Zoover

6,5

Leuk hotel voor citytrip

Frank
25-1-2013

Dit is een uitstekend hotel voor de gene die op city trip gaan naar Londen. De kamers zijn eenvoudig maar schoon en netjes. Wij hadden een koelkast op de kamer en konden koffie en thee zetten. De badkamer was prima met een fijne douche. Het ontbijt was prima! Personeel werkt erg hard en veel; je ziet ze 's morgens vroeg druk bij het ontbijt en maken de rest van de dag alle kamers schoon. Opa regelt het hele ontbijt, van de koffie tot waar de gasten kunnen gaan zitten en zet zijn personeel flink aan het werk. Zoveel koffie en toast als je maar op kunt bij het ontbijt, is een leuk ochtend gebeuren.

De bus stop precies voor het hotel brengt je binnen 5 minuten naar het metrostation Hammersmith. Vanuit hier kun je heel makkelijk en snel overal in Londen komen. De bussen stoppen overdag steeds enkele minuten na elkaar.

Mijn conclusie is dat dit hotel ideaal is voor een stedentrip: je slaapt er ontbijt er enkel. De prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Verschrikkelijk, nooit meer

Roro
20-9-2011

Dit hotel was echt een tegenvaller. Onze kamer lag in de kelder, wat al niet zo prettig was, maar niet super erg. Het leek alsof de kamer helemaal niet gepoetst was, er lagen nog oude flesjes, make-up afhaaldoekjes en nog veel meer rotzooi. Ook was de douche aan het schimmelen en lagen er haren in de wasbak. Toen ik dit zag ben ik meteen naar de receptie gelopen, waar een heel onvriendelijke jongen zei dat morgen bij het ontbijt de manager naar ons toe zou komen. De volgende dag was er geen manager te zien. Daarnaast mochten we pas om acht uur 's avonds de kamers op.

Het hotel lag ongeveer 10 minuten lopen van een metrostation. Het personeel van het ontbijt was ook heel onvriendelijk.

Nooit meer!

Debby
6-5-2011

Ik was met school naar dit hotel geweest op onze studiereis. We hadden van de andere studenten al gehoord dat het niet zo een goed hotel was dus we waren voorbereid. Het hotel had diverse gedragsregels voor ons opgesteld waarvan sommige echt volkomen belachelijk waren. En ook zat er op elke regel een boete van minimaal 30 pond. Het hotel zelf zag er ook niet heel erg uitdagend uit. De kamers zagen er oud en vies uit en er was niet veel ruimte. Ook waren ze niet in goede staat, bij een van de medestudenten ging die douchedeur niet meer open, bij andere deed de douche het niet en bij andere lag gewoon een dode muis in de kamer!

Het ontbijt was ook niet lekker. Sowieso kreeg je het gevoel dat je niet erg welkom was en werd je ook niet vriendelijk behandeld. De messen waren nog gewoon vies en de toast was zo hard dat je het bijna niet weg kreeg. Ook werden wij na een kwartier gewoon de ontbijtzaal uitgestuurd met toast en al omdat 'onze tijd op was'.

Dit hotel is dus zeker geen aanrader!

Totaal waardeloos!

Lars
29-4-2011

Ben hier afgelopen week 1 nachtje geweest tijdens mijn studiereis, maar wat een verschrikkelijke bende troffen we hier aan.

Ten eerste dirigerend personeel, totaal niet klantvriendelijk.

Ik zat op een kamer met een klein 2-persoonsbed, voor mensen met een lange lengte zeker niet te doen. Daarbij komt de staat van het bed. Er is ooit iemand door de bodem van het bed gezakt en wanneer er iemand op het bed gaat liggen ontstaat daar dus een kuil in het matras. Gevolg: opstaan met spierpijn.

De badkamer is veel te klein, wanneer elders iemand doortrekt komt de lucht naar boven en trilt de wc op iedere badkamer.

Ook het ontbijt was waardeloos. Personeel was zwaar chagerijnig en dreef ons naar een hoek waar we moesten zitten. Het ontbijt zelf bestond uit 2 geroosterde boterhammen en omdat er meer gasten waren werden we dan ook al weer naar ongeveer 10 minuten weggestuurd bij het ontbijt.

Ik zeg nooit meer...hotelstatus onwaardig!

Fawlty Towers, wat een chaos!

Gerben
31-5-2010

We waren met een groep collega's in dit hotel. We hadden een piep en piepklein 2 persoonkamertje. Er stond een twijfelaartje in waar we met z'n 2-en in moesten slapen, het dekbed was veel te klein waardoor je de halve nacht "bloot" lag. De kast konden we niet gebruiken omdat er een stoel voorstond. In de douche kon je je kont niet keren, zo klein. De toilet was achter de wasbak weggepropt. De bedden waren (onder de lakens) erg vies, allerlei vlekken die ik niet kon (wilde) thuisbrengen. Over de brandveiligheid heb ik mijn twijfels. Het hotel bestaat uit meerdere herenhuizen. De eetzaal is in het eerste gebouw, nr 65. Dit werd gerund door Basil himself, wat een draak van een kerel. Hij commandeerde alles en iedereen en heeft geen oog voor de gast...eten en oprotten.

