Zoover
Hotel Days London Waterloo

Hotel Days London Waterloo

6,7

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Ingrid Oosterhof
5-3-2018

Het hotel is erg gunstig gelegen. Metro station Lameth North ligt op een paar minuten lopen van het hotel. Schuin tegenover het hotel is het Britisch War Museum, wat een aanrader is (gratis toegang bovendien). Londen Eye, Big Ben, Palace of Westmister zijn op loopafstand van het hotel. Tevens veel restaurantjes en een Mac Donalds in een prachtig gebouw. Het hotel heeft eenvoudige, maar nette kamers. Er is een waterkoker aanwezig en er staan 2 bekers, theezakjes, Nescafé sticks, suikersticks en koffiemelkkuipjes voor je klaar die dagelijks worden aangevuld. Handdoeken worden dagelijks verschoond en er is een föhn. Bij de bar kun je cappuccino e.d. kopen voor een hele redelijke prijs. Aanrader: je bagage bij aankomst (voor inchecken) en bij vertrek (na uitchecken) in bewaring geven bij het hotel. Je betaalt £1,00 per item. Op station Liverpool street betaal je£7,50 per item voor de eerste 3 uur en na 3 uur wordt het £12,50 per item!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Eenvoudig en voor herhaling vatbaar

A.Schreuder
24-11-2015

Door de electrische kachel, moet je deze op tijd aanzetten. Badkamer was niet warm te krijgen. Personeel kan vriendelijker. Kan je gerust boeken.

Gereisd Met oudere kinderen in november 2015

Super lokatie voor stedentrip

Mirjam Lenting
7-5-2015

Ideale ligging tov openbaar vervoer en ook lopend zit je zo bij attracties en winkels. Metrosysteem is ideaal (tip koop van te voren Oyster card, dan stap je vanaf vliegveld zo in trein of metro) metro brengt je overal. Hotel is prima, schone kamers, goede matrassen, prima douche, prima internet. Geen nl tv maar je bent toch amper in het hotel. Wij hadden kamer aan achterzijde, geen last van herrie. Ontbijt en diner goed, niet spectaculair maar genoeg en niks mis mee

Prima plek om Londen te verkennen.

familie_booij
20-5-2013

Dit hotel zat in het arrangement met de Stena Line bij touroperator. We waren hier al rond 10 uur en toen konden we nog niet in onze kamer , maar onze koffer ging in een opslagruimte en we konden Londen in. In de omgeving valt niet echt veel te beleven maar de metro is erg dichtbij. 'S avonds in de buurt van het hotel gegeten en daarna onze koffer weer opgepikt. Kamer was prima , fijn dat er een waterkoker en toebehoren stond. In onze kamer stonden de bedden tegenover elkaar , voor ons geen probleem , moeder en dochter, maar als stelletje niet gezellig. Ook kan maar een van de twee naar de tv kijken. Ontbijt was inderdaad heel eenvoudig maar niet slecht , er is de mogelijkheid om dit uit te breiden. Koffer weer in de opslag en dan is er nog een Complete dag om in Londen door te brengen. Wat ons betreft een prima keuze.

Wij komen zeker terug

M. Timmerman
8-5-2013

Wij hadden dit Hotel met dochters van 12 en 14 in een arr. met de Stenaline en verbleven hier maar 1 nacht. Toen we 's ochtends 11.00 uur na de trein vanuit Harwich en bus 344 in dit Hotel aankwamen, bleek dat de incheck pas vanaf 14u was. Wij hadden twee 2 pers. kamers en gelúkkig! mochten we alvast in 1 kamer inchecken. Beide kamers lagen tegenover elkaar, 1 ad voorkant en 1 aan de achterkant vh hotel. Het Politiebureau in de straat aan de voorkant verderop verklaarde de sirenes die we diverse keren hoorden. We waren echter te weinig op de kamer om hier erg veel last van te hebben. De kamers zijn prima, waterkoker, föhn handig. Service is aardig, vriendelijk. Dag van vertrek, vroeg uitgecheckt om de dag mee te pikken en was er een speciale ruimte om je bagage te stallen. Eind vd dag kwamen we terug voor onze spullen, beneden nog een drankje en een hapje gehad. Ook hier weer vriendelijke medew. De ligging is perfect. Underground links uit t hotel 2 min lopen.

