Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Fijn maar erg gehorig hotel met vriendelijk person

Sebastiana
4-7-2019

Hou er rekening mee dat er geen lift aanwezig is en dat je aardig wat trappen op moet als je op de hoogste verdieping zit. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Verder goede ligging t.o.v. het openbaar vervoer. Ontbijt is eenvoudig maar meer dan voldoende en het personeel vraagt continu of je meer koffie of toast wil.

Gereisd Met partner in juni 2019

🤝verder prima

Eddy Scholten
27-1-2019

Hotel 65 was een prima locatie en en verblijf , alleen het ontbijt was toegankelijk tot 9.15 dat vonden wij een beetje vroeg voor in het weekend

Alleen vliegen met prijsvechter viel erg tegen en gaan wij niet vlug een 2e keer doen ivm de hufterigheid van het luchtvaart grondpersoneel op southend AirPort . Regels die tweeledig worden toegepast, geen bereidheid om zaken toe te lichten . Een prijsvechter waar je een premium member (voor £200 p j) moet worden om zo een menselijke en respectvolle behandeling te ‘kopen’ .

Gereisd Met partner in januari 2019

Uitstekend budgethotel

Marjan Steur
20-11-2017

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. 24-uur hotel, met vriendelijk behulpzaam personeel.

Ontbijt simpel, maar voldoende. Wil je meer, dan zijn er genoeg eetgelegenheden in de buurt. Ook voor lunch en diner.

Kamer schoon en ruim genoeg, goede bedden en nette badkamer.

Bushalte voor de deur en metrostation op 10 min. loopafstand.

Hotel ligt net buiten het drukke centrum in een leuke buurt.

Gereisd Met partner in november 2017

Go and see Londen

Han Smits
31-5-2016

Vriendelijk personeel, prijs/kwaliteit is erg goed. Hotel in de nabijheid van een bus en een metro station. In de omgeving van het veel eetgelegenheden. Op 10 minuten van Londen Centrum.

Minder goed is de ligging van het hotel nabij een zeer drukke weg en een politiebureau. Verder is de douche en wc ruimte erg beperkt. Onze kamer was erg gehorig.

Gereisd Met partner in mei 2016

Slechte bedden, vieze vlekken

Michel
23-6-2015

Het enige dat netjes was aan de kamer, was de badkamer. In de kamer zelf waren er vochtplekken op de muren en het plafond. In het bakje met suiker, vond ik afval van vorige gasten. De gordijnen waren te kort voor de ramen. Het tapijt was vies. Bij het ontbijt was (de eigenaar) aan het snauwen tegen zijn personeel en de gasten. Ik heb het gemeld bij touroperator waar ik het hotel had geboekt en die hebben de klacht voorgelegd aan het hotel. Die herkenden zich niet in de klacht. De lamp was waarschijnlijk kapot gegaan toen we hem aan deden.... sure.......

Prima hotel voor een citytrip

r en k
15-12-2014

Ik had de recensies gelezen dus was voorbereid op alles! Het viel ontzettend mee. Prima kamers met nieuw sanitair. Wij sliepen aan de overkant van de straat en dat was prima. Het is centraal gelegen met een busstop voor de deur en alles binnen bereik! Echt een aanrader voor wie niet veel wil betAlen en toch centraal wil zitten

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Ik wilde de eerste dag alweer naar huis!!!!

Henk
3-8-2009

Na het bekijken van onze voucher bleek de receptionist niet erg blij met ons te zijn! Na veel geblader in zijn boek moesten we naar hotel 45. Op de derde verdieping via een smal trappetje. Kleine kamer met smal bed, een wc met douche en als hoogtepunt een oud gebarsten wastafel.

Wonderwel kon je toch goed slapen in het bed.

Ontbijten mag je dan weer in hotel 65, dit bestond uit een kop koffie of thee en p.p. 2 toast, tezamen 3 plakjes kaas.

Gelukkig is aan de overkant een gezellig Frans koffiehuis met een perfect ontbijt voor ongeveer 5 pond.

Mijn grootste min gaat uit naar de brandveiligheid van dit hotel, er is GEEN enkele NOODUITGANG OF BRANDTRAP aanwezig, bij brand moet je zelfs van 4 hoog over het smalle houten trappetje een veilig heenkomen zoeken.

Leuk gezellig hotelletje

Jessie
7-7-2009

Garden Vieuw hotel, voor de vluchtige reiziger die niet teveel luxe verwacht, maar wel proper en goedkoop wil op reis gaan.

Gereisd Met partner in december 2008

Alleen voor te slapen is het prima..

Anke en Rick
15-3-2009

We moesten naar een ander hotel toe, hotel 45 en hadden een erg kleine kamer. Onderstraat niveau. Waar de vochtlucht je tegemoet kwam. Ook lag hier een muizenval. We kregen 3 losse bedden, de vraag was een twee persoonsbed. De douche was extreem klein. Na dit aangegeven te hebben kregen we een andere kamer ook bij hotel 45. Dit helemaal boven in. Deze was beter alleen het bed ook erg klein voor Nederlanders denk ik. Wel erg vriendelijk dat we voor 1 nacht nog een andere kamer kregen.

De kamer was wel erg klein, verder alles wel netjes

A Engbers
19-10-2007

De kamer was wel erg klein, verder alles wel netjes. Het ontbijt was in een erg kleine ruimte, van 7 tot 9 ook wat kort (normaal tot 10 uur ontbijt). Ook was het ontbijt karig; toast, kaas, jam, koffie, thee, sin. sap en nog wat yoghurt met ontbijtgranen.

Gereisd Met partner in oktober 2007