Het hotel ligt aan een doorgaande straat met allerlei cafe's/restaurants (goed rest aan de overkant) Metro station op 10 minuten en busstation op 1 minuut lopen. Groot winkelcentrum in de buurt. Leuke wijk Hammermith.

prima hotelletje

Suzan
7-3-2010

Had een eenpersoonskamer in hotel 73 (paar huizen verder' met prima bed, erg klein maar schoon badkamertje. Elke dag schone handdoeken en bed netjes opgemaakt.Mijn kamer was aan de achterkant en keek uit over tuinen en was dus lekker rustig. Ontbijt (weer wel in hotel 65) was wat je kan verwachten in een goedkoop Londens hotel. Wel jammer van de schoolklas die de laatste twee dagen het grootste deel van het ontbijt zaaltje in beslag nam waardoor ik een keer met andere gasten aan tafel zat.

Ik vond het nog best een eindje lopen naar de metro halte sheperds bush, maar de te lopen route was ook 's avonds laat niet vervelend.

Goed hotel

Corine
14-2-2010

Ik ben in juni 2009 in dit hotel geweest en het is echt heel goed bevallen!

toen we voor het eerst de weg van de metro naar het hotel moesten vinden, wees iemand ons de weg al toen we nog geen halve seconde op de kaart aan het kijken waren! erg vriendelijke mensen dus (overal in londen, iedereen was bereid je te helpen)

We kwamen ver voor de incheck tijd aan, maar we konden onze koffers alvast in een aparte hal zetten. 's avonds geen last gehad van verkeer, terwijl wij aan de kant van de weg sliepen. Ook over de bedden niets te klagen

We kregen een 3-persoonskamer terwijl we met z'n tweeën waren. Ontbijt was goed, toast met boter/jam met jus d'orange en thee of koffie. Je kon eten zoveel je wilde

Ook werden elke dag de handdoeken vervangen en de bedden opgemaakt. Ook de afstand tot de metro viel mee!

Zeker een aanrader!

Redelijk hotel voor Londense begrippen

Joke te Wierike
13-12-2009

Na al diverse keren voor een aantal dagen in Londen te zijn geweest en steeds ergens anders overnacht heb ik dit keer voor dit hotel gekozen. We waren met 2 personen. Een dag voor vertrek nog snel even gebeld met het hotel om te informeren of we wel 2 1 persoonsbedden kregen. We hadden hiernaar gevraagd bij de boeking. Dit bleek niet het geval te zijn maar werd op dat moment direct geregeld. Erg vriendelijke receptionist. Het hotel is over 3 smalle huizen verdeeld. Er is geen lift en wij zaten niet bovenin. Moesten 2 kleine trappen op. Brandveilig is het zeker niet. Er is geen vluchtweg. Kamer was klein maar dat kun je verwachten. Toch voor ons groot genoeg. Je hoeft er overdag niet te verblijven . Bed was niet bijzonder. Springveren waren goed te voelen en het was slap. Dekens gaven niet veel warmte, maar de derde nacht hebben we een van de spreien op de matras gelegd en daarna was het wel warm. Ontbijt was goed voor Londense begrippen.

Heel engels hotel

Annemarie
5-12-2009

Het is een heel simpel hotel, goedkoop maar je kunt er slapen en ontbijt was heel knus maar klein. Brood met jam, kaas etc.

Je betaalt niet veel dus je kunt ook niet veel verwachten!

Gereisd Met vrienden in februari 2002

oke je kunt er slapen!

Bjorn
24-10-2009

Mijn god ut was net fawlty towers.We hadden een 2 perskamer op de begane grond. Het twijfelaartje stond tegen de muur aan dus je moest over elkaar heen kruipen om in en uit bed te kunnen. Goed dan het volgende dan heb je een krap 2persoonsbed en krijg je een klein dekbedje met andere woorden als de een draait ligt de ander zonder deken. Op de kamer stond een krakemikkige kast, alleen daar konden we geen gebruik van maken, er stond namelijk een stoel voor, die je niet kon verzetten vanwege het ruimtegebrek. De badkamer was netjes, alleen ook superklein. als je op het toilet zat dan lag je met je kin op de wasbak, wat opzich wel makkelijk was als je moe was van het vele lopen in Londen. De douche instappen was de volgende mission impossible, je moest alle kanten opdraaien om je erin te wringen. het ontbijt was een groot theater van de lach. Andrew (de baas) commandeerde zijn personeel als een ware sm meester je kreeg 1 kop thee en 2 droge toast. snel dooreten want hij keek je echt weg.