Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Prima hotel voor een citytrip

r en k
15-12-2014

Ik had de recensies gelezen dus was voorbereid op alles! Het viel ontzettend mee. Prima kamers met nieuw sanitair. Wij sliepen aan de overkant van de straat en dat was prima. Het is centraal gelegen met een busstop voor de deur en alles binnen bereik! Echt een aanrader voor wie niet veel wil betAlen en toch centraal wil zitten

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Totaal waardeloos!

Lars
29-4-2011

Ben hier afgelopen week 1 nachtje geweest tijdens mijn studiereis, maar wat een verschrikkelijke bende troffen we hier aan.

Ten eerste dirigerend personeel, totaal niet klantvriendelijk.

Ik zat op een kamer met een klein 2-persoonsbed, voor mensen met een lange lengte zeker niet te doen. Daarbij komt de staat van het bed. Er is ooit iemand door de bodem van het bed gezakt en wanneer er iemand op het bed gaat liggen ontstaat daar dus een kuil in het matras. Gevolg: opstaan met spierpijn.

De badkamer is veel te klein, wanneer elders iemand doortrekt komt de lucht naar boven en trilt de wc op iedere badkamer.

Ook het ontbijt was waardeloos. Personeel was zwaar chagerijnig en dreef ons naar een hoek waar we moesten zitten. Het ontbijt zelf bestond uit 2 geroosterde boterhammen en omdat er meer gasten waren werden we dan ook al weer naar ongeveer 10 minuten weggestuurd bij het ontbijt.

Ik zeg nooit meer...hotelstatus onwaardig!