Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Nooit meer naar dit hotel

Miranda
3-4-2019

Erg oud en slecht onderhouden hotel met onvriendelijke bediening. Meisje bij receptie was aardig maar kon niet eens aangeven welke bus ee bij het hotel stopte.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2019

Sober maar schoon

Liesbeth
23-2-2019

Hotel is eenvoudig maar heel schoon .

Ontbijt is sober en er kan tot 9u gegeten worden . Veel te kort . Receptioniste is vriendelijk en behulpzaam .

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

prima budget hotel als je niet teveel eisen heb

hetty
14-8-2017

dat het echt een budget hotel is dus geen luxe alles is aanwezig,

zoals beschreven op hun site.

wij vonden het goed de schoonmaak kon hier en daar wat beter maar kan er mee door. onze kamer was groot genoeg, Hadden wel graag stoelen op de kamer gehad daar was wel plaats voor. er staat een water koker met koffie en thee .we hebben wel zelf wegwerp bekertjes gekocht om dat de kopjes en glazen niet echt fris waren. wij zaten in nummer 69 het zijn namelijk oude victoriaanse achtige woningen rijtjes huizen waar een hotel van is gemaakt. wij zaten op de vierde etage het zijn nogal stijlen trappen dus als u slecht ter been bent houd hier rekening mee. er is geen lift.

het ontbijt is op nummer 65

dat bestaat uit toast de gebruikelijk klein verpakking jam-boter-chocopasta en wat plakken kaas. plus de man ieder een luxe broodje in de vorm van een croissantje of zo. koffie thee en sap. voor ons voldoende om de dag mee te starten , vriendelijk personeel.

in de omgeving zijn veel eetgelegenheden waar je voor een goede prijs kunt eten.

er stop een 24 uur lijn bus voor de deur.

het is ongeveer 8 a 10 minuten lopen naar metro station Hammersmith ,dat is trouwens een rechte weg vanaf het hotel, de straat uitlopen en je bent er, van af daar kun je naar allen bezienswaardigheden van Londen deze metro brengt je in 15 minuten naar de binnen stad de Big Ben en zo. ze rijden zo een beetje om de vijf minuten dus lang wachten hoeft niet. de Sheperd Bush market is om de hoek

ook leuk om te bezoeken.al met al een prima budget hotel die net buiten het centrum van groot Londen zit. (het zit in zone twee van de oyster card dus dat is het goedkopen tarief).en toch prima bereikbaar.

Comfortabel hotel aan drukke weg

Kemp
1-7-2017

Mooie kamers, goed ontbijt, dichtbij metro station. Minder fijn waren de kamers aan de voorzijde van het hotel, vanwege het geluidsoverlast van de weg,waar om 6.00 uur het verkeer begon te razen.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Prima hotel in verhouding met de kosten

Petra
20-6-2017

Het hotel is verdeeld over verschillende panden, wij begonnen met nr. 73 ruime kamer alleen aan straat kant en aangezien de bussen 24 uur rijden hoor je dat de hele nacht. Het was erg warm in de kamer dus ramen dichtdoen was ook geen optie. Volgende ochtend naar receptie met de vraag naar een andere kamer en dit was geen probleem. Daarna kamer in gebouw 61, rustige koele kamer wel anderhalf keer zo klein als de eerste maar wat maakt het uit je slaapt er alleen maar. De kamers zijn wat verouderd en hier en daar mag er wel wat onderhoud komen, dit gemeld bij de receptie. Het ontbijt was summier maar voor ons goed genoeg, voor 2 personen krijg je 4 geroosterde broodjes, 4 plakken kaas, mandje zoetwaren: jam,chocopasta. 2 luxe broodjes per dag anders. Bakje yoghurt of mouse en koffie, thee en sinaasappelsap. Wil je meer kan je dat vragen, aardige bediening. Ontbijt is in nr. 65.

Kortom kwaliteit/prijsverhouding prima, ben je een luxe konijn dan moet je hier niet boeken. Maar van het geld wat je overhoudt invergelijking met duurdere hotels kan je leuke dingen doen in Londen.

Bus stopt dus voor de deur en 2 metrostations op 10 min. Loopafstand.

Nooit meer

Hans
23-8-2013

Hotel is verdeeld over meerdere panden, wij zaten in een familiekamer aan de overkant van de weg. Kamer was erg klein, was voor max. 2 pers bestemd, echt niet voor 3), douche krap en gedateerd. Bedden waren erg klein (smal en kort). We gaan Londen zeker nogmaals bezoeken maar dit hotel boeken we zeker niet. Ontbijt stelde niet veel voor en elke dag het zelfde.