Meer hostel dan hotel

robert etman
5-5-2012

Denk aan jeugdherberg en Van der Valk en Days Londen Waterloo ligt dichter bij de jeugdherberg.

Kamers zeer rumoerig, geluid en wind komt door de kozijnen.

In de plastic gordijnen zitten gaatjes van ouderdom.

Bedden zijn redelijk, douche's goed (staat van de douche kit over kit wat armoedig).

Continental breakfast wat weinig keus, geen hartig beleg (behalve een stukje kaas in papieren verpakking). Gesneden fruit, in begin van de week nog appel met druiven en ananas, aan het eind alleen nog appel met sap.

Ligging uitstekend voor openbaar vervoer, bussen en metro op korte loopafstand.

In de directe omgeving niet veel te beleven, maar centrum op loopafstand.

Personeel probeerde er wel het beste van te maken, wisten niet veel van bussen, Barclay bike's e.d.

Kamers worden wel elke dag schoongemaakt, handdoeken elke dag ververst maar beddengoed niet vervangen.

Slotslom, ga uit van een jeugdherberg en het valt mee, ga uit van Hollandse hotel kwaliteit en het val tegen.

Prima hotel voor het ontdekken van Londen

Marion
26-2-2012

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht. Personeel is aardig en voorkomend. Ontbijt is prima geregeld en er was voldoende. Als je wilt kun je zelfs nog voor 2 pond een uitgebreider ontbijt bestellen. Metrostation North Lambeth was 3 minuten wandelen. Ook kun je naar de Big Ben, Londen Eye en the Houses of Parliament wandelen wat niet heel ver weg is. Maar natuurlijk kun je ook gebruik maken van de metro.

Zeer goede ligging

Van De Meersche, Erpe-Mere(België)
25-8-2009

Dit hotel ligt op hoogstens 15min. lopen van Westminster Bridge, Big Ben, Londen Eye en zeer dicht tegen metro station; proper, goed eten (restaurant is echter te klein om te ontbijten: geen plaats genoeg voor alle gasten), vriendelijke en goede service, minpunten : ligt aan drukke straat : gans de nacht verkeer(bij open venster); geen normale stopcontacten in kamer; er kan geen lader in van gsm, camera enz. in, eigenaardig dat dit nog niemand vermeld heeft in zijn beoordeling; naar dit hotel zouden we zeker nog teruggaan.

Aanrader

P. Keizer
4-5-2009

Kleine kamers geschikt voor kort verblijf. Kamer schoon, goede bedden en nette douche. koffie/thee voorziening op kamer.

Uitstekend en smakelijk ontbijtbuffet.

Sirenes a.g.v. tegenoverliggend politiebureau valt door vermoeidheid niet op.

Aanrader, bij volgend bezoek weer terug naar dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2009

Zeker de moeite waard!!!

fam. Kiewiet
22-2-2009

Days hotel is echt een heel erg leuk hotel en zeker

een aanrader voor mensen die lekker een weekendje naar Londen willen. Zo heb je bijv. een echte Italiaan om de hoek zitten. Daar kun je heerlijk Italiaans eten.

De metro zit op loopafstand van het hotel en daardoor ben je snel op uw bestemming in Londen.

Het ontbijt in het hotel is in een woord: Geweldig!

Wat je te eten krijgt zit bij uw kosten inbegrepen.

Zo krijg je bijv. een echt Engels ontbijt, met eieren, spek, witte bonen in tomaten saus, croissants, suikerbroodjes, alle soorten drinken noem maar op!

Dat er een politiebureau in de buurt zit kun je inderdaad wel horen. Maar door dat geluid, voel je echt dat je in het buitenland zit. Dus eigenlijk maakt dit geluid het helemaal af.

Days hotel is een geweldig hotel en is zeker de moeite waard!

Engelse groeten van de fam. Kiewiet.