Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Prima hotel voor een citytrip

r en k
15-12-2014

Ik had de recensies gelezen dus was voorbereid op alles! Het viel ontzettend mee. Prima kamers met nieuw sanitair. Wij sliepen aan de overkant van de straat en dat was prima. Het is centraal gelegen met een busstop voor de deur en alles binnen bereik! Echt een aanrader voor wie niet veel wil betAlen en toch centraal wil zitten

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

prima hotelletje

Suzan
7-3-2010

Had een eenpersoonskamer in hotel 73 (paar huizen verder' met prima bed, erg klein maar schoon badkamertje. Elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt.Mijn kamer was aan de achterkant en keek uit over tuinen en was dus lekker rustig. Ontbijt (weer wel in hotel 65) was wat je kan verwachten in een goedkoop Londens hotel. Wel jammer van de schoolklas die de laatste twee dagen het grootste deel van het ontbijt zaaltje in beslag nam waardoor ik een keer met andere gasten aan tafel zat.

Ik vond het nog best een eindje lopen naar de metro halte sheperds bush, maar de te lopen route was ook 's avonds laat niet vervelend.

Minpunten: Douche veel te klein

A. Hooiman
28-10-2007

Minpunten:

Douche veel te klein. wanneer ik mij omdraaide in de douche moest ik oppassen dat handel van

kraan niet verschoof waardoor ik bloedheet/koud water kreeg. Waterleiding in hele hotel(op nr. 45) maakte lawaai. Hoe meer mensen water nodig hadden voor wc/ douche hoe harder het geluid werd. Geluid alsof er een machine aan het loeien was.

Televisie had maar 4 kanalen.

Pluspunten:

Bed was in orde. Handdoeken werden elke dag vernieuwd.

Ben wel slechte hotels gewendt in Lobden maar dit sloeg de

Ellen
19-6-2007

Ben wel slechte hotels gewendt in Lobden maar dit sloeg alles.De Doucheruimte was bijna groter dan de kamer zelf(pluspunt)

Ik heb bijna altijd een een persoonskamer en ik begrijp niet dat je altijd meer betaald,terwijl je meestal een zeer slechte kamer krijgt.

Ik zou niet nog een keer een kamer in dit hotel boeken.

Gereisd Alleenreizend in juni 2007