Zoover
Hotel Days London Waterloo

Hotel Days London Waterloo

6,7

Sober hotel op een goede locatie in Londen.

Hans en Ine
10-5-2018

Days in Waterloo is prima te bereiken vanaf de luchthaven Londen City (reisduur ong. 35 minuten)

Het hotel ligt op loopafstand van de Londen eye, Big Ben, Westminster Abbey, House of Parlement en Trafalgar Square. Het metro station Lambert North ligt op ong. 100 meter van het hotel. Er werkt vriendelijk personeel.

De kamer en badkamer waren erg klein en gedateerd. Ook het bed was erg smal. In de matras zaten kuilen.

In de badkamer was niet alles even schoon en konden de kozijnen wel een verfkwast gebruiken.

Het ontbijt was sober. Als beleg was er enkel keuze uit 3 soorten jam, 2 (ingepakte kaasjes philadelphia en cheddar),

marmelade. Verder waren er 2 soorten pistolets en croissants en kon je brood roosteren. Ook kon je kiezen uit 2 verschillende soorten bekertjes yorgurt, thee en koffie.

Voor een english ontbijt moest er 2 pond bijbetaald worden.

In de buurt van het hotel zijn enkele leuke pubs waar je ook een hapje kunt eten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Goed hotel voor een citytrip, niet bijzonder.

Linda
12-9-2017

Voor een citytrip een prima hotel, het ligt erg centraal en de metro is dichtbij zodat je de rest van de stad kan verkennen.

Het hotel zelf is sober, personeel was niet heel vriendelijk kon geen lachje vanaf en het ontbijt was karig, wel is er een optie om deze aan te vullen maar alsnog niet bijzonder.

De kamers zijn prima en schoon, elke dag worden de bedden opgemaakt en indien nodig schone handdoeken.

Als je op de laatste dag je koffer nog even wilt achter laten kost dit 1 pond per koffer, vind ik geen service voor een hotel waar je net 3 nachten bent geweest.

Uitstekend

Tom Prinsen
15-3-2016

Prima hotel in de wijk Lambeth. Op 10 min lopen van de Big Ben. Metro station op 300 m (wel een Oysterkaart aanschaffen). De kamers zijn schoon en de badkamer is prima. Ontbijt is een beetje sober. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in maart 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding

misselektra
1-3-2015

Dit hotel was een aangename verrassing! Goede ligging in rustige en veilige wijk. Erg schone en bijzonder rustige kamers, recent gerenoveerde badkamers, fijne bedden, vriendelijke medewerkers, zeer goede wifi-ontvangst op de kamer. Ontbijt was eenvoudig, maar er was voldoende en alles was vers. Enige minpunt was dat er niet altijd voldoende zitgelegenheid was in de ontbijtruimte. Desondanks zou ik er bij een volgend bezoek aan Londen zonder aarzeling weer verblijven.

Prima uitvals basis hotel

lydiavveen
2-2-2015

Goed hotel met vriendelijk personeel. Kamer klein maar iedere dag nieuwe koffie en thee zakjes en echt prima Free WiFi. Continentaal ontbijt eenvoudig maar toch echt voldoende met vers fruit. Avondmaaltijd en met kortingsbon bij de receptie van 3£ ook te doen als je niet meer terug de stad in wilt.

Gereisd Met partner in januari 2015

prima hotel, zeker voor engelse begrippen

bouke1946
3-5-2014

doordat touroperator failliet ging kwamen we in de problemen dat we niet naar poppyday konden.Het personeel heeft het goed opgelost dat we tegen een redelijke prijs toch een kamer kregen. je zit vlak bij het centrum, lopend of met de metro.Er stopt ook een bus voor de deur die naar victoriastation gaat,voor de trein naar de boot in Harwich.rustige buurt alleen is er een politiebureau, dus hoor je af en toe harde sirene"s van de politie auto"s.

het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je kunt de koffers in een bergruimte zetten op de dag van vertrek zodat je nog even de stad in kunt gaan.Er is een restaurant voor je tegen een redelijke prijs goed kan eten.

Het ontbijt is voor engelse begrippen hel goed.

de kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt koffie of thee zetten op je kamer.vlak in de buurt is het Imperial Museum, gratis en interessant voor degene die van oorloggeschiedenis houdt.

Prima voor een stedentrip

Manon
1-3-2014

Dit hotel is echt prima voor een stedentrip. Wij kwamen om 13.00 uur aan en konden de kamer al in. Eigenlijk is de check-in pas vanaf 14.00 uur. De kamer was niet erg ruim, maar dit hebben wij niet als nadeel ervaren. De badkamer leek ons erg nieuw.

Het ontbijt is niet heel goed. Wel elke dag afgebakken broodjes en croissants, maar bijvoorbeeld geen vleeswaren, kaas en eieren. Je moet het doen met jam, smeerkaas, yoghurt en fruit. Voor ons wat dit prima om de dag mee te starten. Mensen die dit een probleem vinden: Er zit een bakker en supermarkt in dezelfde straat.

Makkelijk is dat het metrostation aan het einde van de straat zit. Erg ideaal.

Echt een aanrader voor een stedentrip!

eenvoudig maar keurig hotel

j.muilwijk
9-12-2013

Days Waterloo is een keurig Hotel, netjes onderhouden. maakt een zeer verzorgde indruk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel is erg schoon, maakt een goede frisse indruk. standaard ontbijt is zeer eenvoudig en zelfs wat karig, maar voldoende om de dag mee te starten.

wat wij erg fijn vonden is dat het verzorgt, netjes en heel schoon was.

hotel ligt in het centrum, heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. binnen 15 minuten lopen ben je bij het oog van londen, en de Big Ben. kortom een aanrader!

goede ligging

caroline
21-6-2013

Prima hotel. Bezienswaardigheden op loopafstand. Wel kunnen/willen wandelen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Simpel maar goede prijs/ kwaliteit

Gerrit-Jan
23-4-2013

Days hotel Waterloo is een simpele bestemming die niets bijzonders biedt. Een 'ok hotel 'voor een 'ok prijs.' Het eten heb ik gescoord naar aanleiding van het ontbijt. Dit is simpel en goed. Ideaal voor een betaalbare citytrip naar Londen met de metro op loopafstand van het hotel.

De buurt Lambeth heeft niets te bieden, maar de London eye ligt op loopafstand en ook de Big Ben en alles wat daarom heen ligt is te bewandelen. De stad en andere leuke wijken hebben wij toch echt allemaal met de metro gedaan.