Zoover

6,7

Prima hotel!

Berdien
29-12-2011

Wij verbleven van 8 t/m 10 december 2011 in dit hotel. De ligging is prima, op 5 min lopen van metrostation Lambeth North. De buurt van het hotel is prima en dichtbij de bezienswaardigheden Londen Eye en Big Ben. De kamers zijn klein maar schoon. Het ontbijt is een buffet en zeker voor Engelse begrippen goed voor elkaar. De laatste dag kun je de koffers nog bewaakt in het hotel laten staan zodat je daar niet mee door de stad hoeft te slepen. Londen is een geweldige stad!

Fijne locatie

rojal
31-10-2011

We hebben hier 1 nacht overnacht. Het heeft een ideale locatie, op loop afstand van de metro, de London Eye en de Big Ben. We kwamen erg vroeg aan maar ze hadden al kamers in orde. De omgeving is veilig genoeg, wij, als twee meiden, konden 's avonds gewoon over straat lopen. Ik zelf slaap erg licht en werd elke keer wakker van de sirenes van de politie die in de omgeving was. Het ontbijt was wel oke, de keuze uit beleg was wel erg weinig. Als je pas laat uit Londen wilt vertrekken kun je bagage bij het hotel achterlaten, ze hebben er een speciale ruimte voor, ideaal dus. Al met al een fijne nacht in dit hotel gehad.

ideaal voor een citytrip naar Londen

Tim Verschoten
27-2-2011

Het hotel ligt op loopafstand (200m) van een metrostation (5 min van Piccadilly Circus met Bakerloo line). De buurt is dik in orde! Het is er redelijk rustig, er zijn een aantal gezellige pubs en het hotel ligt tegenover het Imperial War Museum.

Het hotel zelf oogt aan de buitenkant misschien wat grauw, maar als je binnenkomt ziet alles er keurig en gezellig uit. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn eenvoudig maar groot genoeg, en er is voldoende lichtinval. Beneden vind je een lounge met zetels en aansluitende bar. Er is een redelijk uitgebreid ontbijtbuffet (continental breakfast), maar english breakfast is zeker aan te raden (apart bord met bonen in saus, roerei of spiegelei, rösti, champignons, spek, worst). Ook voor vegetariërs is dit de moeite, want ej krijgt extra van de rest. Misschien nog een kleine opmerking, als je je bagage wil achterlaten de dag van vertrek, dan is dat geen probleem. Wij hebben er alleszins een goede herinnering aan overgehouden. Een aanrader!

Prima hotel.

marcel.carnal
2-2-2011

Hotel Days London Waterloo is een prima maar niet bijzonder hotel. Het metrostation Lambeth North ligt op ongeveer 7 minuten lopen. De Thames / The London eye is ongeveer 20 min. lopen. (of één halte met de Metro). Het ontbijt was bij ons niet inclusief, en je moet dit elke ochtend apart afrekenen. Er was soms even geen tafeltje vrij voor het ontbijt. Internet moet ook apart betaald worden.

Prima budgethotel

Maria
11-12-2010

Wij kwamen met de auto en konden die goed parkeren voor de deur (15 pond per dag). De kamer was goed verwarmd met de kou in december. Waterkoker op kamer. Bus 159 stopt vlakbij en brengt je (via de Big Ben, Trafalgar square, Picadilly Circus) naar Oxford street! De stopcontacten geven de hele dag stroom en genoeg aanwezig. Dat hebben wij in andere hotels anders meegemaakt. Het ontbijt is prima. Voor 2 pond p.p. krijg je een Engels ontbijt.

Aanrader

Sieta en Roelof
28-2-2010

Prima Hotel nabij metrostation Lambeth North en er was zelfs een bushalte naast het hotel. En de Londen Eye was op loopafstand. Kamer was goed. Iets te smal bij binnenkomst. Ontbijt was lekker alleen iets te weinig broodbeleg er waren maar 3 soorten. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Zeker een aanrader voor de volgende keer.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2010

vooral doen!

Ineke
22-11-2009

We waren redelijk vroeg (na 11 uur s'morgens) maar konden gelijk al inchecken. Metrostation Lambeth North dichtbij en rechtstreekse verbinding naar centrum Londen. Nette, schone kamer en vriendelijk personeel. Ontbijt smaakte prima en van de sirenes van de politiewagens hebben we weinig last gehad. Beslist een aanrader voor de volgende keer.

Gereisd Met partner in november 2009

Betaalbaar en centraal

Ernst-Jan
7-11-2009

Hoewel in een mindere wijk van Londen, toch een heel net hotel voor een weekendbreak. Centraal gelegen ten opzichte van de bezienswaardigheden. Deze zijn goed te bereiken, door de metro te pakken (4 min. van hotel, Lambeth North).

Goede bedden! Ben in duurdere hotels wel slechtere bedden tegengekomen. Hebben ons prima vermaakt. Voor het diner is in de omgeving van het hotel wel wat te vinden, maar het best kun je met de metro naar Covent Garden. Daar zijn veel leuke eetgelegenheden.

aanrader

sjouk
1-11-2009

In september een paar dagen naar London geweest en in het Waterloo Days hotel overnacht. De kamer en badkamer waren niet ruim, maar het was schoon en netjes. Het ontbijtbuffet was zeer goed! Metrostation Lambeth is 2min lopen, ook de BigBen/Londoneye zijn op loopafstand. Zeker een aanrader.

Gereisd Anders in november 2009

Zeer goede ligging

Van De Meersche, Erpe-Mere(België)
25-8-2009

Dit hotel ligt op hoogstens 15min. lopen van Westminster Bridge, Big Ben, Londen Eye en zeer dicht tegen metro station; proper, goed eten (restaurant is echter te klein om te ontbijten: geen plaats genoeg voor alle gasten), vriendelijke en goede service, minpunten : ligt aan drukke straat : gans de nacht verkeer(bij open venster); geen normale stopcontacten in kamer; er kan geen lader in van gsm, camera enz. in, eigenaardig dat dit nog niemand vermeld heeft in zijn beoordeling; naar dit hotel zouden we zeker nog teruggaan.