Zoover
Hotel 65

Hotel 65

6,5

Ik wilde de eerste dag alweer naar huis!!!!

Henk
3-8-2009

Na het bekijken van onze voucher bleek de receptionist niet erg blij met ons te zijn! Na veel geblader in zijn boek moesten we naar hotel 45. Op de derde verdieping via een smal trappetje. Kleine kamer met smal bed, een wc met douche en als hoogtepunt een oud gebarsten wastafel.

Wonderwel kon je toch goed slapen in het bed.

Ontbijten mag je dan weer in hotel 65, dit bestond uit een kop koffie of thee en p.p. 2 toast, tezamen 3 plakjes kaas.

Gelukkig is aan de overkant een gezellig Frans koffiehuis met een perfect ontbijt voor ongeveer 5 pond.

Mijn grootste min gaat uit naar de brandveiligheid van dit hotel, er is GEEN enkele NOODUITGANG OF BRANDTRAP aanwezig, bij brand moet je zelfs van 4 hoog over het smalle houten trappetje een veilig heenkomen zoeken.

Leuk gezellig hotelletje

Jessie
7-7-2009

Garden Vieuw hotel, voor de vluchtige reiziger die niet teveel luxe verwacht, maar wel proper en goedkoop wil op reis gaan.

Gereisd Met partner in december 2008

Goed hotel voor 1 overnachting.

van Alphen
13-6-2009

Het ontbijt was erg karig.

Voor een engels ontbijt moest je 7,50 pond betalen voor niet veel extra's.

De kamers waren erg netjes en ruim.

Gereisd Met vrienden in juni 2009

fawty towers, maar dan NIET leuk

GJ
13-6-2009

een hotel waar alles een pietsie onder de maat is, het personeel slecht Engels spreekt en dus bijna niet aanspreekbaar is, het management liever lui dan moe is en zich niet wil en/of kan inleven in de gasten. Kortom: van harte aanbevolen om NIET te kiezen.

Gereisd Met vrienden in januari 2009

Alleen voor te slapen is het prima..

Anke en Rick
15-3-2009

We moesten naar een ander hotel toe, hotel 45 en hadden een erg kleine kamer. Onderstraat niveau. Waar de vochtlucht je tegemoet kwam. Ook lag hier een muizenval. We kregen 3 losse bedden, de vraag was een twee persoonsbed. De douche was extreem klein. Na dit aangegeven te hebben kregen we een andere kamer ook bij hotel 45. Dit helemaal boven in. Deze was beter alleen het bed ook erg klein voor Nederlanders denk ik. Wel erg vriendelijk dat we voor 1 nacht nog een andere kamer kregen.

Goed dat je je ogen dicht hebt 's nachts

M. Louwen
11-8-2008

Onze kamer was op nr 45. Twee steile trappetjes, klein kamertje, douche 1.30 bij 1.30 (incl. wasbak en wc). Dus als je maat 36 hebt zit je niet klem. De tv had 5 kanalen waarvan het er maar 1 zuiver deed. Voor het ontbijt waren ze beslist overboekt. Het eet niet lekker met 15 paar wachtende ogen in de gang. MAAR je moet niet somberen want de stad londen maakt alles goed. Voordeel is wel dat de bus voor de deur van het hotel stopt. Ons advies is om dagkaarten voor het openbaar vervoer te kopen (verkrijgbaar in het hotel trouwens) zodat je de hele dag onbeperkt van het openbaar vervoer gebruikt kunt maken. Dit is overigens geen verdienste voor hotel 65 maar voor de stad londen. Maar als je iets te vragen had was het personeel zeer vriendelijk. Vooral die ene zwart geverfde indie- rocker (ver weg Ricky Wilson look- a- like). Veel bedienende polen waardoor het Londense gevoel wat weg bleef.

Wie weet komen we ooit terug, maar dat is alleen voor de prijs.

Ik ben hier voor 5 dagen geweest, we hebben bij de voor en

Linda
7-7-2008

Ik ben hier voor 5 dagen geweest, we hebben bij de check-in gevraagd voor twee enkele bedden en kregen 1 twee-persoonsbed en 1 enkel bed! Goede service dus. De bedden waren echter hard, maar nog net te doen. Er werd elke dag schoongemaakt en de kamer was erg netjes en schoon. We zaten aan de kant van de drukke weg, maar met oordopjes kan je prima slapen. Daarnaast is het ongeveer 10 minuutjes lopen naar de metro en vanaf daar ben je zo in het centrum. Het hotel ligt in een leuk buurtje met leuke zaakjes.

Ik vond dit een erg slecht hotel

C.C. Tavenier
29-4-2008

Ik vond dit een erg slecht hotel. Ik was er samen met een vriendin. We werden overgebracht naar een ander hotel, omdat hotel 65 vol zat. In het andere hotel hadden we een kamer in de kelder, die je moest bereiken door een eng smal trappetje naar beneden. De kamer zelf was ook smerig, er zaten vlekken op de muur, op de stoelen en zelfs hadden we een hele smerige witte poeder achtige vlek op onze deken! bah! Verder hadden we een raar eng deurtje in onze kamer, die op slot zat met een simpel schuifje. als je die open deed kwam je in een tuin, met verotte planten, vuilniszakken en een schuurtje waar een smerige lucht hing. Het schuurtje zat op slot met een schroevendraaier. In het badkamertje kon je je kont amper keren en de douche maakte een hels kabaal, een hoog piepend geluid en het water was lauw/koud. Het ontbijt was redelijk, we kregen 4 geroosterde boterhammen en 3 plakjes kaas en jam.

Gelukkig heb ik niet veel tijd doorgebracht in het hotel, ik zal hier nooit meer terugkomen!

Hotelkamer zeer klein

WL Wong
8-3-2008

Hotelkamer zeer klein. Een 2persoonsbed, een douche, wc en wastafel. Wel met kleine tv.

Als je redelijk in het centrum van londen wil zijn, moet je hier niet zitten! Het is echt ver van alles! 10/15 min van metro.

Gereisd Anders in maart 2008

In de herfstvakantie met de kinderen (11 en 12) 4 nachten

Marc
31-10-2007

In de herfstvakantie met de kinderen (11 en 12) 4 nachten verbleven in dit hotel. I.v.m. de drukte waren we in een dependance 'Hotel 45' geplaatst. De trappetjes waren vrij steil, maar voor ons geen probleem. De kamers waren klein, maar voorzien van douche en toilet, een TV, een föhn en een waterkoker met theezakjes en oploskoffie. Alles netjes en schoon. Overdag werden bedden opgemaakt, kamer opgeruimd en voorzien van schone handdoeken. Ontbijt (continental) was eenvoudig, jus, toast met jam en kaas, naar keuze thee, koffie of warme choco (waren de kinderen erg content mee). Er werd door het personeel hard gewerkt om in ieders behoefte te voorzien. Hammersmith tube station is 10 minuten lopen. Ook handig dat de royaal gesorteerde supermarkt vlakbij is.

Samengevat: voor de prijs een prima basic hotel als je, zoals wij, de hele dag op pad bent. Ik zou het zo opnieuw kiezen.