Zoover

6,7

Prima prijs-kwaliteit verhouding

misselektra
1-3-2015

Dit hotel was een aangename verrassing! Goede ligging in rustige en veilige wijk. Erg schone en bijzonder rustige kamers, recent gerenoveerde badkamers, fijne bedden, vriendelijke medewerkers, zeer goede wifi-ontvangst op de kamer. Ontbijt was eenvoudig, maar er was voldoende en alles was vers. Enige minpunt was dat er niet altijd voldoende zitgelegenheid was in de ontbijtruimte. Desondanks zou ik er bij een volgend bezoek aan Londen zonder aarzeling weer verblijven.

Prima uitvals basis hotel

lydiavveen
2-2-2015

Goed hotel met vriendelijk personeel. Kamer klein maar iedere dag nieuwe koffie en thee zakjes en echt prima Free WiFi. Continentaal ontbijt eenvoudig maar toch echt voldoende met vers fruit. Avondmaaltijd en met kortingsbon bij de receptie van 3£ ook te doen als je niet meer terug de stad in wilt.

Gereisd Met partner in januari 2015

super voor een weekend!

Vis
8-12-2014

Super schone kamer. Wel klein, maar alles is er. En mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Schone badkamer en heerlijke bedden. Metro station op 2 minuten loopafstand. Big Ben en London Eye op ongeveer 10 minuten loopafstand. Zeker aan te raden voor een weekendje Londen!

Gereisd Anders in december 2014

prima hotel, zeker voor engelse begrippen

bouke1946
3-5-2014

doordat touroperator failliet ging kwamen we in de problemen dat we niet naar poppyday konden.Het personeel heeft het goed opgelost dat we tegen een redelijke prijs toch een kamer kregen. je zit vlak bij het centrum, lopend of met de metro.Er stopt ook een bus voor de deur die naar victoriastation gaat,voor de trein naar de boot in Harwich.rustige buurt alleen is er een politiebureau, dus hoor je af en toe harde sirene"s van de politie auto"s.

het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je kunt de koffers in een bergruimte zetten op de dag van vertrek zodat je nog even de stad in kunt gaan.Er is een restaurant voor je tegen een redelijke prijs goed kan eten.

Het ontbijt is voor engelse begrippen hel goed.

de kamers worden elke dag schoongemaakt en je kunt koffie of thee zetten op je kamer.vlak in de buurt is het Imperial Museum, gratis en interessant voor degene die van oorloggeschiedenis houdt.

Prima voor een stedentrip

Manon
1-3-2014

Dit hotel is echt prima voor een stedentrip. Wij kwamen om 13.00 uur aan en konden de kamer al in. Eigenlijk is de check-in pas vanaf 14.00 uur. De kamer was niet erg ruim, maar dit hebben wij niet als nadeel ervaren. De badkamer leek ons erg nieuw.

Het ontbijt is niet heel goed. Wel elke dag afgebakken broodjes en croissants, maar bijvoorbeeld geen vleeswaren, kaas en eieren. Je moet het doen met jam, smeerkaas, yoghurt en fruit. Voor ons wat dit prima om de dag mee te starten. Mensen die dit een probleem vinden: Er zit een bakker en supermarkt in dezelfde straat.

Makkelijk is dat het metrostation aan het einde van de straat zit. Erg ideaal.

Echt een aanrader voor een stedentrip!

eenvoudig maar keurig hotel

j.muilwijk
9-12-2013

Days Waterloo is een keurig Hotel, netjes onderhouden. maakt een zeer verzorgde indruk.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hotel is erg schoon, maakt een goede frisse indruk. standaard ontbijt is zeer eenvoudig en zelfs wat karig, maar voldoende om de dag mee te starten.

wat wij erg fijn vonden is dat het verzorgt, netjes en heel schoon was.

hotel ligt in het centrum, heel goed bereikbaar met openbaar vervoer. binnen 15 minuten lopen ben je bij het oog van londen, en de Big Ben. kortom een aanrader!

goede ligging

caroline
21-6-2013

Prima hotel. Bezienswaardigheden op loopafstand. Wel kunnen/willen wandelen.

Gereisd Met partner in juni 2013

Prima plek om Londen te verkennen.

familie_booij
20-5-2013

Dit hotel zat in het arrangement met de Stena Line bij touroperator. We waren hier al rond 10 uur en toen konden we nog niet in onze kamer , maar onze koffer ging in een opslagruimte en we konden Londen in. In de omgeving valt niet echt veel te beleven maar de metro is erg dichtbij. 'S avonds in de buurt van het hotel gegeten en daarna onze koffer weer opgepikt. Kamer was prima , fijn dat er een waterkoker en toebehoren stond. In onze kamer stonden de bedden tegenover elkaar , voor ons geen probleem , moeder en dochter, maar als stelletje niet gezellig. Ook kan maar een van de twee naar de tv kijken. Ontbijt was inderdaad heel eenvoudig maar niet slecht , er is de mogelijkheid om dit uit te breiden. Koffer weer in de opslag en dan is er nog een Complete dag om in Londen door te brengen. Wat ons betreft een prima keuze.

Wij komen zeker terug

M. Timmerman
8-5-2013

Wij hadden dit Hotel met dochters van 12 en 14 in een arr. met de Stenaline en verbleven hier maar 1 nacht. Toen we 's ochtends 11.00 uur na de trein vanuit Harwich en bus 344 in dit Hotel aankwamen, bleek dat de incheck pas vanaf 14u was. Wij hadden twee 2 pers. kamers en gelúkkig! mochten we alvast in 1 kamer inchecken. Beide kamers lagen tegenover elkaar, 1 ad voorkant en 1 aan de achterkant vh hotel. Het Politiebureau in de straat aan de voorkant verderop verklaarde de sirenes die we diverse keren hoorden. We waren echter te weinig op de kamer om hier erg veel last van te hebben. De kamers zijn prima, waterkoker, föhn handig. Service is aardig, vriendelijk. Dag van vertrek, vroeg uitgecheckt om de dag mee te pikken en was er een speciale ruimte om je bagage te stallen. Eind vd dag kwamen we terug voor onze spullen, beneden nog een drankje en een hapje gehad. Ook hier weer vriendelijke medew. De ligging is perfect. Underground links uit t hotel 2 min lopen.

Simpel maar goede prijs/ kwaliteit

Gerrit-Jan
23-4-2013

Days hotel Waterloo is een simpele bestemming die niets bijzonders biedt. Een 'ok hotel 'voor een 'ok prijs.' Het eten heb ik gescoord naar aanleiding van het ontbijt. Dit is simpel en goed. Ideaal voor een betaalbare citytrip naar Londen met de metro op loopafstand van het hotel.

De buurt Lambeth heeft niets te bieden, maar de London eye ligt op loopafstand en ook de Big Ben en alles wat daarom heen ligt is te bewandelen. De stad en andere leuke wijken hebben wij toch echt allemaal met de metro gedaan.