Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Fijn maar erg gehorig hotel met vriendelijk person

Sebastiana
4-7-2019

Hou er rekening mee dat er geen lift aanwezig is en dat je aardig wat trappen op moet als je op de hoogste verdieping zit. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Verder goede ligging t.o.v. het openbaar vervoer. Ontbijt is eenvoudig maar meer dan voldoende en het personeel vraagt continu of je meer koffie of toast wil.

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer naar dit hotel

Miranda
3-4-2019

Erg oud en slecht onderhouden hotel met onvriendelijke bediening. Meisje bij receptie was aardig maar kon niet eens aangeven welke bus ee bij het hotel stopte.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Sober maar schoon

Liesbeth
23-2-2019

Hotel is eenvoudig maar heel schoon .

Ontbijt is sober en er kan tot 9u gegeten worden . Veel te kort . Receptioniste is vriendelijk en behulpzaam .

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

🤝verder prima

Eddy Scholten
27-1-2019

Hotel 65 was een prima locatie en en verblijf , alleen het ontbijt was toegankelijk tot 9.15 dat vonden wij een beetje vroeg voor in het weekend

Alleen vliegen met prijsvechter viel erg tegen en gaan wij niet vlug een 2e keer doen ivm de hufterigheid van het luchtvaart grondpersoneel op southend AirPort . Regels die tweeledig worden toegepast, geen bereidheid om zaken toe te lichten . Een prijsvechter waar je een premium member (voor £200 p j) moet worden om zo een menselijke en respectvolle behandeling te ‘kopen’ .

Gereisd Met partner in januari 2019

Héérlijk gehad in kerstachtig London.

Maartje
26-12-2018

Leuk hotel in victoriaanse stijl, kamers eenvoudig maar netjes. Prima bedden!

Ontbijtzaaltje eenvoudig maar ook het ontbijt prima in orde!

Gereisd Met vrienden in december 2018

Te doen voor een kort verblijf

Ins
9-1-2018

Bij het inchecken hebben wij onze wensen aangegeven. Wij wilden in ieder geval geen geluidsoverlast en ook niet te hoog zitten want er is geen lift. Onze kamer voldeed daar dus aan. De kamers zien er precies zo uit, als op de foto's die door andere mensen hier geplaatst zijn. Het zijn kleine kamers met verouderde meubels. Grootste minpunt is inderdaad het veren-matras. De veren voel je door de matrassen heen. Ik heb gedurende mijn verblijf daarom andersom geslapen, met m'n hoofd aan het einde van het bed. Dat lag iets beter. Je krijgt wel elke dag schone handdoeken. Locatie was goed, genoeg ontbijtplekjes voor de deur, aangezien het ontbijtbuffet super vroeg sluit (9:00uur), maakten we daar elke dag gebruik van. Kortom; het is oké voor een kort verblijf in het dure Londen. Zo houd je nog geld over om andere dingen te doen. De bezienwaardigheden zijn ook allemaal niet verder dan 30 min met het OV.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Uitstekend budgethotel

Marjan Steur
20-11-2017

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 24-uur hotel, met vriendelijk behulpzaam personeel.

Ontbijt simpel, maar voldoende. Wil je meer, dan zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook voor lunch en diner.

Kamer schoon en ruim genoeg, goede bedden en nette badkamer.

Bushalte voor de deur en metrostation op 10 min. loopafstand.

Hotel ligt net buiten het drukke centrum in een leuke buurt.

Gereisd Met partner in november 2017

prima budget hotel als je niet teveel eisen heb

hetty
14-8-2017

dat het echt een budget hotel is dus geen luxe alles is aanwezig,

zoals beschreven op hun site.

wij vonden het goed de schoonmaak kon hier en daar wat beter maar kan er mee door. onze kamer was groot genoeg, Hadden wel graag stoelen op de kamer gehad daar was wel plaats voor. er staat een water koker met koffie en thee .we hebben wel zelf wegwerp bekertjes gekocht om dat de kopjes en glazen niet echt fris waren. wij zaten in nummer 69 het zijn namelijk oude victoriaanse achtige woningen rijtjes huizen waar een hotel van is gemaakt. wij zaten op de vierde etage het zijn nogal stijlen trappen dus als u slecht ter been bent houd hier rekening mee. er is geen lift.

het ontbijt is op nummer 65

dat bestaat uit toast de gebruikelijk klein verpakking jam-boter-chocopasta en wat plakken kaas. plus de man ieder een luxe broodje in de vorm van een croissantje of zo. koffie thee en sap. voor ons voldoende om de dag mee te starten , vriendelijk personeel.

in de omgeving zijn veel eetgelegenheden waar je voor een goede prijs kunt eten.

er stop een 24 uur lijn bus voor de deur.

het is ongeveer 8 a 10 minuten lopen naar metro station Hammersmith ,dat is trouwens een rechte weg vanaf het hotel, de straat uitlopen en je bent er, van af daar kun je naar allen bezienswaardigheden van Londen deze metro brengt je in 15 minuten naar de binnen stad de Big Ben en zo. ze rijden zo een beetje om de vijf minuten dus lang wachten hoeft niet. de Sheperd Bush market is om de hoek

ook leuk om te bezoeken.al met al een prima budget hotel die net buiten het centrum van groot Londen zit. (het zit in zone twee van de oyster card dus dat is het goedkopen tarief).en toch prima bereikbaar.

Comfortabel hotel aan drukke weg

Kemp
1-7-2017

Mooie kamers, goed ontbijt, dichtbij metro station. Minder fijn waren de kamers aan de voorzijde van het hotel, vanwege het geluidsoverlast van de weg,waar om 6.00 uur het verkeer begon te razen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Prima hotel in verhouding met de kosten

Petra
20-6-2017

Het hotel is verdeeld over verschillende panden, wij begonnen met nr. 73 ruime kamer alleen aan straat kant en aangezien de bussen 24 uur rijden hoor je dat de hele nacht. Het was erg warm in de kamer dus ramen dichtdoen was ook geen optie. Volgende ochtend naar receptie met de vraag naar een andere kamer en dit was geen probleem. Daarna kamer in gebouw 61, rustige koele kamer wel anderhalf keer zo klein als de eerste maar wat maakt het uit je slaapt er alleen maar. De kamers zijn wat verouderd en hier en daar mag er wel wat onderhoud komen, dit gemeld bij de receptie. Het ontbijt was summier maar voor ons goed genoeg, voor 2 personen krijg je 4 geroosterde broodjes, 4 plakken kaas, mandje zoetwaren: jam,chocopasta. 2 luxe broodjes per dag anders. Bakje yoghurt of mouse en koffie, thee en sinaasappelsap. Wil je meer kan je dat vragen, aardige bediening. Ontbijt is in nr. 65.

Kortom kwaliteit/prijsverhouding prima, ben je een luxe konijn dan moet je hier niet boeken. Maar van het geld wat je overhoudt invergelijking met duurdere hotels kan je leuke dingen doen in Londen.

Bus stopt dus voor de deur en 2 metrostations op 10 min. Loopafstand.