waterloo

Hotel Days London Waterloo

6,7

Ligging perfect verder niet zo...

Susan Stephanie Smith
13-1-2019

Simpel hotel. Aan renovatie toe op de gangen! Kamers zijn prima en schoon alleen geen toiletborstel te vinden op het toilet. Verder van het onbijt niet veel verwachten. Ook al zit het ontbijt incl moet je bijbetalen voor een ‘english’ breakfast.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Lois
12-12-2018

Goed hotel op een fantastische ligging. Dicht bij de underground Lambert north. Vriendelijk personeel, ontbijt was heel simpel maar goed. Sommige dingen zijn wel aan vervanging toe, oa. Het kleine koelkastje bij het ontbijt waar de toetjes in staan. Het deurtje valt er gewoon uit.

Kamer ook prima.

Dit heeft niks met het hotel te maken, maar reis je daar met een oyster kaart lever hem dan ergens weer in London in en neem een enkeltje naar het vliegveld. Op London city AirPort worden de oyster kaarten niet ingenomen en blijf je dus met een kaart ter waarde ban £ 5,00 zitten.

Gereisd Met vrienden in december 2018

goed hotel dicht bij centrum

Bertvaningen
7-1-2016

gezellig hotel, vlakbij Big Ben en Londen Eye, goede service met mogelijkheid koffers te laten staan op dag van vertrek, 2 opties voor ontbijt, mogelijkheid om te eten en gezellig lounchgedeelte. Ook dichtbij metro en busstation, en een verkooppunt voor de oisterkaart.

Gereisd Met vrienden in december 2015

HEt hotel voor een ideale stedentrip!

Hendrika
15-8-2015

Tijdens onze zoektocht naar een hotel dichtbij het hart van London kwamen we het Days london Waterloo hotel tegen. Wanneer je aankomt met de trein op Liverpoolstreet station kun je gemakkelijk de metro nemen en uitstappen op Lambeth North. Daarna is het nog 300mtr lopen naar het Hotel. De medewerkers in het hotel verschillen nog al van aardig tot zeer kortaf.

De kamers zijn schoon en zijn voorzien van alle gemakken.

Met 10 min lopen ben je bij de London eye, Big Ben en de vele andere attracties. Eenmaal hier kun je met verschillende middelen de rest van London bekijken...

Het ontbijt viel voor Engelse begrippen iets tegen, niks geen Engels ontbijt en geen vers beleg.. Maar het is een prima start van de dag!

Bij je eerste en je laatste dag kun je evt je bagage achter laten in een afgesloten kamer.

Fijn hotel

Corine3103
22-4-2012

Fijn hotel met goede service. Ontbijt vond ik erg weinig. Metro station is aan het eind van de straat en brengt je overal snel naar toe

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Fijne locatie

rojal
31-10-2011

We hebben hier 1 nacht overnacht. Het heeft een ideale locatie, op loop afstand van de metro, de London Eye en de Big Ben. We kwamen erg vroeg aan maar ze hadden al kamers in orde. De omgeving is veilig genoeg, wij, als twee meiden, konden 's avonds gewoon over straat lopen. Ik zelf slaap erg licht en werd elke keer wakker van de sirenes van de politie die in de omgeving was. Het ontbijt was wel oke, de keuze uit beleg was wel erg weinig. Als je pas laat uit Londen wilt vertrekken kun je bagage bij het hotel achterlaten, ze hebben er een speciale ruimte voor, ideaal dus. Al met al een fijne nacht in dit hotel gehad.

Prima budgethotel

Maria
11-12-2010

Wij kwamen met de auto en konden die goed parkeren voor de deur (15 pond per dag). De kamer was goed verwarmd met de kou in december. Waterkoker op kamer. Bus 159 stopt vlakbij en brengt je (via de Big Ben, Trafalgar square, Picadilly Circus) naar Oxford street! De stopcontacten geven de hele dag stroom en genoeg aanwezig. Dat hebben wij in andere hotels anders meegemaakt. Het ontbijt is prima. Voor 2 pond p.p. krijg je een Engels ontbijt.

Heel vriendelijk personeel

T. van Aken
19-9-2007

Heel vriendelijk personeel. Willen het je echt naar je zin maken. Je zit tegenover een politieburo maar door de dubbele ramen had ik niet echt last van de sirene's. Metro vrij dichtbij en ook een bus naar picadilli circus. Ook is het er naar mijn idee erg veilig. Meerdere branduitgangen duidelijk blusapperatuur etc.

Gereisd Met vrienden in september 2006