Zoover
Hotel Days London Waterloo

Hotel Days London Waterloo

6,7

Goede keus tijdens stedentrip!

Sas
20-4-2013

Wij zijn één nacht in dit hotel geweest. We kwamen om kwart over 9 's ochtends aan en konden nog niet naar de kamer, maar wel onze koffer afgeven. Hierna zijn we Londen in gegaan en zijn we pas na 9uur 's avond weer terug gekomen, dat was geen probleem. We hadden een kamer op de begane grond. De kamer zag er netjes en schoon uit en rook ook heel fris. We hadden het idee dat wij een nieuwe badkamer hadden en deze was goed en heel schoon. De bedden waren prima. Extra dekens, kussen en handdoeken lagen in het kastje. 's Nachts hoorden we wel sirenes,maar misschien 3 keer, wij sliepen daarna eigenlijk weer meteen verder. Ligging super! Je loopt zo naar de big ben, of naar de bushalte.

Het ontbijt stelde echt niks voor. Witte en bruine pistoletjes, croissantjes, boter en jam. Meer niet. Geen ander beleg. wel koffie en sap. Maar op iedere hoek zit een starbucks waar je heerlijke broodjes e.d. kan kopen. Op de vertrekdag konden we ook weer de hele dag de koffer in het hotel laten staan!

Goede uitvalsbasis voor een trip naar Londen

Nan
11-4-2013

Days inn Waterloo is een prima hotel als je niet te hoge eisen stelt. De service is prima. Er is een gratis internetverbinding. Londen eye en big ben zijn echt op loopafstand. Je bent binnen 15 minuten lopen op trafalgar square. Het ontbijt stelt idd niets voor. De bakker. Is op 20 mtr afstand van het hotel. Pluspunt: je kunt op de vertrekdag je bagage veilig en gratis achter laten in het hotel. Je bagage wordt gelabeld,je krijgt een afhaalbewijs en de deur van de bagageruimte is op slot.

Gunstig gelegen

J
13-2-2013

Prettig hotel en zeer gunstig gelegen. De (afbak)broodjes bij het continentale ontbijt zijn erg hard en de bedden naar onze smaak veel te zacht. De schoonmaak is wel goed maar de kitranden in de badkamer zijn echt aan vervanging toe. Verder geen aanmerkingen.

Op de aankomst- èn de vertrekdag konden we onze bagage in bewaring geven om nog zoveel mogelijk gebruik te kunnen maken van onze tijd in Londen. Internet is inbegrepen.

Prima uitvalsbasis voor Londen

laura
28-7-2012

Prima hotel om Londen te verkennen. Het hotel ligt 5 minunten lopen van het metrostation van waaruit je zo in de stad bent. De kamer was prima en schoon met een goede douch en bedden. Wel was onze kamer erg rumoerig, we zaten aan de kant van het politiebureau waar je soms wel eens wat sirenes vandaan hoort komen. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, want dat was erg veel geld per persoon. Naast het hotel zit een bakkertje waar je voor heel weinig geld een hele zak warme broodjes kunt halen! Al met al vond ik het een prima stadshotel en ik zou hier zo nog een keer verblijven als we teruggaan naar londen. Londen is zeker de moeite waard!

Prima uitvalsbasis voor city trip

JLa
7-5-2012

No nonsens hotel met kleine, maar verzorgde kamers met keurig sanitair. Continental breakfast was prima verzorgd.

De directe omgeving van het hotel is niet interessant, maar in minder dan tien minuten lopen sta je bij de Big Ben en de London Eye. De metro Lambeth North ligt op vijf minuten lopen. Ook de bus is een goede (en goedkope) optie.

Het enige minpunt van het hotel is dat het aan een druk kruispunt is gelegen. Vooral in de kamers aan de voorkant kun je het verkeer goed horen, ook 's nachts.

Meer hostel dan hotel

robert etman
5-5-2012

Denk aan jeugdherberg en Van der Valk en Days Londen Waterloo ligt dichter bij de jeugdherberg.

Kamers zeer rumoerig, geluid en wind komt door de kozijnen.

In de plastic gordijnen zitten gaatjes van ouderdom.

Bedden zijn redelijk, douche's goed (staat van de douche kit over kit wat armoedig).

Continental breakfast wat weinig keus, geen hartig beleg (behalve een stukje kaas in papieren verpakking). Gesneden fruit, in begin van de week nog appel met druiven en ananas, aan het eind alleen nog appel met sap.

Ligging uitstekend voor openbaar vervoer, bussen en metro op korte loopafstand.

In de directe omgeving niet veel te beleven, maar centrum op loopafstand.

Personeel probeerde er wel het beste van te maken, wisten niet veel van bussen, Barclay bike's e.d.

Kamers worden wel elke dag schoongemaakt, handdoeken elke dag ververst maar beddengoed niet vervangen.

Slotslom, ga uit van een jeugdherberg en het valt mee, ga uit van Hollandse hotel kwaliteit en het val tegen.

Fijn hotel

Corine3103
22-4-2012

Fijn hotel met goede service. Ontbijt vond ik erg weinig. Metro station is aan het eind van de straat en brengt je overal snel naar toe

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Een leuk hotel voor een trip naar Londen

heppie
2-3-2012

Wij hebben hier 3 nachten doorgebracht, Het is een leuk hotel fijne kamer ,

het ontbijt is oke wil je een engels ontbijt moet je 2 pond bij betalen.

Ook kun je eten in restaurant is er een bar.

Bushalte 3 minuten van hotel ,Metro station Lambeth north 5minuten lopen.

Big ben,London Eye Thames e.d op Loopafstand 25minuten

Leuke restaurants in de omgeving een pub aan de overkant

Verder is het war museum 5minuten van hotel

Prima hotel voor het ontdekken van Londen

Marion
26-2-2012

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht. Personeel is aardig en voorkomend. Ontbijt is prima geregeld en er was voldoende. Als je wilt kun je zelfs nog voor 2 pond een uitgebreider ontbijt bestellen. Metrostation North Lambeth was 3 minuten wandelen. Ook kun je naar de Big Ben, Londen Eye en the Houses of Parliament wandelen wat niet heel ver weg is. Maar natuurlijk kun je ook gebruik maken van de metro.

Leuk voor 3 dagen

Ryan van Dijk
6-1-2012

Het hotel is goed gelegen en diverse bezienswaardigheden zijn goed te bereiken (o.a. London Eye, iMax etc). Lamberth North is op 5 min. loopafstand ideaal. Het hotel heeft redelijke kamers, maar 3 dagen is hier echt genoeg. Wij hadden gevraagd om 1 bed en bij aankomst kregen wij 2 aparte bedden. Het personeel achter de balie is niet onvriendelijk maar ook niet klantvriendelijk. In een andere recensie stond dat je geen nummer bent, maar wij voelde hier ons echt een nummer.

Het personeel heeft weinig weet van WiFi (werd ons zelfs verkocht terwijl het internet het niet deed). Over het algemeen een goed verblijf gehad!