Zoover

6,5

prima hotelletje

Suzan
7-3-2010

Had een eenpersoonskamer in hotel 73 (paar huizen verder' met prima bed, erg klein maar schoon badkamertje. Elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt.Mijn kamer was aan de achterkant en keek uit over tuinen en was dus lekker rustig. Ontbijt (weer wel in hotel 65) was wat je kan verwachten in een goedkoop Londens hotel. Wel jammer van de schoolklas die de laatste twee dagen het grootste deel van het ontbijt zaaltje in beslag nam waardoor ik een keer met andere gasten aan tafel zat.

Ik vond het nog best een eindje lopen naar de metro halte sheperds bush, maar de te lopen route was ook 's avonds laat niet vervelend.

Hotelkamer zeer klein

WL Wong
8-3-2008

Hotelkamer zeer klein. Een 2persoonsbed, een douche, wc en wastafel. Wel met kleine tv.

Als je redelijk in het centrum van londen wil zijn, moet je hier niet zitten! Het is echt ver van alles! 10/15 min van metro.

Gereisd Anders in maart 2008

Minpunten: Douche veel te klein

A. Hooiman
28-10-2007

Minpunten:

Douche veel te klein. wanneer ik mij omdraaide in de douche moest ik oppassen dat handel van

kraan niet verschoof waardoor ik bloedheet/koud water kreeg. Waterleiding in hele hotel(op nr. 45) maakte lawaai. Hoe meer mensen water nodig hadden voor wc/ douche hoe harder het geluid werd. Geluid alsof er een machine aan het loeien was.

Televisie had maar 4 kanalen.

Pluspunten:

Bed was in orde. Handdoeken werden elke dag vernieuwd.

Ben wel slechte hotels gewendt in Lobden maar dit sloeg de

Ellen
19-6-2007

Ben wel slechte hotels gewendt in Lobden maar dit sloeg alles.De Doucheruimte was bijna groter dan de kamer zelf(pluspunt)

Ik heb bijna altijd een een persoonskamer en ik begrijp niet dat je altijd meer betaald,terwijl je meestal een zeer slechte kamer krijgt.

Ik zou niet nog een keer een kamer in dit hotel boeken.

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school

Monique
12-5-2007

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school.Kamers verdeeld over meerder hotels.Ligt aan drukke straat met zwervers die dronken zijn.

Dus niet verstandig met kleine kinderen. Verder kamers klein maar wel schoon.

Gereisd Anders in mei 2007

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand

mesa
12-1-2006

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand van het underground station Sepherd Bush,10 minuutjes lopen, op 5 minuten lopen heb je een supermarkt.Ontbijt was niet echt bijzonder, kaas en jam.Mooie ruime kamers, nadeel is wel dat het aan een drukke straat gelegen is dus niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Anders in januari 2006