Prima hotelletje voor een steden trip!

Ivonne
5-8-2013

Ik had ook al veel negatieve verhalen gelezen over dit hotel voordat ik weg ging, dus ik was eenigzins voorbereid!

Wij sliepen aan de overkant van de straat, hier over had ik al gelezen dus geen verassing, we hadden een kamer op de tweede verdieping, gelukkig niet zo hoog. Kleine maar gezellige kamer, een koelkastje, wat wel prettig was, omdat het 30 graden en warmer was toen wij er waren! (miste wel een ventilator) De douche was goed, en altijd warm, ook een lekkere straal. Wij hadden gelukkig een goeie Wifi verbinding! Het ontbijt was inderdaad niet zo goed, voor getoaste boterhammen, kaas en jam, en cornflakes in alle soorten, koffie of thee en ook heerlijke koude ju,s orange, die ze ook gewoon bij vulde als je er meer wou. (het was nogal warm) dus we waren dorstig. Ik miste wel een ei in wat voor vorm dan ook. Ach je slaapt er alleen maar en eind vd dag ben je zo uitgeput dat je zo sliep! De ligging is uitstekend! Dichtbij hammersmith station, en ook westfield sc.

Prima goedkoop hotelletje!'

Mette
6-6-2013

Ik lees heel veel negatieve reacties op dit hotel maar dit is echt onterecht. Het is een 2 sterren hotel, en dan kan je zoiets verwachten. Ik heb er een paar dagen geleden overnacht en het is ons prima bevallen. Wij zaten bovenin in kamer 9 en dat was een mooie ruime schone kamer. Douche + toilet beetje krap, maar whatever, het is netjes en schoon. Personeel erg vriendelijk, ze doen erg hun best. Simpel Engels ontbijt, meer als genoeg. Het hotel ligt aan een gezellige levendige straat met leuke winkeltjes en een supermarkt er tegenover. Metrostation Hammersmith is op 10 min. lopen. Echt een prima hotel voor een fijn verblijf in Londen!

Niks ademt vakantiesfeer uit

Robert Westra
28-3-2013

Met mijn pleegzoon weekendje naar Londen geweest die nog nooit had gevlogen...ik wist dat ik voor dit bedrag niet heel veel mocht verwachten en omdat we veel op pad waren sliepen we er toch alleen.....maar wat een troosteloze kamer...echt een minikamertje (nummer 17) met 2 bedden, 1 simpel kastje (met daarop een tv en daarboven de kledinghaken) en direct naast het bed de badkamer...Bij ontvangst al snibbig ontvangst bij een man waarvan ik me afvraag of ie niet beter andere baan kan nemen als hij het niet leuk vindt met klanten te werken. Ik heb zelf in het toerisme gewerkt dus let extra op hospitality, maar dit sloeg echt alles. Toen we kwamen klagen over kapotte tv, werd hij boos, want hij werkte gewoon hoor...:-S. Verder 2 ochtenden koude douche. Moet wel zeggen dat het ontbijt simpel maar goed voor elkaar was met idd wel snibbig personeel...maar de kamer vond ik echt schandelijk...ik heb mijn zoon dan ook beloofd dat we in nederland nog eens lekker in een hotel gaan!

Leuk hotel voor citytrip

Frank
25-1-2013

Dit is een uitstekend hotel voor de gene die op city trip gaan naar Londen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes. Wij hadden een koelkast op de kamer en konden koffie en thee zetten. De badkamer was prima met een fijne douche. Het ontbijt was prima! Personeel werkt erg hard en veel; je ziet ze 's morgens vroeg druk bij het ontbijt en maken de rest van de dag alle kamers schoon. Opa regelt het hele ontbijt, van de koffie tot waar de gasten kunnen gaan zitten en zet zijn personeel flink aan het werk. Zoveel koffie en toast als je maar op kunt bij het ontbijt, is een leuk ochtend gebeuren.

De bus stop precies voor het hotel brengt je binnen 5 minuten naar het metrostation Hammersmith. Vanuit hier kun je heel makkelijk en snel overal in Londen komen. De bussen stoppen overdag steeds enkele minuten na elkaar.

Mijn conclusie is dat dit hotel ideaal is voor een stedentrip: je slaapt er ontbijt er enkel. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.