Zoover

6,5

Totaal waardeloos!

Lars
29-4-2011

Ben hier afgelopen week 1 nachtje geweest tijdens mijn studiereis, maar wat een verschrikkelijke bende troffen we hier aan.

Ten eerste dirigerend personeel, totaal niet klantvriendelijk.

Ik zat op een kamer met een klein 2-persoonsbed, voor mensen met een lange lengte zeker niet te doen. Daarbij komt de staat van het bed. Er is ooit iemand door de bodem van het bed gezakt en wanneer er iemand op het bed gaat liggen ontstaat daar dus een kuil in het matras. Gevolg: opstaan met spierpijn.

De badkamer is veel te klein, wanneer elders iemand doortrekt komt de lucht naar boven en trilt de wc op iedere badkamer.

Ook het ontbijt was waardeloos. Personeel was zwaar chagerijnig en dreef ons naar een hoek waar we moesten zitten. Het ontbijt zelf bestond uit 2 geroosterde boterhammen en omdat er meer gasten waren werden we dan ook al weer naar ongeveer 10 minuten weggestuurd bij het ontbijt.

Ik zeg nooit meer...hotelstatus onwaardig!

Hotelkamer zeer klein

WL Wong
8-3-2008

Hotelkamer zeer klein. Een 2persoonsbed, een douche, wc en wastafel. Wel met kleine tv.

Als je redelijk in het centrum van londen wil zijn, moet je hier niet zitten! Het is echt ver van alles! 10/15 min van metro.

Gereisd Anders in maart 2008

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school

Monique
12-5-2007

Ben hier vorige week geweest met 63 leerlingen van school.Kamers verdeeld over meerder hotels.Ligt aan drukke straat met zwervers die dronken zijn.

Dus niet verstandig met kleine kinderen. Verder kamers klein maar wel schoon.

Gereisd Anders in mei 2007

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand

mesa
12-1-2006

Valt niet veel te zeggen over dit hotel, is op loopafstand van het underground station Sepherd Bush,10 minuutjes lopen, op 5 minuten lopen heb je een supermarkt.Ontbijt was niet echt bijzonder, kaas en jam.Mooie ruime kamers, nadeel is wel dat het aan een drukke straat gelegen is dus niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd Anders in januari 2006