Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

2008

Goed dat je je ogen dicht hebt 's nachts

M. Louwen
11-8-2008

Onze kamer was op nr 45. Twee steile trappetjes, klein kamertje, douche 1.30 bij 1.30 (incl. wasbak en wc). Dus als je maat 36 hebt zit je niet klem. De tv had 5 kanalen waarvan het er maar 1 zuiver deed. Voor het ontbijt waren ze beslist overboekt. Het eet niet lekker met 15 paar wachtende ogen in de gang. MAAR je moet niet somberen want de stad londen maakt alles goed. Voordeel is wel dat de bus voor de deur van het hotel stopt. Ons advies is om dagkaarten voor het openbaar vervoer te kopen (verkrijgbaar in het hotel trouwens) zodat je de hele dag onbeperkt van het openbaar vervoer gebruikt kunt maken. Dit is overigens geen verdienste voor hotel 65 maar voor de stad londen. Maar als je iets te vragen had was het personeel zeer vriendelijk. Vooral die ene zwart geverfde indie- rocker (ver weg Ricky Wilson look- a- like). Veel bedienende polen waardoor het Londense gevoel wat weg bleef.

Wie weet komen we ooit terug, maar dat is alleen voor de prijs.

Hotelkamer zeer klein

WL Wong
8-3-2008

Hotelkamer zeer klein. Een 2persoonsbed, een douche, wc en wastafel. Wel met kleine tv.

Als je redelijk in het centrum van londen wil zijn, moet je hier niet zitten! Het is echt ver van alles! 10/15 min van metro.

Gereisd Anders in maart 2008

In de herfstvakantie met de kinderen (11 en 12) 4 nachten

Marc
31-10-2007

In de herfstvakantie met de kinderen (11 en 12) 4 nachten verbleven in dit hotel. I.v.m. de drukte waren we in een dependance 'Hotel 45' geplaatst. De trappetjes waren vrij steil, maar voor ons geen probleem. De kamers waren klein, maar voorzien van douche en toilet, een TV, een föhn en een waterkoker met theezakjes en oploskoffie. Alles netjes en schoon. Overdag werden bedden opgemaakt, kamer opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Ontbijt (continental) was eenvoudig, jus, toast met jam en kaas, naar keuze thee, koffie of warme choco (waren de kinderen erg content mee). Er werd door het personeel hard gewerkt om in ieders behoefte te voorzien. Hammersmith tube station is 10 minuten lopen. Ook handig dat de royaal gesorteerde supermarkt vlakbij is.

Samengevat: voor de prijs een prima basic hotel als je, zoals wij, de hele dag op pad bent. Ik zou het zo opnieuw kiezen.

In de herfstvakantie met de kinderen (11 en 12) 4 nachten

Marc
31-10-2007

prijs-kwaliteit verhouding is prima, kamers niet groot als

E. Lingers
24-10-2007

prijs-kwaliteit verhouding is prima, kamers niet groot maar goed genoeg als je er alleen wilt slapen. badkamer kun je alleen je kont niet in keren.

ontbijt was 10x niks, je werd bij andere aan tafel gezet en alles was er gehaast,als je geen brood meer wilde werd je hele tafel afgeruimd incl, drinken.

personeel is erg onvriendelijk.

Gereisd Familie in oktober 2007

Goed hotel voor de prijs

L.A. Turdean
8-8-2007

Goed hotel voor de prijs. Leuk gemeubileerde kamer. Vriendelijke mensen bij de receptie, wij mochten wel de bagaje achterlaten bij het hotel, op eigen risico. Elke dag schone handdoeken. Het onbijt is envoudig en vroeg geserveerd, tussen 7 en 9 uur. Koffie en thee faciliteiten op de kamer.

Gereisd Familie in augustus 2007

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school

Monique
12-5-2007

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school.Kamers verdeeld over meerder hotels.Ligt aan drukke straat met zwervers die dronken zijn.

Dus niet verstandig met kleine kinderen. Verder kamers klein maar wel schoon.

Gereisd Anders in mei 2007

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand

mesa
12-1-2006

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand van het underground station Sepherd Bush,10 minuutjes lopen, op 5 minuten lopen heb je een supermarkt.Ontbijt was niet echt bijzonder, kaas en jam.Mooie ruime kamers, nadeel is wel dat het aan een drukke straat gelegen is dus niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Anders in januari 2006